Przetargi.pl
USŁUGA WYKONANIA ROBÓT GEODEZYJNYCH NA POTRZEBY GMINY MIASTO KOSZALIN

Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488807 , fax. 094 3488765
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości
    Rynek Staromiejski 6-7 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488807, fax. 094 3488765
    REGON: 33092080200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA WYKONANIA ROBÓT GEODEZYJNYCH NA POTRZEBY GMINY MIASTO KOSZALIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Dokonanie podziału geodezyjnego nieruchomości oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 9 działką ewidencyjną nr 1/3 o powierzchni 0,7049 ha, KW Nr 69904, stanowiącej własność Gminy Miasta Koszalin, w administracji Prezydenta Miasta Koszalina, która zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjnej w Koszalinie znajduje się w terenie oznaczonym symbolem 11 U o przeznaczeniu podstawowym pod zabudowę usługową. W wyniku podziału geodezyjnego powstaną 2 nowe działki. Zadanie nr 2 Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 21 działką ewidencyjną nr 218 z działkami sąsiednimi. Zadanie nr 3 1. Dokonanie połączenia nieruchomości oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 21 działkami ewidencyjnymi nr nr: 190, 191/1, 191/2, 192/2, 213 i 212/3 położonych w Koszalinie przy ul. Połczyńskiej i ul. Konstytucji 3 Maja. 2. Dokonanie podziału nowo powstałej nieruchomości, zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny elementarne o określonym przeznaczeniu podstawowym, oznaczone na rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina (w załączeniu) symbolami: G 12 MS, z przeznaczeniem na zabudowę śródmiejską mieszkalno-usługową - nowo projektowana działka nr 1, zgodnie z załącznikiem graficznym KDZ 05 - istniejąca ulica klasy zbiorczej - ul. Połczyńska, z przeznaczeniem na poszerzenie ul. Połczyńskiej - nowo projektowana działka nr 2, zgodnie z załącznikiem graficznym H 3 MW,U - teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z usługami - nowo projektowana działka nr 3, zgodnie z załącznikiem graficznym. W wyniku połączeń i podziału powstaną 4 nowe działki ewidencyjne. Zadanie nr 4 Dokonanie podziału nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 29/2 w obrębie ewidencyjnym nr 22 o powierzchni 0,2002 ha, położonej przy ul. Łużyckiej 10, wpisanej do księgi wieczystej nr 26741, zgodnie koncepcją zagospodarowania terenu położonego przy ulicy Łużyckiej 10-12. Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 1, przeznaczenie zgodnie z koncepcją podziału terenu - A poprawienie warunków zagospodarowania działki zabudowanej budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ulicy Łużyckiej 12 , działka nr 29/1; Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału -2: przeznaczenie zgodnie z koncepcją podziału terenu B - Projektowana zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna. Zadanie nr 5 Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych dla nieruchomości gruntowych położonych w Koszalinie przy ul. Słowiańskiej oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 23 działkami: a) nr 59/3 o powierzchni 0,1215 ha, b) nr 59/1 o powierzchni 0,0525 ha.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, tj. prowadzi działalności gospodarczą w zakresie usług geodezyjnych. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: posiada uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych umożliwiające wykonanie zamówienia, bądź dysponuje, co najmniej 1 osobą, z takimi uprawnieniami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osoby z takimi uprawnieniami. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj.: a) oświadczy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.: oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków, w systemie zerojedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia, zostanie dokonana na podstawie dostarczonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Kserokopie odpowiednich uprawnień zawodowych umożliwiających wykonanie zamówienia. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koszalin.pl - Zamówienia publiczne - Wydział Nieruchomości - 2009 - usługi na roboty
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach