Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Garbarska 55/57
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0 48 383 57 50 , fax. 0 48 383 57 48 w. 31
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
ul. Garbarska 55/57 55/57
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 0 48 383 57 50, fax. 0 48 383 57 48 w. 31
REGON: 14122677500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzlradom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania operatów szacunkowych nieruchomości lokalowych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE I 1. Przygotowanie dokumentacji wyodrębnienia i wyceny lokali mieszkalnych -600.szt. (wraz z inwentaryzacją poszczególnych lokali), stanowiących własność Gminy Miasta Radom wraz z oświadczeniem, że dany lokal spełnia wymogi samodzielnego lokalu mieszkalnego- w celu zbycia w trybie bezprzetargowym. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia na każde żądanie Zamawiającego w terminie 30 dni. ZADANIE II 2. Przygotowanie dokumentacji wyodrębnienia i wyceny lokali o innym przeznaczeniu -20.szt. (wraz z inwentaryzacją poszczególnych lokali), stanowiących własność Gminy Miasta Radom wraz z oświadczeniem, że dany lokal spełnia wymogi samodzielnego lokalu - w celu zbycia w trybie przetargowym lub bezprzetargowym. Potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia na każde żądanie Zamawiającego w terminie 30 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703310000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3500 zł (słownie : trzy tysiące pięćset zł),
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 - Prawo zamówień publicznych. Warunek 2) A) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. C) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek 3) Wnieśli wadium przetargowe zgodnie z warunkami określonymi w części VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: Dla warunku 1) 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). Dla warunku 2) 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1(zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Wykaz pracowników którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Szczegółowy wykaz sporządzony zostanie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe wskazanych osób. 4. wykaz co najmniej 3 wykonanych usług odpowiadających swym rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty o których mowa w pkt. 1, 3, 4, 5 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla warunku 3) 1. Dowód wniesienia wadium w wysokości określonej w części VI pkt 1 SIWZ. 2. Akceptacja warunków umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Przez akceptację rozumie się parafowanie przez osoby upoważnione każdej strony projektu umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzlradom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie opracowań geodezyjnych do postępowań prowadzonych w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie opracowań geodezyjnych do postępowań prowadzonych w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
Dodano: 2016-04-06 - Wykonanie opracowań geodezyjnych do postępowań prowadzonych w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację techniczną
Dodano: 2016-02-09 - Wykonanie opracowań i prac geodezyjnych dla potrzeb Gminy Piaseczno
Dodano: 2016-01-26 - Szacowanie nieruchomości na terenie miasta i gminy Piaseczno.
Dodano: 2016-01-11 - Szacowanie nieruchomości na terenie miasta i gminy Piaseczno
Dodano: 2015-02-24 - Szacowanie nieruchomości na terenie miasta i gminy Piaseczno
Dodano: 2014-02-03 - Wykonywanie w 2014 r. operatów szacunkowych wyceny nieruchomości i lokali stanowiących własność Miasta Ostrołęki i Skarbu Państwa
Dodano: 2013-11-21 - Wykonywanie w 2014 r. prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości stanowiących własność Miasta Ostrołęki i Skarbu Państwa
Dodano: 2013-11-21 - Szacowanie nieruchomości z terenu miasta i gminy Piaseczno.
Dodano: 2013-02-13