Przetargi.pl
usługa wykonania legalizacji i napraw wag lekarskich, niemowlęcych, laboratoryjnych, analitycznych i łóżkowych znajdujących się w Klinikach SPSK Nr 1 we Wrocławiu

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-369 Wrocław, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7842030 , fax. 71 3270911
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 58
    50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7842030, fax. 71 3270911
    REGON: 000288998
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa wykonania legalizacji i napraw wag lekarskich, niemowlęcych, laboratoryjnych, analitycznych i łóżkowych znajdujących się w Klinikach SPSK Nr 1 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje usługę wykonania legalizacji i napraw wag lekarskich, niemowlęcych, laboratoryjnych, analitycznych i łóżkowych znajdujących się w Klinikach SPSK Nr 1 we Wrocławiu w zakresie wynikającym z Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. - Prawo o miarach (Dz. U. 2001 nr 36 poz. 636 z póżn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe: (1) Pakiet nr 1- usługa wykonania legalizacji wag lekarskich, niemowlęcych, laboratoryjnych, analitycznych i łóżkowych; (2) Pakiet nr 2 - usługa wykonania naprawy wag lekarskich, niemowlęcych, laboratoryjnych, analitycznych i łóżkowych; USŁUGA LEGALIZACJI obejmuje: a) czyszczenie wagi; b) sprawdzenie czytelności oznaczeń; c) sprawdzenie poprawności działania wagi zgodnie z przepisami obowiązującymi przy legalizacji; d) dostarczenie przez Wykonawcę zalegalizowanej wagi do Zamawiającego; OBSŁUGA SERWISOWA w przypadku wystąpienia awarii obejmuje diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części wraz z dostawą części zamiennych w celu uzyskania sprawności techniczno- eksploatacyjnej wagi,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50411000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej w zakresie objętym niniejszym postępowaniem: złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty, jakie wykonawcy składają w ofertach 1. Formularz oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział II SIWZ) 2. Formularze cenowe – pakiet nr 1 i nr 2 (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział VIII SIWZ) 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na ZDOLNOŚCIACH lub SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW na zasadach określonych w art. 22a cyt. ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca załącza pisemne zobowiązanie, podmiotu trzeciego, do udostępnienia zasobów, służące wykazaniu udostępnienia wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia przez podmiot trzeci na zasadzie w art. 22a cyt. ustawy Pzp. ZOBOWIĄZANIE o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział VI SIWZ.) WYKONAWCA DOŁĄCZY DO OFERTY JEŻELI DOTYCZY. 4. PEŁNOMOCNICTWO pisemne, do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych, w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4.1 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone PEŁNOMOCNICTWO dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska- należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4.2 Wypis/ odpis pełnomocnictwa udzielonego w formie aktu notarialnego winien być w oryginale. 4.3. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach