Przetargi.pl
usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych i bieżących napraw tomografu komputerowego GE LightSpeed Pro 32 zgodnie z wymogami producenta na okres 36 miesięcy

Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5629582, 5629462, 5629595 , fax. 087 5629594
  • Data zamieszczenia: 2013-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
    ul. Szpitalna 60 60
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax. 087 5629594
    REGON: 79031936200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych i bieżących napraw tomografu komputerowego GE LightSpeed Pro 32 zgodnie z wymogami producenta na okres 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wykonania okresowych przeglądów technicznych i bieżących napraw tomografu komputerowego GE LightSpeed PRO 32 z stacjami AW oraz strzykawką do kontrastów Dual Shot, zgodnie z wymogami producenta (tj. 4 razy w roku) w okresie 36 miesięcy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania i instalacji aktualizacji oprogramowania. 3. Wykonawca gwarantuje objęcie Tomografu komputerowego z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym zakresie wymogów i standardów realizacji usługi serwisu pogwarancyjnego zgodnie z zaleceniami producenta i instrukcją obsługi. 4. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679). 5. Wykonywanie prac będących przedmiotem umowy odbywać się będzie w dniach roboczych, w godzinach 7:00 do 14:30 6. W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia naprawy w terminie do 24 godzin w dni robocze od zgłoszenia usterki. 7. Zgłoszenie awarii następować będzie w formie pisemnej: e-mailem, faxem oraz telefonicznie. 8. Po wykonaniu każdej większej naprawy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania testów akceptacyjnych. 9. Zdalne diagnozowanie usterek oraz ich naprawa. 10. Usługi objęte niniejszą umową Wykonawca wykonuje przy użyciu własnych narzędzi, materiałów eksploatacyjnych i pracowników, zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia oraz instrukcją obsługi. 11. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z pracownikiem Działu Eksploatacyjnego po wcześniejszym podaniu przewidywanych kosztów. 12. W przypadku awarii, przy której konieczna jest wymiana części zamiennych w tomografie komputerowym Wykonawca przedstawia Zamawiającemu koszt poszczególnych części do naprawy aparatu do akceptacji. 13. Każdorazowo, po wykonaniu obsługi serwisowej lub usunięciu awarii zostanie sporządzony przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokół - karta pracy - zawierający datę wykonania obsługi, zakres wykonanych prac oraz zużytych części i materiałów. 14. Każde wykonanie przeglądu ma być potwierdzane certyfikatem potwierdzającym pełną sprawność aparatu. W przypadku stwierdzenia konieczności wymiany części zamiennych Wykonawca prześle Zamawiającemu wycenę najpóźniej następnego dnia roboczego. 15. Jako termin usunięcia awarii rozumie się datę podpisania karty pracy. 16. Naprawy i przeglądy techniczne będą potwierdzane wpisem do Paszportu Technicznego 17. Wszystkie czynności objęte serwisem wykonywane będą przez inżynierów posiadających uprawnienia oraz przeszkolonych w zakresie serwisowania w/w systemów przez ich wytwórcę. 18. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV - 50400000-9 19. Prowadzący obsługę serwisową zobowiązany jest do stosowania nowych części zamiennych zalecanych przez producenta i spełniających parametry określone dla danego rodzaju sprzętu, przy wykorzystaniu własnych narzędzi i drobnych materiałów oraz części (śruby, uszczelki, smary, kleje, itp.) a efektem w/w prac, działań i poczynań musi być zapewniona stała sprawność techniczna urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami. 20. Przystąpienie do naprawy niezwłocznie po zgłoszeniu awarii przez Zamawiającego, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia. 21. Zakończenie naprawy w ciągu 12 godz. lub gdy jest to możliwe, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, po uprzednim, pisemnym zawiadomieniu o przyczynach tego opóźnienia. 22. Potwierdzenie wykonania usługi podpisem i pieczątką bezpośredniego użytkownika aparatury w karcie pracy Wykonawcy. 23. Gwarancja należytego wykonania naprawy - 6 miesięcy 24. Termin usunięcia wad w trybie gwarancyjnym - 12 godzin od chwili zgłoszenia. 25. Gwarancja na wymienione w ramach usługi części zamienne i podzespoły / moduły - 12 miesięcy od chwili wykonania usługi naprawy. 26. Posiadanie autoryzacji producenta urządzenia medycznego w zakresie jego napraw i serwisu. 27. Wszystkie czynności objęte serwisem wykonywane będą przez osoby posiadające uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie serwisowania systemów. 28. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w zakresie wykonanej usługi, za wymienione części oraz prawidłową i bezpieczną pracę urządzeń objętych usługa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wadium .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach