Przetargi.pl
Usługa wycinki drzew w ramach zadania: Budowa drogi dojazdowej do terminala pasażerskiego stanowiącej połączenie Portu Lotniczego w Szymanach z siecią TEN-T poprzez drogę krajową nr 57

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
  • Data zamieszczenia: 2014-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Pstrowskiego 28b 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wycinki drzew w ramach zadania: Budowa drogi dojazdowej do terminala pasażerskiego stanowiącej połączenie Portu Lotniczego w Szymanach z siecią TEN-T poprzez drogę krajową nr 57
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa wycinki drzew w ramach zadania: Budowa drogi dojazdowej do terminala pasażerskiego stanowiącej połączenie Portu Lotniczego w Szymanach z siecią TEN-T poprzez drogę krajową nr 57. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie warmińsko-mazurskim, w powiecie szczycieńskim na terenie gminy Szczytno. 1.1. Zakres prac obejmuje: 1)wykonanie oznakowania miejsca wykonywania usługi zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu; Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas usługi (zgodnie z obowiązującymi przepisami) najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania usługi, 2)wykonanie wycinki 254 szt. drzew (w tym 268 pni), 3)wykonanie wycinki 22 400 m2 lasu, 4)wywóz drewna z miejsca wykonywania usługi transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt, 5)uprzątnięcie miejsca wykonywania usługi niezwłocznie i na bieżąco poprzez utylizację odpadów z wycinki, 6)sprawowanie nadzoru przyrodniczego podczas wykonywanych prac . 2.Wymagania techniczne i jakościowe: 1)usługa zostanie wykonana zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną, Projektem Inwentaryzacji i Gospodarki Istniejącą Zielenią oraz Decyzją o Środowiskowych Uwarunkowaniach, 2)w okresie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi), w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia, 3)wykonawca dokona profesjonalnego oznakowania miejsca wykonywania usług, 4)zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie wycinki w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego, 5)przed rozpoczęciem usług szczegółową lokalizację drzew przeznaczonych do wycinki należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego, 6)drewno z wycinki drzew Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie po jego wykupieniu od Zamawiającego - ceny drewna na podstawie Decyzji Nr 11/2013 (decyzja w załączeniu); klasyfikacji drewna dokona uprawniony rzeczoznawca (brakarz) powołany przez Zamawiającego, 7)roboty związane z usuwaniem zadrzewienia należy prowadzić pod nadzorem entomologa, w celu przeciwdziałania potencjalnie negatywnemu wpływowi inwestycji na środowisko, 8)w przypadku ujawnienia w trakcie wycinki drzew siedlisk gatunków chronionych, Wykonawca - pod nadzorem specjalisty entomologa - przeprowadzi czynności związane z zapewnieniem przetrwania i ewentualnego przesiedlenia tych gatunków; Specjalista - entomolog zobowiązany będzie do przygotowania materiałów do wniosków o dokonanie czynności zabronionych, o których mowa w art. 56 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 627 z późn. zm.) wraz ze wskazaniem i zaopiniowaniem miejsc, do których nastąpi przesiedlenie chronionych owadów wg wymagań RDOŚ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych i zero groszy). 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a)w pieniądzu, przelewem na nr konta: Bank Spółdzielczy w Szczytnie nr 79 8838 0005 2001 0000 1661 0005. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego postępowania (nazwa i numer referencyjny) wadium jest wnoszone. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego (Gminy Szczytno) przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty, a oryginał należy zdeponować w sekretariacie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie. 5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej należy wystawić na Zamawiającego - Gmina Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za wniesione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. Gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1., lub dopuszczalnej formie (pkt. 2.) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwróci wadium: 1)wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2)wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wycięcia drzew
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl/zamowienia publiczne/ aktualne do progów UE/ uslugi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach