Przetargi.pl
Usługa wykonania i dostawy systemu sygnalizacji pożaru, modernizacji systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej w siedzibie Muzeum

Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Kościuszki 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7571608 , fax. 062 7571609
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej
    ul. Kościuszki 12 12
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7571608, fax. 062 7571609
    REGON: 00063951200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: działalność muzeów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania i dostawy systemu sygnalizacji pożaru, modernizacji systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej w siedzibie Muzeum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie - zgodnie z rozdziałem 4,5 i 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia obejmuje: -montaż i dostawę systemu sygnalizacji pożaru (SSP) zgodnie z uzgodnionym projektem technicznym przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych, -modernizację systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) na podstawie uzgodnionego projektu technicznego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych, -modernizację systemu telewizji przemysłowej ( CCTV) wraz z rejestracją obrazu - monitoringu wewnątrz i na zewnątrz budynku na podstawie uzgodnionego projektu technicznego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych, Prace odbywać się będą pod ścisłym nadzorem konserwatorskim (obiekt wpisany do rejestru zabytków pod poz. 682A). Przy doborze urządzeń i materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w uzgodnionym projekcie technicznym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z zastrzeżeniem, iż wszelkie przewody i kable umieszczone w listwach należy bezwzględnie umieścić pod tynkiem w ścianach budynku dawnej Kasy Gubernialnej . Zamawiający dopuszcza użycie urządzeń i materiałów równoważnych do realizacji przedmiotu zamówienia tj. innych niż wskazane w projekcie technicznym, kosztorysie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych parametrów technicznych lub lepszych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453220007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)dysponują co najmniej jedną osobą, która: a)posiada uprawnienia w branży instalacyjno-inżynieryjnej , b)jest wpisana na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa albo w okręgowej izbie architektów, c)osobą posiadającą świadectwo względnie certyfikat ukończenia kursu dla projektantów instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne zbiory dóbr kultury organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych lub inne podmiot organizujący szkolenia w zakresie jak wyżej . 4)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia 5)wykonali w okresie ostatnich trzech lat jako główni wykonawcy co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 6)udzielą gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy, 7)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia dzialalności gospodarczej na kwotę min. 50 tys zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 11.1Formularz oferty (na załączonym druku). 11.2Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. Wykonawca przedłoży ofertę wypełniając załączony druk formularza oferty wraz z kosztorysem sporządzonym ściśle na podstawie kosztorysu nakładczego przy zachowaniu tej samej kolejności pozycji i ilości przyjętych robót( z wyjątkiem : w przedmiarze dot. CCTV - tabela elementów scalonych poz. 2 należy nie wypełniać ). Kosztorys należy tak sporządzić, aby cena końcowa odpowiadała cenie oferty, dopisanie pozycji upust spowoduje odrzucenie oferty. 11.3Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 1 oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)dokumenty stwierdzające, że osoby, wskazane w ust.10 pkt 3 siwz, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) decyzje o posiadaniu uprawnień w branży instalacyjno-inżynieryjnej b) zaświadczenie o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa albo okręgowej izbie architektów,c)świadectwo względnie certyfikat ukończenia kursu dla projektantów instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne zbiory dóbr kultury organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych lub inne podmiot organizujący szkolenia w zakresie jak wyżej 3)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 2 4)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 5)dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 4 zostały wykonane należycie (referencje inwestorów), 6)oświadczenie dot. podwykonawców - na załączniku nr 4, 7)oświadczenie dot. warunków gwarancji - oświadczenie to winno zawierać co najmniej informacje dotyczące okresu gwarancji, terminu, w którym zamawiający winien zawiadomić wykonawcę o wystąpieniu usterek oraz informacje dotyczące terminu usuwania ewentualnych usterek, 8)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11a. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 11.3. : 1)ppkt 1, 4 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)ppkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiedni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną