Przetargi.pl
Usługa wynajmu dwóch estrad z nagłośnieniem i oświetleniem oraz ekranu LED, wraz z obsługą techniczną podczas Imprezy Gwarki 2012

Tarnogórskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Sobieskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2852734 w. 19 , fax. 0-32 2852734 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2012-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnogórskie Centrum Kultury
    ul. Sobieskiego 7 7
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 0-32 2852734 w. 19, fax. 0-32 2852734 w. 20
    REGON: 27768297300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tck.net.pl; http://bip.tck.tarnowskiegory.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wynajmu dwóch estrad z nagłośnieniem i oświetleniem oraz ekranu LED, wraz z obsługą techniczną podczas Imprezy Gwarki 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wynajmu dwóch estrad z nagłośnieniem i oświetleniem oraz ekranu LED, wraz z obsługą techniczną, podczas Imprezy Gwarki 2012 w dniach 7-9 września 2012 r. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1)Wynajem dwóch estrad wraz z oświetleniem, nagłośnieniem i obsługą techniczną - zgodnie z riderami technicznymi (załączniki do SIWZ) i dodatkowymi wymaganiami wszystkich artystów występujących podczas Imprezy, wynikającymi z umów zawartych przez TCK, a w szczególności zapewnienie: a. Estrady głównej na Rynku Tarnowskich Gór, z montażem i demontażem oraz obsługą techniczną; scena o minimalnych wymiarach podestu scenicznego: 13m szerokości x 11m głębokości x 1,8m wysokości; okno sceny o wysokości min. 6m.; Scena wyposażona w dwa mobilne podesty pod perkusję (tzw. risery) z kółkami; scena zadaszona, wyposażona w boczne i tylne poręcze zabezpieczające, boczne schody z lewej strony o szerokości min 1,5m; scena osłonięta kotarą z trzech stron, wraz z wieżami na głośniki umieszczonymi obok estrady (z możliwością zawieszenia banerów) oraz z konstrukcją do zawieszenia ekranu LED, usytuowaną bezpośrednio za sceną, przed schodami Ratusza. Konstrukcja musi umożliwiać zawieszenie ekranu na takiej wysokości, aby jego dolna krawędź znajdowała się minimum 2 metry nad podestem scenicznym. Estrada musi być ponadto wyposażona w stabilny, bezpieczny trap o szerokości min. 1,5 m, łączący estradę z podcieniami Ratusza, stanowiącego zaplecze dla artystów i organizatorów. Trap usytuowany bezpośrednio pod ekranem LED musi zapewniać sprawne i bezpieczne przemieszczanie się osób z Ratusza na estradę. Estrada główna musi być czynna w godzinach zgodnych z programem imprezy oraz harmonogramem montaży i prób Artystów, w zakresie umożliwiającym w pełni jego realizację, tj. 7 września 2012 r. w godzinach od 14:00 do 22:00, 8 września 2012r. w godz. 11:00-22:00, 9 września 2012r. w godz. 11:00-22:00 (projekt programu Imprezy - załącznik nr 3 do SIWZ). Oświetlenie i nagłośnienie sceny oraz ich obsługa musi spełniać wymagania techniczne wszystkich Artystów uczestniczących w Imprezie Gwarki 2012. Wszelkie odstępstwa od riderów muszą być uzgodnione bezpośrednio przez Wykonawcę z Artystami i uzyskać ich akceptację w formie pisemnej. Szczegółowy harmonogram montażu sprzętu i prób poszczególnych Artystów ustali Zamawiający - organizator imprezy - w porozumieniu z Artystami, biorąc pod uwagę ich wymagania. Zostaną one dostarczone Wykonawcy najpóźniej na miesiąc przed rozpoczęciem Imprezy. b. Estrady przy Placu Wolności w Tarnowskich Górach, z montażem i demontażem - zadaszonej o minimalnych wymiarach podestu scenicznego 6m x 6m, wraz z podstawowym oświetleniem, nagłośnieniem i obsługą techniczną oraz namiotem - garderobą. Estrada musi być czynna w zakresie umożliwiającym realizację programu muzycznego i teatralnego dla dzieci w sobotę 8 września 2012r. w godzinach 12.00-18.00 oraz w niedzielę 9 września 2012r. w godz. 14.00-18.00. Szczegółowy harmonogram występów muzycznych i teatralnych zostanie dostarczony Wykonawcy najpóźniej na miesiąc przed rozpoczęciem Imprezy. 2) Zapewnienie ekranu LED, wraz z obsługą techniczną, umożliwiającego oglądanie obrazu z daleka i bliska, o minimalnych parametrach:- Proporcje ekranu minimum 4:3; -wymiary panelu - minimum (szer. x wys. x głęb.) - 1024 x 768 x 98 mm;- Powierzchnia ekranu nie mniejsza niż 15m2;-Kąt świecenia poziomy - nie mniej niż 120°;- Kąt świecenia pionowy - nie mniej niż 60°;-Składowe punktu świetlnego - 2R1G1B;- Raster fizyczny - nie większy niż 16mm;- Raster optyczny - nie większy niż 8mm;-Ilość kolorów - nie mniej niż 16,7mln;- Częstotliwość odświeżania - nie mniej niż 100Hz;- Zakres temperatury pracy - od -20°.Dostawa ekranu obejmuje również obsługę techniczną ekranu oraz właściwy sprzęt - 2 profesjonalne kamery wraz z mikserem wideo, i oprogramowanie (możliwość obsługi plików video i animacji oraz plików graficznych), pozwalających na bezpośrednią transmisję ze sceny głównej, a także emisję reklam oraz prezentacji multimedialnych. Wykonawca zapewni bezpieczną konstrukcję do zawieszenia ekranu usytuowaną bezpośrednio za estradą główną, przed schodami Ratusza zgodnie z opisem w punkcie 1a. Dolna krawędź ekranu musi znajdować się na wysokości minimum 2 metrów nad podestem scenicznym. Określenie zakresu zamówienia: a. W ramach przedmiotu zamówienia, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:- wykonanie zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz riderami technicznymi Artystów, terminowo, zachowując wszelkie normy bezpieczeństwa, BHP i ppoż. oraz zgodnie z przepisami prawa; -zapewnienie sprawnej pracy sprzętu wraz z obsługą techniczną, konstrukcji, elementów scenicznych przez cały okres trwania prób i imprezy; -zapewnienie dwóch estrad oraz ekranu LED wraz z transportem, obsługą techniczną, montażem i demontażem;-zapewnienie nagłośnienia i oświetlenia scenicznego na dwóch estradach (akustyka, oświetlenie zgodnie z wymaganiami zespołów muzycznych) wraz z montażem, demontażem i obsługą techniczną przez cały okres wykonywania zamówienia;-zapewnienie kompetentnych osób do obsługi technicznej całego przedmiotu zamówienia, w tym elektryka z uprawnieniami SEP;- wykonywanie zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe i wyposażonych w odpowiednie urządzenia techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie zamówienia; liczba i kwalifikacje osób biorących udział w realizacji zamówienia będą odpowiadały wymogom jakościowym przyjętym w tego rodzaju działalności;-dostarczenie wykazu zapotrzebowania mocy (rozpisany na poszczególne dni i godziny) oraz oryginał oświadczenia o stanie technicznym instalacji odbiorczej (druk Vattenfal/Tauron) do 10 lipca 2012 r.;-zapewnienie i opłacenie kosztów pobytu, w tym noclegów, transportu dla swoich pracowników;- zapewnienie w ograniczonym zakresie zastępczego podstawowego oświetlenia i nagłośnienia w przypadku dużych opadów.b.Zamawiający w ramach zamówienia:- udostępni teren na dzień przed imprezą w celu montażu sprzętu oraz dzień po w celu jego demontażu;- w odniesieniu do dwóch Estrad: udostępni sprawne i odpowiednie zasilanie przyłącza elektroenergetycznego o mocy wystarczającej do realizacji Zamówienia i o napięciu 230V (+/- 5%) w obrębie scen oraz udostępni teren w celu instalacji przedmiotu umowy dnia 6 września 2012 r. od godziny 9.00 - Rynek Główny i 7 września 2012 r. od godz. 12.00 - Plac Wolności,- w odniesieniu do ekranu LED: zapewni dostęp do linii elektrycznej o parametrach umożliwiających należyte wykonanie usługi, oddalonej od sprzętu Wykonawcy o maksymalnie 30 m;- zapewni dojazd do miejsc realizacji imprezy dla samochodów ciężarowych Wykonawcy;- umożliwi demontaż sprzętu Wykonawcy bezpośrednio po zakończeniu koncertów;- wskaże i opłaci bezpieczne miejsca parkingowe dla samochodów ciężarowych Wykonawcy na czas realizacji zamówienia;- zapewni koncesjonowaną ochronę w wystarczającej ilości dla sprzętu i ekipy technicznej Wykonawcy od momentu rozpoczęcia montażu do momentu zakończenia demontażu (również podczas przerw w koncertach i w nocy) w miejscach realizacji przedmiotu zamówienia, tj. Rynek oraz Plac Wolności;- otoczy scenę i stanowiska realizacyjne płotkami policyjnymi ciężkimi oraz stworzy tunel z płotków od sceny do stanowiska realizacyjnego o szerokości 0,5m (nie dotyczy sceny na Placu Wolności); -zapewni osobę, która będzie pilnowała harmonogramu czasowego i jego przestrzegania przez występujące zespoły;-pokryje koszty energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w riderach technicznych Artystów i innych udostępnionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 21 czerwca 2012r. o godzinie 10:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tck.tarnowskiegory.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach