Przetargi.pl
Usługa wycięcia drzew oraz obniżenia pni drzew zlokalizowanych w ciągach dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku, z podziałem na części: Część nr 1 - Wycięcie 152 szt. drzew zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich nr 650, 651, 652 i 653 oraz obniżenie 50 szt. pni drzew w ciągu drogi wojewódzkiej nr 651; Część nr 2 - Wycięcie 176 szt. drzew zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich nr 655, 656,661 i 667.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Pstrowskiego 28b 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wycięcia drzew oraz obniżenia pni drzew zlokalizowanych w ciągach dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku, z podziałem na części: Część nr 1 - Wycięcie 152 szt. drzew zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich nr 650, 651, 652 i 653 oraz obniżenie 50 szt. pni drzew w ciągu drogi wojewódzkiej nr 651; Część nr 2 - Wycięcie 176 szt. drzew zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich nr 655, 656,661 i 667.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa wycięcia drzew oraz obniżenia pni drzew zlokalizowanych w ciągach dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku, z podziałem na części: Część nr 1 - Wycięcie 152 szt. drzew zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich nr 650, 651, 652 i 653 oraz obniżenie 50 szt. pni drzew w ciągu drogi wojewódzkiej nr 651; Część nr 2 - Wycięcie 176 szt. drzew zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich nr 655, 656,661 i 667.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako główni wykonawcy lub podwykonawcy co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością (min. 30.000 PLN łącznie) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; - posiadają min. 2 pracowników z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym; - posiadają min. 3 pracowników - operatorów piły mechanicznej; - posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, leasing itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zamówienia, tj: a) piły mechaniczne min. 4 szt., b) środki transportowe do wywozu drewna min. 2 szt., c) rozdrabniacz gałęzi min. 1 szt., d) podnośnik samochodowy lub komplet sprzętu alpinistycznego min. 1 szt., 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z wykonawców; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców składających ofertę wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia doświadczenie zawodowe mogą łączyć. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wg. uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich ilości, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 4)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopię uprawnień; 4a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; 5a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń (jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował); 6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólnie : - dokumenty wymienione w pkt 2,3 i 6 - składa każdy podmiot; - dokumenty wymienione w pkt 1 ( oświadczenie ) oraz pkt 4, 4a, 5, 5a - składa ustanowiony pełnomocnik. JEŻELI WYKONAWCA SKŁADA OFERTY NA WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ CZĘŚĆ WYMAGANE DOKUMENTY SKŁADA DO KAŻDEJ Z CZĘŚCI. UWAGA: W przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne - załączyć odpowiednie porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach