Przetargi.pl
usługa wykonania robót geodezyjnych

Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3488807 , fax. 94 3488765
  • Data zamieszczenia: 2011-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości
    Rynek Staromiejski 6-7 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3488807, fax. 94 3488765
    REGON: 33092080200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa wykonania robót geodezyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dokonanie podziału zabudowanej nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Województwa Zachodniopomorskiego, położonej w Koszalinie przy ul. Leśnej 29 oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 0019 działką ewidencyjną nr 693 o powierzchni 13,3088 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr KO1K/00047430/8 (teren budowy Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie), w związku z prowadzonym postępowaniem o zwrot części przedmiotowej nieruchomości tj. nowopowstałych działek na rzecz ich poprzednich właścicieli bądź spadkobierców poprzednich właścicieli. Podział nieruchomości nastąpi niezależnie od ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego tj. w oparciu o art. 95 pkt 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.). I ETAP 1) Sporządzenie wstępnego projektu podziału zabudowanej nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Województwa Zachodniopomorskiego, położonej w Koszalinie przy ul. Leśnej 29 oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 0019 działką ewidencyjną nr 693 o powierzchni 13,3088 ha na 10 działek dawniej oznaczonych: - w obrębie ewidencyjnym nr 33 działką nr 3 - wg stanu na dzień 17.07.1975 r., - w obrębie ewidencyjnym nr 33 działką nr 5 - wg stanu na dzień 12.09.1975 r., - w obrębie ewidencyjnym nr 33 działką nr 4/1 - wg stanu na dzień 5.06.1975 r.; - w obrębie ewidencyjnym nr 33 działką nr 4/2 - wg stanu na dzień 5.06.1975 r.; - w obrębie ewidencyjnym nr 35 działką nr 8/3 - wg stanu na dzień 5.06.1975 r.; - w obrębie ewidencyjnym nr 36 działką nr 14 - wg stanu na dzień 5.06.1975 r.; - w obrębie ewidencyjnym nr 36 działką nr 9/2 - wg stanu na dzień 25.08.1977 r. - w obrębie ewidencyjnym nr 36 działką nr 10 - wg stanu na dzień 16.03.1976 r., - w obrębie ewidencyjnym nr 36 działką nr 12 - wg stanu na dzień 20.05.1975 r., - w obrębie ewidencyjnym nr 36 działką nr 15 - wg stanu na dzień 18.02.1976 r. i przekazanie Zamawiającemu aktualnej mapy nieruchomości z naniesionymi granicami ww. działek. 2) Uczestniczenie w oględzinach nieruchomości, z udziałem Zamawiającego oraz stron postępowania, celem okazania granic dawnej działki nr 15 w obrębie nr 36. 3) W przypadku poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności zmiany przebiegu granic działek przeznaczonych do zwrotu, dokonanie ewentualnej korekty wstępnego projektu podziału i przekazanie Zamawiającemu skorygowanego wstępnego projektu podziału. 4) Uczestniczenie w oględzinach nieruchomości celem okazania granic projektowanych działek, przeznaczonych do zwrotu. 5) Sporządzenie - w ok. 60 egzemplarzach - projektu podziału działki nr 693, który stanowić będzie integralną część decyzji o zwrocie nieruchomości. Zawiadomienia stron postępowania o terminach oględzin nieruchomości, dokona Zamawiający po uzgodnieniu go z Wykonawcą. II ETAP Po uprawomocnieniu się decyzji o zwrocie nieruchomości: 1) Wprowadzenie zmian na mapie zasadniczej. 2) Utrwalenie granic nowowydzielonych działek poprzez stabilizację punktów granicznych. 3) Sporządzenie dokumentacji niezbędnej do ujawnienia podziału w ewidencji gruntów i budynków, w szczególności wypisu i wyrysu opisującego zbiorowo wszystkie nowopowstałe działki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl-Zamówienia publiczne-Wydział Nieruchomości-2011-Usługi na roboty geodezyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach