Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
- Data zamieszczenia: 2013-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
REGON: 29101900500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania druków KPA Potwierdzenie Odbioru oraz Usługa opracowania graficznego i wydruk zaproszeń oraz broszury informacyjnej w związku z realizacją projektu pn. Akademia TRIZ dla biznesu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania druków KPA Potwierdzenie Odbioru oraz usługa opracowania graficznego i wydruk zaproszeń (seminarium, konferencja) oraz broszury informacyjnej nt. usługi proinnowacyjnej TRIZ w związku z realizacją projektu pn. Akademia TRIZ dla biznesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na cztery części, dopuszczając składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na wybrane części zamówienia (jedną, dwie, trzy lub cztery).
3. Opis I, II, III i IV części zamówienia zawarty został w części B III rozdziału SIWZ oraz w załączniku nr 1A, 1B, 1C i 1D do SIWZ.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ.
5. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości.
6. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
7. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
8. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
9. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 3A (I część zamówienia), 3B (II i III część zamówienia) i 3C (IV część zamówienia) do SIWZ - Wzór umowy.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
11. Zamawiający nie przewiduje:
- zawarcia umowy ramowej,
- aukcji elektronicznej,
- zwrotu kosztów udziału w postępowaniu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez wykonawców wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl (bip)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kodów kreskowych i zleceń na badania laboratoryjne do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej, Serologii i Banku Krwi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/34/16
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa kodów kreskowych i zleceń do badań do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej, Serologii i Banku Krwi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Dodano: 2016-04-06 - USŁUGA WYKONANIA DRUKÓW KPA POTWIERDZENIE ODBIORU
Dodano: 2015-09-03 - Dostawa kodów kreskowych i zleceń na badania laboratoryjne do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Dodano: 2014-01-08 - Dostawa kodów kreskowych i zleceń na badania laboratoryjne do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju.
Dodano: 2012-11-16 - Dostawa kodów kreskowych i zleceń na badania laboratoryjne do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, edycja II.
Dodano: 2011-10-27 - Dostawa zleceń badań laboratoryjnych i kodów kreskowych dla Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
Dodano: 2011-01-25 - zakup i dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych
Dodano: 2010-05-12 - dostawa druków medycznych i ogólnego stosowania
Dodano: 2010-04-30 - Wykonanie i dostawa druków dla Uczelni
Dodano: 2010-03-04