Przetargi.pl
Usługa wykonania nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Modernizacja istniejącego obiektu Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie przy ul. Okrzei na potrzeby rehabilitacji

Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Powstańców Wielkopolskich 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6730543, 6723127 , fax. 023 6730274, 6722764
  • Data zamieszczenia: 2010-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie
    ul. Powstańców Wielkopolskich 2 2
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6730543, 6723127, fax. 023 6730274, 6722764
    REGON: 00031162200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalciechanow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Modernizacja istniejącego obiektu Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie przy ul. Okrzei na potrzeby rehabilitacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej na zadanie pn. Modernizacja obiektu Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie przy ul. Okrzei. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności określonych w przepisach art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2006 nr 156 poz. 1118 ze zm.) i będzie obejmował w szczególności nadzór inwestorski w zakresie specjalności: a. architektonicznej; b. konstrukcyjno-budowlanej; c. instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; d. instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Wykonawca osobę Inspektora nadzoru branży ogólnobudowlanej wyznaczy na koordynatora całego nadzoru inwestorskiego. 4. W ramach nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest do: a. dokonywania sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień; a. sprawdzania poprawności kalkulacji sporządzanych przez Wykonawców robót w zakresie obmiarów, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z harmonogramów rzeczowo - finansowych; b. współpracy z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót; c. kontrolowania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych zastosowanych do wykonania zadania i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami, specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; d. kontrolowania zgodności wykonywanych robót z umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót; e. potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy; f. informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji inwestycji, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo finansowego; g. udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania, placu budowy; h. udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych; i. wykonawca musi zapewniać pełną dyspozycyjność. Dodatkowo inspektor nadzoru zobowiązany jest do przybycia na budowę w okresie rękojmi na wezwanie Zamawiającego. j. w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót z obowiązującymi normami i dokumentacją, wad w wykonaniu, użycia niewłaściwych materiałów, dokonuje stosownych wpisów w dzienniku budowy; k. żądania od wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac; l. rozstrzyganie - w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót; m. sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie; n. informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Wykonawcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji, przewodów kominowych itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez wykonawcę robót; o. sprawdzanie wykonania robót zanikających; p. uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń; q. sprawdzenia i wyegzekwowania od wykonawcy robót kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru częściowego (I etap) i końcowego (II etap) łącznie z dokumentacją powykonawczą; r. kompletowania dokumentacji związanych z odbiorem końcowym. s. potwierdzania gotowości do odbioru robót lub obiektu. t. uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku. u. uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek. v. umożliwić przedstawicielom Województwa (kontrolerom i wizytatorom) przeprowadzenia kontroli lub wizytacji, przedmiotu niniejszej umowy, w każdym stadium jego realizacji. 5. Ponadto przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy i sztuki technicznej, warunkami ustalonymi przez właściwe władze w wydanych decyzjach i pozwoleniach, a w szczególności zgodnie z: a. Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) b. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, c. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 2006 Nr 213 poz. 1568 z późn. zm.) d. Rozporządzeniem MSWiA z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2006 Nr 80 poz. 563). e. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 Nr 75 poz. 690 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł. (Słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: PKO BP: 09 1020 1592 0000 2102 0181 0563 3. Wadium może być również wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b. gwarancjach bankowych, c. gwarancjach ubezpieczeniowych, d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalciechanow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach