Przetargi.pl
Usługa wydania książek naukowych

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wydania książek naukowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA WYDANIA KSIĄŻEK NAUKOWYCH (w tym: redakcji, korekty, składu i łamania) o zróżnicowanej tematyce:
    - nauki humanistyczne i społeczne (literaturoznawstwo, językoznawstwo, pedagogika, historia, filozofia, politologia, socjologia, psychologia, prawo, teologia, etnologia),
    - nauki przyrodnicze (biologia, nauki o ziemi),
    - nauki ścisłe (fizyka, matematyka, nauki o materiałach, informatyka, nauki techniczne),
    oraz w różnych językach - język polski ok. 80% zamówienia, języki obce ok. 20% zamówienia (m.in. rosyjski, ukraiński, białoruski, słowacki, czeski, chorwacki, bośniacki, bułgarski, serbski, słoweński, łacina, francuski, niemiecki, angielski, hiszpański, portugalski, włoski i in.),
    oraz projekty okładek o łącznej objętości ok. 200,0 arkuszy wydawniczych (format B5 - ok. 150,0 a. w.; format A5 - ok. 50,0 a. w.),
    oraz usługa oprawy i druku tych książek techniką dowolną w oprawie broszurowej klejonej ze skrzydełkami lub bez (ok. 80% zamówienia), twardej całopapierowej szytej (lega - 16) (ok. 20% zamówienia), foliowanej (folia błyszcząca lub matowa, opcjonalnie miejscowo lakier UV),
    o łącznej objętości ok. 200,0 arkuszy drukarskich bloku (blok cz-b - ok. 180,0 a.d.; blok kolor- ok. 20,0 a.d.) - ok. 20 tytułów.
    Każdy tytuł wydrukowany w nakładzie 170 egz.
    Każdy tytuł winien mieć nadany osobny nr ISBN.
    Każdy egzemplarz książki winien być ofoliowany.
    2.Realizację przedmiotu zamówienia w ramach jednego tytułu rozumie się jako jedno zadanie.
    3.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają: załącznik nr 2A (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), załącznik nr 2B (Cennik usług) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    4.Ilości tytułów oraz udział % ilości i stosunków: formatów ok. B5 do ok. A5, rodzajów oprawy broszurowej klejonej do twardej szytej, druku cz-b do kolorowego, wklejek 4+0 do 4+4 podane w pkt 1 oraz w cenniku usług (załącznik nr 2B do SIWZ) i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A do SIWZ) są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. Podane dane są jedynie szacunkowe i mają na celu, umożliwienie Wykonawcy obliczenia wartości dla całej oferty.
    5.Wymagany termin realizacji: od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2014 r., przy czym każde zadanie (1 tytuł) winno być wykonane w terminie do 4 miesięcy od momentu zlecenia i przekazania Wykonawcy wszystkich materiałów dotyczących danego tytułu.
    6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    7.Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
    8.Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jak określone w zamówieniu podstawowym.
    9.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    11.Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
    12.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
    13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
    14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    15. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
    16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.880,00,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset osiemdziesiąt złotych, 00/100);
    2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach:
    1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
    ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
    2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub
    3) w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
    3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert.
    4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
    1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy:
    a. zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
    b. oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    c. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy).
    2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego),
    3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
    5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 SIWZ.
    6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI pkt 3 SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    7. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu.
    8. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie natomiast kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty.
    Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób: Nazwa i adres Wykonawcy, PRZETARG NIEOGRANICZONY - DZP.381.51.2013.UG - USŁUGA WYDANIA KSIĄŻEK NAUKOWYCH z dopiskiem: WADIUM W FORMIE NIEPIENIĘŻNEJ.
    9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    2) którego oferta została wybrana:
    a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
    UWAGA: Gwarant/poręczyciel nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz Zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez Zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będą zapisy typu: w celu identyfikacji żądanie zapłaty należy przesłać za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, bank musi potwierdzić, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu beneficjenta; kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę upływu terminu jej ważności; gwarant jest zwolniony z realizacji gwarancji na skutek działań wojennych, stanu wyjątkowego, strajków, manifestacji, rewolucji, wewnętrznych zamieszek, aktów terroru, sabotażu, działania energii jądrowej, itp.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna A (oprawy i druku, redakcji technicznej, składu i łamania)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/u/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną