Przetargi.pl
Usługa wykonania przeglądów serwisowych i napraw urządzeń medycznych na potrzeby RCKiK w Lublinie

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-078 Lublin, Żołnierzy Niepodległej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318
  • Data zamieszczenia: 2020-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie
    Żołnierzy Niepodległej 8
    20-078 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318
    REGON: 43102941200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania przeglądów serwisowych i napraw urządzeń medycznych na potrzeby RCKiK w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Usługa wykonania przeglądów serwisowych i napraw urządzeń medycznych na potrzeby RCKiK w Lublinie” w zakresie: Część I – Separatory osoczowo-komórkowe Część II – Urządzenia medyczne (II) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.1-1.2 do SIWZ. Po zawarciu umowy dokument stanowić będzie załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. b) Kosztorys ofertowy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.1-1.2. c) Oświadczenie, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. e) Dokumenty wymagane w pkt 5.3 SIWZ. Najpóźniej w dniu podpisania w sprawie zamówienia publicznego, zwanej dalej „umową”, Wykonawca dostarcza Zamawiającemu kompletny „Wykaz pracowników” zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynnościami, które to będą wykonywać w ramach umowy o pracę. „Wykaz pracowników” stanowić będzie Załącznik nr 2 do umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach