Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 02390 Warszawa, ul. Grójecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 572 62 54, 022 572 62 51 , fax. 022 572 63 05
- Data zamieszczenia: 2019-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Grójecka 186
02390 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 572 62 54, 022 572 62 51, fax. 022 572 63 05
REGON: 1581798500000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wydawania oraz zarządzania certyfikatami do podpisu wykorzystywanymi na wewnętrzne potrzeby Narodowego Funduszu Zdrowia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wydawania oraz zarządzania Certyfikatami do podpisu wykorzystywanymi na wewnętrzne potrzeby Narodowego Funduszu Zdrowia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79132100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, że posiada status kwalifikowanego dostawcy usług zaufania w zakresie wydawania certyfikatów lub niekwalifikowanego dostawcy usług zaufania w zakresie wydawania certyfikatów, zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, i został wpisany do odpowiedniego rejestru dostawców usług zaufania prowadzonego przez Narodowe Centrum Certyfikacji zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostęp, wdrożenie i utrzymanie platformy informatycznej (oprogramowania) do e-podpisu (...) w szczególności dla osób niepełnosprawnych, w ramach projektu „SGGW - Uczelnia dostępna”
Dodano: 2023-09-14 - Dostęp, wdrożenie i utrzymanie platformy informatycznej (oprogramowania) do e-podpisu (...) w szczególności dla osób niepełnosprawnych, w ramach projektu „SGGW - Uczelnia dostępna”
Dodano: 2023-07-31 - „Świadczenie usług certyfikowania kwalifikowanego wraz z dostawą zestawów do podpisu (w zakresie części 1) -postępowanie w podziale na 2 części
Dodano: 2023-07-06 - „Zakup pieczęci kwalifikowanych wraz z usługą ich przechowywania oraz udostępniania”
Dodano: 2023-05-15 - Zakup i odnowienie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla Izby Administracji Skarbowej w Warszawie oraz podległych jednostek
Dodano: 2021-01-15 - Zakup i odnowienie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla Izby Administracji Skarbowej w Warszawie oraz podległych jednostek
Dodano: 2020-12-08 - Dostawa mobilnych podpisów kwalifikowanych
Dodano: 2020-05-12 - Zakup usługi podpisu kwalifikowanego
Dodano: 2019-05-27 - Zakup i odnowienie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego na okres ważności 2 lat dla Izby Administracji Skarbowej w Warszawie oraz podległych jednostek
Dodano: 2019-02-18 - Zakup certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla Izby Administracji Skarbowej w Warszawie i podległych jednostek
Dodano: 2017-01-24