Przetargi.pl
usługa wykonania 6 filmów dydaktycznych w ramach projektu Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie-ogólnopolski program rozwoju kompetencji kluczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości dla uczniów gimnazjów w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-401 Zielona Góra, ul. Długa 13
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4530131 , fax. 068 3530150
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
    ul. Długa 13 13
    65-401 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4530131, fax. 068 3530150
    REGON: 00078290700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa wykonania 6 filmów dydaktycznych w ramach projektu Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie-ogólnopolski program rozwoju kompetencji kluczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości dla uczniów gimnazjów w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania 6 filmów dydaktycznych w ramach obozu w projektu Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie -ogólnopolski program rozwoju kompetencji kluczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości dla uczniów gimnazjów w ramach zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.1.a) Głównym celem Projektu jest rozwój kluczowych kompetencji w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych oraz przedsiębiorczości wśród uczniów gimnazjów w Polsce. Projekt obejmuje swoim zasięgiem wybraną młodzież z gimnazjów całego kraju - 730 osób. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje: a) przygotowanie sześciu, minimum 10 maksimum 15 minutowych filmów dydaktycznych, profesjonalnie zmontowanych, wykonanych na podstawie scenariuszy zaakceptowanych przez Zamawiającego, z nagrań dokonanych w miejscach i czasie wskazanym przez Zamawiającego (o których mowa w podpunkcie a), z oddzielnie przygotowanymi ścieżkami dźwiękowymi zawierającymi autorskie kompozycje muzyczne (przyjęte przez Zamawiającego) oraz komentarze lektorów. Dodatkowo filmy zawierać mają animacje graficzne 3D logo projektu, logo Partnera projektu CKUiP, Lidera projektu DGA, Unii Europejskiej i EFS. b) zamówienie obejmuje również utrwalenie każdego z sześciu powyższych utworów w formie płyt DVD w ilości 100 egzemplarzy, a zatem tłoczenie (6x 100 sztuk), przygotowanie minimum sześciu projektów płyt i okładki, nadruki na nośnikach (6x100 sztuk) i tekturowej okładce (6x100 sztuk) + pakowanie. c) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do filmów wykonanych w ramach usługi. d) miejsce i termin powstawania kolejnych filmów: 1) Gimnazjum nr 6 w Zielonej Górze (czerwiec 2009) 2) Publiczne Gimnazjum w Czerwieńsku (wrzesień 2009) 3) Publiczne Gimnazjum nr 4 w Opolu (listopad 2009) 4) Gimnazjum nr 3 im. Polskich Noblistów w Oławie ( kwiecień 2010) 5) Gimnazjum w Zespole Szkół w Otorowie (październik 2010) 6) Gimnazjum Publiczne w Mikołajkach Pomorskich (marzec 2011) 1.3. Cel filmu: ukazanie wartości dydaktycznych zajęć laboratoryjnych prowadzonych w pięcioosobowym zespole uczniów gimnazjum, w ramach zajęć projektowych. 1.4. Przeznaczenie filmu: edukacyjny z elementami dokumentacji i promocji projektu z możliwością upowszechniania na nośnikach cyfrowych ( DVD), a także prezentacji w wybranych portalach internetowych. 1.5. Istotne elementy filmu: a) ukazanie istotnych części składowych zajęć: - wprowadzenia, - realizacji tematu, - podsumowania zajęć; b) ukazanie wypracowanych podczas zajęć: - problemu badawczego, - hipotezy, - niezbędnych materiałów, odczynników i przyrządów, - przebiegu prowadzonych doświadczeń, - wypracowanych przez uczniów spostrzeżeń, - sformułowanych przez uczniów wniosków 1.6. Wykonawcy zobowiązują się do przeniesienia na rzecz zamawiającego wszelkich majątkowych praw autorskich do wyprodukowanych utworów (filmów wraz ze ścieżkami dźwiękowymi) oraz muszą zaświadczyć, że utwory te pozbawione są usterek i wad prawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 921112509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1.1. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie produkcji filmów szkoleniowych/instruktażowych udokumentowaną , że została wykonana należycie. 1.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.7) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia: 1.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1 SIWZ; 8) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 9) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1. Wymienione w pkt 6 SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty. 2. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 6.1.5) i 6.1.7) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert 1.5. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1. - 6.4. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cku.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach