Przetargi.pl
Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług transportowych na potrzeby zajęć edukacyjnych w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników oraz na potrzeby wyjazdów studyjnych dla studentów i pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
    REGON: 18440000000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług transportowych na potrzeby zajęć edukacyjnych w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników oraz na potrzeby wyjazdów studyjnych dla studentów i pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wynajem autokarów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług transportowych na potrzeby zajęć edukacyjnych w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników oraz na potrzeby wyjazdów studyjnych dla studentów i pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przejazdy będą realizowane w dwóch kategoriach: a) Przejazdy jednodniowe ryczałtowe na trasach do 60 km; - do 30 km - od 31 km do 60 km b) Przejazdy jednodniowe kilometrowe na trasach powyżej 60 km. - od 61 km do 100 km, - od 101 km do 150 km, - od 151 km do 200 km, - od 201 km do 300 km, - od 301 km do 400 km i powyżej. 2. Przejazd obejmuje: a) w przypadku zajęć edukacyjnych w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników: - odbiór uczestników (uczniowie oraz nauczyciele) spod wskazanej szkoły, dowóz do miejsca realizacji zajęć (głównie są to poszczególne Wydziały Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu oraz pobliskie ośrodki edukacji leśnej) oraz powrót do szkoły po zakończeniu zajęć (zajęcia trwają maksymalnie 6 godzin); b) w przypadku wyjazdów studyjnych: - odbiór uczestników (studenci oraz opiekun merytoryczny) spod Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu (UPP), dowóz do miejsca realizacji wizyty studyjnej (gospodarstwa rolne/przedsiębiorstwa) oraz powrót do UPP po zakończeniu spotkania (maksymalnie 12 godzin). 3. Zamawiający zastrzega, iż zamówienia będą realizowane zgodnie z bieżącymi potrzebami Uczelni. Rzeczywista liczba przejazdów uzależniona jest od ilości przeprowadzonych rekrutacji w poszczególnych projektach oraz od ilości uczestników/czek w tych projektach i może ulec zmianie. 4. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, iż ostatecznie ilość wyjazdów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto wyjazdów, nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. Ostateczna wartość zakupionych przez Zamawiającego wyjazdów może być jednak niższa od maksymalnej wartości, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania nie mniej niż 70% wartości umowy brutto zamówionych wyjazdów. 5. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zapewni przewóz uczestników wyjazdu zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie przewozu osób, pojazdami, które: - spełniają wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 52 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób – ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58 z późn. zm.), - posiadają aktualny przegląd techniczny i ubezpieczenie OC, AC, NNW pasażerów, - są prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe do prowadzenia danego typu pojazdów. 2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autokary: - sprawne technicznie, posiadające sprawną klimatyzację oraz nawiew grzewczy, - posiadające fotele regulowane. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj: - autokarami (A1) od 12 do 20 miejsc (rok produkcji nie starszy niż 2012), - autokarami (A2) od 21 do 30 miejsc (rok produkcji nie starszy niż 2012), - autokarami (A3) od 31 do 55 miejsc (rok produkcji nie starszy niż 2012), 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi posiadał licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za posiadanie wszelkich niezbędnych dokumentów służących do prawidłowej realizacji przewozów. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnej ilości kierowców do obsługi każdego autokaru przy założeniu przestrzegania wymaganego ustawą czasu pracy kierowców. 6) W przypadku awarii technicznej pojazdu w czasie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu (autokar) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w czasie, który pozwoli na prawidłową realizację przyjętego planu i w takim terminie, aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 7) W przypadku awarii środka transportu lub niedopuszczenia go przez policję lub inne organy do tego uprawnione do jazdy, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii lub przeszkody w kontynuowaniu podróży w trybie natychmiastowym. 8) W przypadku braku możliwości usunięcia awarii lub przeszkody w kontynuowaniu podróży w trybie natychmiastowym, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia innego środka transportu o tożsamym standardzie na własny koszt w czasie do 2 godzin od momentu stwierdzenia nieużyteczności środka transportu. 9) Jeżeli z powodu awarii pojazdu wystąpi konieczność noclegów na trasie, a podstawienie pojazdu zastępczego nie jest możliwe w godzinach określonych w ppkt 8, koszty zakwaterowania i wyżywienia uczestników spowodowane wydłużeniem trasy z przyczyn awarii, pokrywa Wykonawca. 10) Jeżeli w trakcie przejazdu z przyczyn dotyczących Wykonawcy lub jego kierowcy (np. przerwy w czasie pracy kierowcy) nastąpią opóźnienia lub przerwy wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zmiennika kierowcy w trybie natychmiastowym. 11) W przypadku braku możliwości zapewnienia zmiennika kierowcy w trybie natychmiastowym Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia innego kierowcy posiadającego stosowne uprawnienia na własny koszt w czasie do 2 godzin od momentu zaistnienia zdarzenia uniemożliwiającego kontynuowanie podróży. 12) Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o planowanym wyjeździe, oraz miejscu podstawienia autokaru za pośrednictwem faksu lub e-mailem na podstawie druku Zlecenie wykonania wyjazdu stanowiącego załącznik nr 4 do umowy. 13) Należności za zrealizowany wyjazd uzależnione będą od przebiegu kilometrów oraz rodzaju autokaru i ostatecznie wynikać będą z potwierdzonych przez Zamawiającego i Wykonawcę stanów faktycznych - protokół zdawczo-odbiorczy, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do umowy. Protokół zawierający podpisy obu stron winien być dołączony do faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy). Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy - załącznik nr 1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach