Przetargi.pl
Usługa wycinki drzew i krzewów, usunięcie 8 szt. gniazd ptasich oraz ich siedlisk, karczowania i frezowania pni drzew, uporządkowanie terenu, nasadzanie drzew oraz ich pielęgnacja

"Szpitale Wielkopolski" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-415 Poznań , Lutycka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618553510, +48618553510 , fax. +48614152710
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Szpitale Wielkopolski" Sp. z o.o.
    Lutycka 34
    60-415 Poznań , woj. wielkopolskie
    tel. +48618553510, +48618553510, fax. +48614152710
    REGON: 301737006
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalewielkopolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: doradztwo – wykonywanie zadań inwestora/inwestora zastępczego dla podmiotów leczniczych; reprezentowanie podmiotów leczniczych w negocjacjach zakupowych o charakterze gospodarczym.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wycinki drzew i krzewów, usunięcie 8 szt. gniazd ptasich oraz ich siedlisk, karczowania i frezowania pni drzew, uporządkowanie terenu, nasadzanie drzew oraz ich pielęgnacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wycinki drzew i krzewów, usunięcie 8 szt. gniazd ptasich oraz ich siedlisk, karczowania i frezowania pni drzew, uporządkowanie terenu, nasadzanie drzew oraz ich pielęgnacja. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. dokonania wycinek zieleni na terenie działki inwestycyjnej nr geodezyjny 2/29 obręb Golęcin - Poznań zgodnie z wykazem drzew i krzewów z uchwały nr 3369/2017 Zarządu Województwa Wielkopolskiego z 16.03.2017 - Zał. 1. Wyjaśnienie: wykaz obejmuje całość drzew i krzewów występujących na działce, w tym drzewa i krzewy objęte pozwoleniem w ilości odpowiednio 204 sztuk i 3781m2 (za które naliczono opłaty), zgodnie z postanowieniami decyzji administracyjnej OS-III.6131.1.154.2017 z 07.07.2017. - Zał. 2 i jej załącznika tabelarycznego Zał. 3 oraz wszelkie pozostałe drzewa i krzewy nie przewidziane do pozostawienia na działce i nie wkomponowujące się w przyszłe zagospodarowanie działki pod szpital (nie wymagające opłaty) - z wycinki należy wyłączyć jedynie te drzewa oznaczone symbolem graficznym i opisane "Istniejące drzewa do zachowania" na planie zał. nr 4. 2. usunięcia 8 szt. gniazd ptasich oraz ich siedlisk zgodnie z zapisami decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu znak WPN-II.6401.79.2017.EH z 10.04.2017r. oraz decyzji zezwalającej na wycinkę drzew - znak OS-III.6131.1.154.2017z 07.07.2017. 3. usunięcia/pozbierania materiału biologicznego z wycinki/karczowania/frezowania terenu - krzewy, pnie, gałęzie, liści, elementy korzeni i inne podobne z terenu działki inwestycyjnej i zagospodarowanie go/przerobienie do ewentualnego dalszego użytku zgodnie z przepisami Prawa. W ramach zagospodarowania drewna i zrębek pochodzących z wycinki Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szacunek brakarski określający ilość i wartość drewna uzyskanego z wycinki w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. Szacunek brakarski musi zawierać: a) ilość i jakość drewna i zrębek pozyskanych z wycinki, w tym kody grup gatunkowej, zastosowane współczynniki b)) opis metody dokonania szacunku i zakres wykonanych praca, c) określenie wartości surowca drzewnego pozyskanego z wycinki, składającego się z części opisowej i tabelarycznej, d) zdjęć wykonanych podczas wycinki i szacowania ilości drewna. Zamawiający upoważni i zleci Wykonawcy, w ramach wynagrodzenia wynikającego z oferty i umowy w sprawie zamówienia publicznego, sprzedaż drewna i zrębek pochodzących z wycinki. Po zatwierdzeniu szacunku brakarskiego nastąpi rozliczenie z tytułu sprzedaży drewna i zrębek pochodzących z wycinki przez Zamawiającego. Na Wykonawcę zostanie wystawiona faktura VAT na kwotę obejmującą wartość drewna i zrębek pochodzących z wycinki i jego sprzedaży lub o tę wartość zostanie umniejszone wynagrodzenie należne Wykonawcy. W zakresie ustalenia wartości drewna i zrębek podchodzonych z wycinki należy zastosować ceny zawarte w Zarządzeniu nr 4/2017 z 10 stycznia 2017 Nadleśniczego Nadleśnictwa Łopuchówko w sprawie cennika detalicznego na sprzedaż drewna lub innych norm obowiązujących w chwili ustalenia wartości drewna i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 4. uporządkowania terenu prac wraz z wyrównaniem nierówności terenu powstałych z tytułu usuwanie drzew i krzewów. W tym celu można wykorzystać grunty z pryzm ziemnych na terenie działki inwestycyjnej bądź nawiezione z zewnątrz (dopuszczalne piaski średnie bez domieszek i zanieczyszczeń). Grunt należy zagęścić do stanu jak grunty rodzime wokół nienaruszone. 5. nasadzenia kompensacyjne w ilości 261 szt. drzew poza terenem działki inwestycyjnej - w 5 lokalizacjach zastępczych poza działką inwestycyjną 2/29 (odpowiednio 8,9,26,108 i 110 drzew), zgodnie z zapisami pkt.4a decyzji - znak OS-III.6131.1.154.2017 z 07.07.2017 i załącznikiem graficznym Zał. 3 do niej. 6. wykonania nasadzeń zgodnie z wymogami technicznymi decyzji - znak OS-III.6131.1.154.2017 z 07.07.2017. zawartymi w pkt.4C i z wykorzystaniem dopuszczalnych rodzajów drzew - przywołane w decyzji. 7. wykonania 3-letniej pielęgnacji i zabiegów ochronnych nasadzeń kompensacyjnych w sposób zapewniający ich właściwy rozrost i parametry biologiczne zapewniające pozytywne rozliczenie po tym okresie ochronnym, tj. w sposób taki, który nie będzie powodował konieczności poniesienia opłat za usunięcie drzew i krzewów, odroczonych warunkowo na czas rozliczania nasadzeń kompensacyjnych - vide postanowienia decyzji znak OS-III.6131.1.154.2017 z 07.07.2017. Z tytułu wykonania pielęgnacji i zabiegów ochronnych nasadzień kompensacyjnych Wykonawcy udzieli Zamawiającemu trzyletniej gwarancji od dnia 30.04.2018 r. do 30.04.2021 r., w zakresie określonym w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu instrukcję utrzymania oraz pielęgnacji i zabiegów ochronnych drzew przeznaczonych do nasadzeń kompensacyjnych, uwzględniając w niej wszelkie prace i czynności mające zapewnić prawidłowy wzrost i rozwój drzew przeznaczonych do nasadzeń kompensacyjnych, w okresie gwarancji, a jej treść nie może naruszać postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz niniejszej umowy. 8. Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w następujących etapach: 1) ETAP 1: - usunięcie drzew, gniazd i krzewów z terenu działki inwestycyjnej i sprzątanie w terminie do 28.02.2018r., z zastrzeżeniem pkt 18 SIWZ. 2) EATP: 2 - nasadzenia kompensacyjne 261 szt. drzew poza działką inwestycyjną w terminie do 30.04.2018r. 3) oraz ETAP 3: - trzyletnią pielęgnację nasadzeń kompensacyjnych w ilości 261 szt. drzew w terminie do 30.04.2021r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000.00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego 62 1130 1088 0001 3140 0720 0002, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Nr SzW/1/2017 na: Usługa wycinki drzew i krzewów, usuniecie 8 szt. gniazd ptasich oraz ich siedlisk, karczowania i frezowania pni drzew, uporządkowanie terenu, nasadzanie drzew oraz ich pielęgnacja”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa pkt. 13.4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ); 2.Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych; 3. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach