Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 720 366 , fax. 225 720 363
- Data zamieszczenia: 2017-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
ul. Żwirki i Wigury 61
02091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 720 366, fax. 225 720 363
REGON: 28891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wydawnicza czasopisma Współczesne problemy nauk medycznych – Kształcenie podyplomowe, znak sprawy AEZ/S-066/2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wydawnicza czasopisma Współczesne problemy nauk medycznych – Kształcenie podyplomowe; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) pozyskiwanie artykułów do publikacji przy współpracy z Redaktorem Naczelnym. Przyjęte artykuły będą zgodne z wytycznymi dla autorów określonymi w Załączniku Nr 2 do Umowy, 2) pozyskiwanie recenzentów, 3) recenzowanie artykułów zaakceptowanych przez Zamawiającego przez co najmniej dwóch niezależnych recenzentów, zgodnie z wytycznymi określonymi w Załączniku Nr 3 do Umowy, 4) dostarczanie streszczeń i pełnych tekstów do baz danych w których indeksowane są czasopisma, 5) polska i angielska korekta językowa, 6) łamanie, skład oraz druk Czasopisma zgodnie z poniższymi parametrami: a) nakład każdego numeru – 100 egzemplarzy, b) format A4, c) objętość środka 100 stron (+/- 5%), d) papier: środek kreda mat 90g/m2, okładka kreda mat 250g/m2, e) oprawa: zeszytowa, f) druk: środek 1+1, okładka 4+4, g) wykończenie okładki: folia mat. 7) przygotowanie i bieżąca aktualizacja strony internetowej dla potrzeb Czasopisma. Bezpłatny dostęp do pełnej wersji tekstowej Czasopisma w wersji internetowej, 8) utrzymywanie strony Czasopisma na serwerach Wykonawcy w okresie trwania Umowy oraz przez kolejnych 6 miesięcy jako archiwum, 9) utworzenie panelu do publikacji (aplikacji internetowej) wspomagającego proces pozyskiwania i recenzowania prac z możliwością dostosowywania go do aktualnych – zmieniających się potrzeb Czasopisma, spełniającego poniższe wymagania: a) wspomaganie kontaktu redakcji z autorami nadsyłanych prac oraz z recenzentami, b) możliwość tworzenia i konfiguracji indywidualnych kont użytkowników, c) usprawnienie recenzowania prac przez recenzentów oraz szybkiego wysyłania recenzji (alternatywne formularze recenzji dla typów prac, auto-zapisywanie wypełnianego formularza recenzji, formularz recenzji dostosowany do Redakcji), d) 100% interfejsu dostępnego w języku angielskim i polskim, e) integracja z CrossRef, CrossCheck/SimilarityCheck, iThenticate, Plagiat.pl, EBSCO, DOAJ, PubMed/MedLine, BioOne, POLindex, f) praca w trybach: double-blind, single-blind lub double-open, g) łatwość i przejrzystość obsługi dla autorów, recenzentów i redakcji - prosty i intuicyjny interfejs, h) elastyczność systemu (możliwość dostosowania do konkretnych wymogów procesu redakcji), i) automatyczne generowanie plików w formacie pdf wraz z automatyczną numeracją wersów na bazie plików załączonych przez autora na potrzeby recenzowania - dodatkowo plik pdf powinien zawierać metadane, logo czasopisma oraz indeks załączonych plików pracy, j) blokowanie możliwości wysłania pracy do redakcji z brakami formalnymi, k) możliwość przesłania redakcji listy sugerowanych recenzentów (z podaniem danych: email, imię, nazwisko, kraj, afiliacja, dziedziny tematyczne czasopisma), l) historia wszystkich wiadomości otrzymanych przez użytkownika dostępna w systemie, m) możliwość nanoszenia komentarza bezpośrednio w tekście manuskryptu (np. w formacie doc, docx i przesłanie go jako załącznika do recenzji), n) w przypadku odrzucenia zaproszenia przez recenzenta możliwość podania przez niego innych, sugerowanych recenzentów, o) innych powiadomień i automatycznych przypomnień do Recenzentów (do 3 przypomnień o terminie recenzji + przypomnienie o terminie odpowiedzi na zaproszenie), p) możliwość automatycznego generowania certyfikatów recenzenta, q) wyszukiwanie recenzentów z bazy m.in. po imieniu, nazwisku, dziale tematycznym, instytucji, kraju, słowach kluczowych, r) generowanie statystki nadesłanych prac i recenzji: liczba prac nadesłanych w roku/ półroczu/ kwartale; liczba prac odrzuconych; liczba opublikowanych prac z podziałem na typy pracy, dział tematyczny i kraj, generowanie listy recenzentów z danego