Przetargi.pl
Usługa wykonania ekspertyzy technicznej hangaru pod katem prawidłowości wykonania robót w ramach zadań inwestycyjnych „Budowa hangaru obsługi śmigłowców w 1 BLWL w Inowrocławiu – zadanie 11229” oraz „Budowa sieci zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu (zadanie powiązane z zadaniem 11229) – zadanie 11678” wraz z opracowaniem planu naprawczego – powtórzenie postępowania

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania ekspertyzy technicznej hangaru pod katem prawidłowości wykonania robót w ramach zadań inwestycyjnych „Budowa hangaru obsługi śmigłowców w 1 BLWL w Inowrocławiu – zadanie 11229” oraz „Budowa sieci zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu (zadanie powiązane z zadaniem 11229) – zadanie 11678” wraz z opracowaniem planu naprawczego – powtórzenie postępowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie ekspertyzy technicznej robót zrealizowanych przez poprzedniego Wykonawcę w związku z budową hangaru obsługi śmigłowców w 1BLWL w Inowrocławiu – Latkowo (zad. 11229) oraz budową sieci zewnętrznych wraz z zagospodarowaniem terenu (zad. 11678 – zadanie powiązane z zadaniem 11229) wraz z opracowaniem planu naprawczego. Zakres zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie analizy elementów (materiałów) całego budynku; - przeprowadzenie analizy rozwiązań konstrukcyjnych całego budynku; - w zakresie analizy rozwiązań konstrukcyjnych sprawdzenie poprawności zaprojektowanych elementów i ich wykonanie; - analiza materiałów całego budynku winna być szczegółowa, na podstawie pobranych próbek z konstrukcji, przekazanie śrub do badań laboratoryjnych; - analiza musi obejmować sposób wykonania fundamentów w zakresie możliwym do wykonania przy użyciu metod nieniszczących wykonanych prac; - przeprowadzenie analizy wbudowanych materiałów w tym zabezpieczeń ppoż., aby między innymi obejmowała grubość wykonanych powłok, prawidłowość ich ułożenia bez konieczności wykonywania badań laboratoryjnych; - wykonanie analizy stanów granicznych użytkowania i nośności konstrukcji uwzgledniającą konieczność wprowadzenia założeń ewentualnego planu naprawczego; - wykonanie oceny wykonanych w budynku instalacji, w szczególności poprawność ich działania; - wymagane jest, aby analiza obejmowała całość tj. zagospodarowanie terenu, drogi, place w zakresie projektowanych parametrów technicznych; - wymagane jest, aby analiza obejmowała poprawność wykonania sieci, w szczególności geotermii; - wymagane jest, aby analiza obejmowała wydanie opinii w stosunku do rozwiązań projektowych, branżowych oraz zasygnalizowanie możliwości powstanie kolizji; - wymagane jest, aby analiza zawierała propozycje odpowiedzi na pytania kierownika robót celem możliwości prawidłowego wykonania prac budowlanych. Zakres ekspertyzy powinien obejmować: - analizę elementów i rozwiązań konstrukcyjnych obiektu, ich wymiary i materiały, z jakich są one wykonane (zarówno w zakresie poprawności projektu jak i wykonania); - analizę sposobu posadowienia fundamentów, konstrukcji ścian, stropu i dachu obiektu; - dokonanie odkrywek i szczegółowych badań (w tym badanie jakości materiałów wbudowanych na podstawie prób pobranych z konstrukcji) oraz zabezpieczeń antykorozyjnych (badanie grubości wykonanych powłok, prawidłowość ich położenia) oraz analizę tych badań; - analizę sposobu wykonania fundamentów przy użyciu metod nieniszczących; - dokumentację rysunkową i fotograficzną badanych elementów; - obliczenia dopuszczalnych obciążeń elementów konstrukcyjnych, w szczególności fundamentów, stropów, ścian, nadproży i belek; - analizę stanów granicznych użytkowania i nośności konstrukcji z uwzględnieniem konieczności wprowadzenia założeń planu naprawczego; - ocenę wykonanych instalacji i poprawność ich działania; - ocenę prawidłowości zaprojektowania całości elementów w zakresie zagospodarowania terenu, dróg i placów; - ocenę obejmującą w szczególności roboty wykonane przez poprzedniego Wykonawcę; - opracowanie wniosków z oględzin i badań obejmujące: ocenę stanu istniejącego obiektu i jego przydatności do dalszego użytkowania lub planowanej przebudowy, ocenę stanu instalacji, opis uszkodzeń powstałych w badanych elementach (rysy, pęknięcia, zawilgocenia i zagrzybienia), ocenę przyczyn powstania uszkodzeń, zalecenia dotyczące koniecznych napraw, wzmocnień, osuszenia i ocieplenia oraz zalecenia co do sposobu wykonania tych napraw (w tym również należy podać koszty); - ocenę już wykonanych prac; - wykonanie specyfikacji zakresu prac planowanych, wykonanych i do realizacji; - opracowanie planu naprawczego uwzgledniającego wszystkie prace niezbędne do dokończenia obiektu w sposób umożliwiający jego prawidłowe użytkowanie (w tym również szacunkową wycenę wprowadzenia w życie planu naprawczego przedstawioną w formie kosztorysu inwestorskiego – wersja ATH i PDF). W zakres planu naprawczego wchodzić będzie miedzy innymi część opisowa (technologia wykonania napraw), a także przedmiar robót i kosztorys). Ekspertyza winna składać się z: 1) części opisowej, 2) części graficznej (zdjęcia, fotografie, rzuty, przekroje lub szkice niezbędne do właściwej oceny stanu technicznego), 3) części obliczeniowej i analitycznej z określeniem prawdopodobnych przyczyn powstania i metod usunięcia nieprawidłowości; 4) przedmiary robót i kosztorysy (w formacie ATH i PDF). Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) niezwłoczne udzielanie pisemnych wyjaśnień dotyczących wykonanej dokumentacji objętej przedmiotem umowy w trakcie przygotowywania i przeprowadzania procedury na wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji objętej przedmiotem umowy; b) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich w zakresie wykonanej dokumentacji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację stanowiącą przedmiot zamówienia w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD (opis w formacie PDF, dokumentacja rysunkowa w formacie DWG i PDF, przedmiary i kosztorysy w formacie ATH i PDF). Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich w zakresie opracowanej dokumentacji. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację objętą przedmiotem umowy w stanie kompletnym, wykonanym zgodnie z umową oraz innymi powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a także zasadami współczesnej wiedzy technicznej i normami, z punktu widzenia celu, jakiemu ta dokumentacja ma służyć. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z jego wykonaniem, w tym w szczególności związane z wykonaniem niezbędnych badań i pomiarów, analizą dokumentacji projektowej oraz innych czynności wynikających z zakresu niniejszego opracowania. Do obowiązków Wykonawcy ponadto należy: a) uzyskanie wszelkich niezbędnych pomiarów, opracowań na potrzeby opracowania ekspertyzy, b) wykonanie niezbędnych odkrywek i badań na potrzeby opracowania ekspertyzy, c) podczas realizacji zamówienia należy na bieżąco konsultować się z Zamawiającym i Inwestorem. Zakres zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania prac budowlanych. Zamawiający informuje, że za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ, ustala się wynagrodzenie ryczałtowe. Zamawiający zaleca wizję lokalną. Do kontaktu w sprawie wizji lokalnej Zamawiający wyznacza kierownika budowy p. Romana Mrozka tel. 887 110 089. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa na wykonanie w/w robót jest dokumentem niejawnym o klauzuli „ZASTRZEŻONE”. W związku z powyższym, dokumentacja zostanie udostępniona do wglądu wyłącznie zainteresowanym Wykonawcom, w Punkcie Ewidencyjnym Zamawiającego w siedzibie Kierownictwa Zespołu Budów w Gnieźnie, po wcześniejszym przesłaniu stosownego wniosku do siedziby spółki do Nowego Dworu Mazowieckiego (do wiadomości do KZB Gniezno). Do wniosku należy dołączyć kopie ważnych dokumentów (potwierdzających posiadanie uprawnień, uprawniające dostęp do informacji niejawnych, o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE oraz zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych) wskazanych osób. Oryginały w/w dokumentów oraz dokumentu potwierdzającego tożsamość, należy przedstawić do wglądu Kierownikowi Punktu Ewidencyjnego. Pozostała część dokumentacji zostanie udostępniona Wykonawcom na płytach DVD po przesłaniu do Zamawiającego wniosku o udostępnienie dokumentacji, gdyż nie może być zamieszczona na stronie internetowej ze względu na duży rozmiar plików. 2. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy. 3. Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia: do 12 tygodni od daty podpisania umowy. Termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalny termin wykonania przedmiotu zamówienia: 7 tygodni od daty podpisania umowy. Natomiast maksymalny termin wykonania niniejszego zamówienia: 12 tygodni od daty podpisania umowy. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia krótszy niż 7 tygodni od daty podpisania umowy, Zamawiający oceni go, tak jak w wymiarze 7 tygodni od daty podpisania umowy. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został przedstawiony w części XIV niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: a) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; b) formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; c) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-23 i ust. 5 oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach