Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 059 8429254
- Data zamieszczenia: 2013-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
ul. Sportowa 34 34
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 059 8429254
REGON: 00055137800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonywania prac geodezyjnych na rzecz Gminy Słupsk w latach 2013 - 2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonywania prac geodezyjnych na rzecz Gminy Słupsk w latach 2013 - 2015. 2 Szczegółowy zakres poszczególnych prac został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3 Zamawiający wymaga, aby przy każdym nowo stabilizowanym punkcie granicznym (kamieniu granicznym), Wykonawca umiejscowił pal drewniany bądź metalowy o długości minimum 80 cm. 4 Prace geodezyjne stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w terminach wymaganych w formularzu oferty. Faktyczne ilości poszczególnych usług będą zgłoszone przez Zamawiającego drogą elektroniczną, faksem lub pisemnie. 5 Ilość prac geodezyjnych określonych w formularzu oferty jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości zleceń faktycznie dokonanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 7 W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 8 Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane roboty, opracowania i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie. 9 W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wykonawca może wnieść wadium w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5 W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 14.3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6 Wniesione wadium Zamawiający zwraca na zasadach określonych w ustawie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaslupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomości i Geodezji w latach 2016-2017
Dodano: 2016-02-24 - Wyceny nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji w latach 2016-2017
Dodano: 2015-12-15 - Usługa wykonywania prac geodezyjnych na rzecz Gminy Słupsk w latach 2015 - 2017
Dodano: 2015-04-24 - Wyceny nieruchomości na potrzeby Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni na 2015r.
Dodano: 2014-11-19 - Usługa wykonywania wycen nieruchomości na rzecz Gminy Słupsk w latach 2014-2015
Dodano: 2014-03-19 - Wyceny nieruchomości na potrzeby Wydzialu Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni (powtórzenie cz. nr 1 i nr 4 z przetargu Nr EZP.MN.271.121.2013)
Dodano: 2014-01-15 - Wycena nieruchomości na potrzeby Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2013-11-20 - Wycena nieruchomości
Dodano: 2013-11-04 - Wycena nieruchomości
Dodano: 2013-08-19 - Wykonanie wycen nieruchomosci na potrzeby Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2013-07-24