roku, s) statystyki recenzentów: np. liczba prac zrecenzowanych przez danego recenzenta, jak szybko, liczba decyzji odmownych itd., długość okresu wydawniczego, t) możliwość określenia czasu odpowiedzi na zaproszenie do recenzowania, czasu recenzji, czasu poprawy przez autorów (w szczególnych przypadkach możliwość ustawienia ręcznego tzn. wydłużenia lub skrócenia czasu); 10) marketing naukowy obejmujący: a) wsparcie merytoryczne i techniczne w aplikowaniu Czasopisma o indeksacje w bazach i serwisach naukowych z dziedziny czasopisma, b) promocja Czasopisma na minimum 3 (każdego roku, począwszy od roku 2018) konferencjach, kongresach, zjazdach, szkoleniach lub warsztatach z dziedziny: medycyny, farmacji, biologii, zdrowia publicznego lub dziedzin pokrewnych, z zastrzeżeniem pkt. 10a), c) promocja Czasopisma w minimum 3, (każdego roku, począwszy od roku 2018) międzynarodowych portalach tematycznych lub/i ogólnomedycznych, z zastrzeżeniem pkt. 10a), d) pozyskiwanie cytowań w celu uzyskania, utrzymania i stałego podwyższania wartości Impact Factor. 10a) Zamawiający wyjaśnia, że dodatkowa promocja Czasopisma, w formach lub w liczbie wykraczającej po za wymagane działania promocyjne, określone w pkt 10 lit. b) i c), stanowi kryterium oceny ofert, określone szczegółowo w Rozdziale XIV SIWZ, 11) wydanie Czasopisma w Internecie. 12) dystrybucja czasopisma do subskrybentów, do baz pełno tekstowych, automatyczne przesyłanie metadanych do serwisów Open Access. 13) składanie raz w roku w terminie do 31 grudnia pisemnej informacji o podjętych, działaniach związanych z realizacją niniejszej Umowy w zakresie pozyskiwania artykułów i marketingu naukowego, o którym mowa w ust. 10). 14) przekazywanie dwóch drukowanych egzemplarzy obowiązkowych do bibliotek określonych w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Sztuki z dnia 6 marca 1997 r., w terminie przewidzianym w w/w rozporządzeniu. 15) dystrybucja pozostałych egzemplarzy nakładu na podstawie danych teleadresowych dostarczonych przez Zamawiającego. Adresy dystrybucji będą obejmować wyłącznie terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wysłane zostaną listami zwykłymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79553000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług produkcyjnych, marketingowych, dystrybucyjnych, szkoleniowych i internetowego systemu składania manuskryptów i zarządzania procesem recenzji dla publikacji elektronicznej czasopism
Dodano: 2024-03-06 - Świadczenie usług wydawniczych dla publikacji elektronicznej czasopisma MISCELLANEA GEOGRAPHICA – REGIONAL STUDIES ON DEVELOPMENT oraz czasopisma PRACE I STUDIA GEOGRAFICZNE
Dodano: 2023-12-20 - Świadczenie przez Wykonawcę usług wydawania i dystrybucji czasopism naukowych w formie elektronicznej
Dodano: 2023-01-26 - Sukcesywna ocena e-materiałów dydaktycznych pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA
Dodano: 2020-09-17 - Wykonanie usługi obejmującej druk, konfekcję i dostawę Kwartalnika pn. „Niepełnosprawność – zagadnienia, problemy, rozwiązania” oraz przygotowanie wersji elektronicznej każdego wydania w formacie pdf
Dodano: 2020-01-13 - Sukcesywna ocena e-materiałów dydaktycznych pod kątem spełnienia wymagań standardu WCAG 2.0. na poziomie AA
Dodano: 2019-12-19 - Opracowanie folderów o polskich parkach narodowych (w wersji cyfrowej) oraz zaprojektowanie i wykonanie tablic promujących te foldery
Dodano: 2019-08-21 - Usługa wydawnicza dla dwóch czasopism publikowanych przez Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie: Alcoholism and Drug Addiction/Alkoholizm i Narkomania oraz Advances in Psychiatry and Neurology/Postępy Psychiatrii i Neurologii w okresie trzech lat.
Dodano: 2018-03-13 - Zakup materiałów edukacyjnych dla pacjentów do systemu e-learningowego zrealizowanego w ramach projektu współfinansowanego ze środków unijnych "Rozwój systemu e-usług w Instytucie Kardiologii w Warszawie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
Dodano: 2018-03-02 - Usługa wydawnicza dla dwóch czasopism publikowanych przez Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie: Alcoholism and Drug Addiction/Alkoholizm i Narkomania oraz Advances in Psychiatry and Neurology/Postępy Psychiatrii i Neurologii w okresie trzech lat.
Dodano: 2018-02-28