Przetargi.pl
Usługa wykonania prac remontowych Mobilnego Centrum Monitoringu

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 85090 Bydgoszcz, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 255 320 , fax. 525 255 319
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Powstańców Wielkopolskich 7
    85090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 255 320, fax. 525 255 319
    REGON: 9136215200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania prac remontowych Mobilnego Centrum Monitoringu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i usługa instalacji Mobilnego Centrum Monitoringu dotyczącego pojazdu służbowego oznakowanego KMP w Bydgoszczy. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje demontaż aktualnego wyposażenia pojazdu, dostawę nowego sprzętu i jego instalację. Wykonawca jest zobowiązany wyposażyć pojazd typu transit Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy używane do obsługi imprez masowych (np. zawody sportowe) w urządzenia, podzespoły oraz wszelkie materiały zapewniające monitoring w trybie autonomicznym. 2. Podstawowe wymagania funkcjonalne: a) Wdrożony system monitoringu musi być w pełni kompatybilny z Miejskim Bydgoskim Systemem Monitoringu Wizyjnego. b) Ciągła obserwacja obrazów z wszystkich kamer wraz z jednoczesną, ciągłą, samoczynną ich rejestracją. c) Poprawne działanie kamer przy oświetleniu dziennym jak również nocnym. d) Niezależne definiowanie parametrów dla każdej kamery (nagrywanie, obserwacja, sterowanie). 3. Pojazd typu transit należy wyposażyć w: a) rejestrator IP - 1 szt. b) kamera IP montowana na karoserii pojazdu - 4 szt. c) kamera IP szybkoobrotowa montowana na maszcie pojazdu - 2 szt. d) switch przemysłowy na szynie DIN - 1 szt. e) klawiatura sterująca kamerami - 1 szt. f) maszt -wysuwany teleskopowy - 1 szt. 4. Zakres niezbędnych robót i prac montażowych do wykonania przez Wykonawcę: a) Modernizacja masztu: b) Demontaż „starego” masztu i montaż nowego masztu, c) Wykonanie zaślepienia dachu pojazdu, d) Demontaż „ starych” przewodów i instalacja nowego okablowania, e) Demontaż agregatu inwerterowego i montaż nowego (o mocy 3000VA) sterowanego ze stacyjki pojazdu, f) Demontaż kompresora i montaż nowego kompresora na napięcie stałe 12V o obciążeniu prądowym 45A , g) Montaż kamer na maszcie, kamer na karoserii pojazdu, h) Demontaż „starego” rejestratora i montaż nowego, i) Konfigurowanie i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50931000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy (zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną