Przetargi.pl
USŁUGA WYKONANIA PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH - SPRAWA NR 19/2015

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2015-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA WYKONANIA PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH - SPRAWA NR 19/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania i dostawy przedmiotów reklamowo-informacyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w ilościach zgodnych z formularzem ofertowym według zadań: 1) ZADANIE NR 1: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy banerów; 2) ZADANIE NR 2: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy ryngrafów; 3) ZADANIE NR 3: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy znaku batalionu; 4) ZADANIE NR 4: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy rollup150x200; 5) ZADANIE NR 5: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy torby papierowej z nadrukiem; 6) ZADANIE NR 6: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy mini latarki. 2. Zamówienie będzie realizowane dwuetapowo: ETAP NR 1: Wykonawca w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy winien wykonać projekty graficzne po jednym dla każdej pozycji asortymentowej z zachowaniem kolorystyki, treści oraz układu graficznego zawartego na rysunkach poglądowych oraz uwzględniając wymiary i inne parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia. Następnie Wykonawca winien przedstawić je w formie e-mail do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający w ciągu dwóch dni roboczych od ich otrzymania zatwierdza projekty, bądź zgłasza Wykonawcy swoje uwagi celem naniesienia poprawek. Uzyskanie akceptacji Zamawiającego co do oczekiwanego rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia kończy etap nr 1 realizacji przedmiotu objętego niniejszą SIWZ. ETAP NR 2: Realizacja drugiego etapu tj. realizacji zamówienia wraz z dostawą winna nastąpić w terminie 9 dni roboczych od dnia zakończenia I etapu realizacji przedmiotu zamówienia /chyba, że Wykonawca w ofercie wskaże inaczej/. 3. Wykonawca, w terminie do dwóch dni roboczych od daty zawarcia umowy, odbierze od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego symbole graficzne i fotografie niezbędne do wykonania usługi w wersji elektronicznej na nośniku informacji. Po wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek, w terminie 14 dni od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi, zwrócić i dostarczyć nieodpłatnie Zamawiającemu materiały, o których mowa powyżej. 4. Wykonawca nie jest uprawniony do wykorzystywania przekazanych materiałów, o których mowa w ust. 3 w celach innych, niż wykonanie usługi objętej niniejszym postępowaniem. 5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany i dostarczony do siedziby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 6. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi i dostawy. 7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy. Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 28 dni roboczych od dnia podpisania umowy z zachowaniem terminów określonych w ust. 2 i 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji II etapu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach