Przetargi.pl
Usługa wykonania działań informacyjno-promocyjnych w ramach kampanii społecznej pod tytułem „Mam czas rozmawiać (#mamczasrozmawiac)”.

Krajowe Centrum ds. AIDS ogłasza przetarg

  • Adres: 02829 Warszawa, ul. Samsonowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 317 777 , fax. 223 317 776
  • Data zamieszczenia: 2017-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum ds. AIDS
    ul. Samsonowska 1
    02829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 317 777, fax. 223 317 776
    REGON: 1036167000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania działań informacyjno-promocyjnych w ramach kampanii społecznej pod tytułem „Mam czas rozmawiać (#mamczasrozmawiac)”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania działań informacyjno-promocyjnych w ramach kampanii społecznej pod tytułem „Mam czas rozmawiać (#mamczasrozmawiac)”, skierowanej do rodziny wielopokoleniowej, czyli osób w różnym wieku i z różnymi doświadczeniami życiowymi, których zakażenie HIV i innymi chorobami przenoszonymi drogą płciową może także dotyczyć. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie strony internetowej kampanii społecznej pod tytułem „Mam czas rozmawiać (#mamczasrozmawiac)”, która zostanie umieszczona na serwerze Zamawiającego w subdomenie mamczasrozmawiac.aids.gov.pl; 2) realizację działań informacyjno-promocyjnych w internecie (opracowanie planu i realizacja); 3) realizację działań PR na rzecz kampanii (opracowanie planu i realizacja). 3. Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: 100 000,00 zł brutto. 5. Zamówienie winno zostać zrealizowane za zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 PLN. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 90 1010 1010 0177 1813 9120 0000, ze wskazaniem numeru postępowania w tytule przelewu. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wadium wnoszonego w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia został złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, a jego kopia została spięta/zszyta wraz z pozostałymi oświadczeniami i dokumentami składającymi się na ofertę. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego złożone w terminie związania ofertą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia i cenie za realizację zamówienia, b) terminie realizacji zamówienia i warunkach płatności, c) terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, e) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców; 2) pełnomocnictwo złożone w formie pisemnej w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w dziale III SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ – dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia; 4) w celu umożliwienia dokonania oceny oferty w kryteriach oceny ofert opisanych w dziale X SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć – w wersji drukowanej na papierze A4 lub A3 w sposób zapewniający czytelność złożonych materiałów: a) wstępny projekt treści jednego segmentu strony internetowej kampanii społecznej pod tytułem „Mam czas rozmawiać (#mamczasrozmawiac)” pod nazwą: „Poświęć czas na rozmowę”/„mam 3 minuty” – z podziałem na punkty: - Zacznij rozmowę od..., - Uświadom o zagrożeniach, ryzykownych sytuacjach…, - Przejdź do...., - Przypomnij, że można Ci zaufać…, b) wstępną strategię kampanii informacyjno-promocyjnej w internecie (w tym: kanały, narzędzia, szacunkowa liczba odbiorców), c) wstępny plan działań PR (w tym: kanały, narzędzia, tytuły prasowe i portale oraz inne media, które Wykonawca zobowiązuje się pozyskać do realizacji działań w ramach kampanii), d) przykładową informację prasową promującą przekaz kampanii pod tytułem „Mam czas rozmawiać (#mamczasrozmawiac)”– maks. 300 słów, które stanowią treść oferty i winny być sporządzone zgodne z założeniami i wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. /UWAGA: Materiały wymagane w celu dokonania oceny oferty w kryteriach oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu w trybie przewidzianym w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, a brak któregokolwiek z wymaganych materiałów lub ich sporządzenie w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ, skutkować będą odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp./ 2. Wykonawca – w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu – w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z nich oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach