Przetargi.pl
Usługa wykonywania konserwacji budowlanej i instalacyjnej, okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i całodobowego usuwania awarii w obiektach SP ZOZ w Słupcy

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Traugutta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 752 300 , fax. 632 752 116
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
    ul. Traugutta 7
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 632 752 300, fax. 632 752 116
    REGON: 30662100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.slupca.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonywania konserwacji budowlanej i instalacyjnej, okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i całodobowego usuwania awarii w obiektach SP ZOZ w Słupcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania konserwacji budowlanej i instalacyjnej, okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i usuwania awarii w obiektach SP ZOZ w Słupcy, która obejmuje: 1. wykonywanie okresowych przeglądów technicznych oraz wizyt kontrolnych urządzeń i instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnej, gazów medycznych oraz instalacji elektrycznej, 2. wykonywanie konserwacji, rozumianych jako utrzymanie urządzeń i instalacji, o których mowa w punkcie 3.1.1 powyżej, w stanie technicznym zapewniającym ich sprawną, skuteczną oraz bezawaryjną eksploatację, 3. wykonywanie bieżących napraw oraz przeprowadzanie diagnozy i całodobowe usuwanie awarii uniemożliwiających działanie urządzeń i instalacji określonych w punkcie 3.1.1, zgodnie z ich funkcjonalnością i specyfikacją techniczną, przy czym wykonywane czynności nie mogą powodować utraty gwarancji, 4. obsługę kotłowni, instalacji gazów medycznych, hydroforni, agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowej 15kV wraz z rozdzielnią SN w zakresie konserwacyjno- eksploatacyjnym, 5. usuwanie awarii (naprawy) dozowników tlenu, 6. nadzór nad instalacją elektryczną we wszystkich obiektach SP ZOZ w Słupcy, 7. obsługę i konserwację rezerwowego źródła ciepła, 8. obsługę i konserwację maszynowni sprężonego powietrza i próżni oraz kontenerowej stacji gazów medycznych, 9. uwalnianie osób podczas awarii dźwigów, 10. monitorowanie temperatury w ogrzewanych pomieszczeniach, 11. obsługę i konserwację lokalnego ujęcia wody, hydroforni, stacji uzdatniania, 12. zamykanie i otwieranie w określonym czasie drzwi budynku przychodni, 13. obsługę i konserwację monitoringu, 14. konserwację i utrzymanie dobrego stanu budynków i pomieszczeń, w tym wykonywanie prac malarskich i murarskich, 15. konserwację i utrzymanie dobrego stanu drobnych urządzeń i sprzętów (m.in. naprawa zamków, wymiana żarówek, naprawa urządzeń sanitarnych, mebli). 3.2 Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w załączniku nr do SIWZ- projekt umowy. 3.3 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące zadania związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.) Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie okresowych przeglądów technicznych oraz wizyt kontrolnych urządzeń i instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnej, gazów medycznych oraz instalacji elektrycznej, wykonywanie konserwacji, rozumianych jako utrzymanie urządzeń i instalacji, o których mowa w punkcie 3.1.1 powyżej, w stanie technicznym zapewniającym ich sprawną, skuteczną oraz bezawaryjną eksploatację, wykonywanie bieżących napraw oraz przeprowadzanie diagnozy i całodobowe usuwanie awarii uniemożliwiających działanie urządzeń i instalacji określonych w punkcie 3.1.1, zgodnie z ich funkcjonalnością i specyfikacją techniczną, przy czym wykonywane czynności nie mogą powodować utraty gwarancji, obsługę kotłowni, instalacji gazów medycznych, hydroforni, agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowej 15kV w zakresie konserwacyjno- eksploatacyjnym, usuwanie awarii (naprawy) dozowników tlenu, nadzór nad instalacją elektryczną we wszystkich obiektach SP ZOZ w Słupcy, obsługę i konserwację rezerwowego źródła ciepła, obsługę i konserwację maszynowni sprężonego powietrza i próżni oraz kontenerowej stacji gazów medycznych, uwalnianie osób podczas awarii dźwigów, monitorowanie temperatury w ogrzewanych pomieszczeniach, obsługę i konserwację lokalnego ujęcia wody, hydroforni, stacji uzdatniania, zamykanie i otwieranie w określonym czasie drzwi budynku przychodni, obsługa i konserwacja monitoringu, konserwację i utrzymanie dobrego stanu budynków i pomieszczeń, w tym wykonywanie prac malarskich i murarskich, konserwację i utrzymanie dobrego stanu drobnych urządzeń i sprzętów (m.in. naprawa zamków, wymiana żarówek, naprawa urządzeń sanitarnych, mebli). 3.4 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.5 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Oferta Wykonawcy nie spełniająca powyższych wymagań podlega odrzuceniu. Przedmiot zamówienia został oznaczony następującymi kodami CPV: 50710000-5, 50720000-8, 50760000-0, 71356100-9, 45453000-7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach