Przetargi.pl
usługa wsparcia technicznego i rozwoju systemu SAP dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.

Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3769950 , fax. 071 3769951
  • Data zamieszczenia: 2013-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
    ul. Mączna 3 3
    54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3769950, fax. 071 3769951
    REGON: 93268454000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa wsparcia technicznego i rozwoju systemu SAP dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego i rozwoju systemu SAP dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV 72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania. 3. Usługi serwisowe będą świadczone w odniesieniu do Produktów SAP nabytych przez MCUS na podstawie Umowy Licencyjnej. Licencje te dotyczą: SAP HR (Zarządzanie Kapitałem Ludzkim - kadry i płace), SAP BASIS (Administrowanie Systemem), zwanego dalej Oprogramowaniem systemu SAP V.6.00. Listy płac (dotyczy rozwiązania: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi SAP V.6.00 Human Resource) dla 1000 zapisów głównych, bazy danych - SAP MaxDB. Nabyte licencje, o których mowa powyżej zostały udzielone dla 11 użytkowników kategorii Użytkownik profesjonalny 4. Wykonawca zapewni wsparcie eksploatacji systemu SAP istniejącego w MCUS na podstawie potrzeb i celów określonych przez zamawiającego. Zamawiający zleci wykonawcy wsparcie eksploatacji systemu SAP w obszarach: SAP HR oraz SAP BASIS. Wsparcie systemu obejmuje wszelkie rozszerzenia systemu w obszarach wymienionych powyżej, utworzone za pomocą narzędzi ABAP i zainstalowane w systemie SAP zamawiającego. Dostarczanie zmian oprogramowania opracowanych przez producenta systemu SAP V.6.00 dotyczących dostosowywania systemu do zmian prawnych oraz aktualizacji i rozbudowy funkcjonalności. 5. Wykonawca zapewni wsparcie aplikacyjne dla końcowych użytkowników systemu w formie puli minimum 36 godzin do wykorzystania kwartalnie polegającego w szczególności na: 1) rozwiązywaniu problemów związanych z błędną obsługą procesów biznesowych w obszarach HR oraz BASIS systemu SAP V.6.00 i błędami w danych podstawowych; 2) asyście przy wgrywaniu poprawek, łat, pakietów aplikacyjnych SAP V.6.00; 3) udzielaniu odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonalności systemu SAP V.6.00; 4) analizie problemów związanych z niepoprawną konfiguracją systemu SAP V.6.00 dotyczącą zarówno standardowych, jak i klienckich obiektów/rozwiązań; 5) wykonywaniu zmian w konfiguracji modułów HR; 6) wskazywaniu potrzeb szkoleniowych i rozwoju systemu na podstawie analizy zgłoszeń serwisowych oraz wsparcie pracowników zamawiającego w konfiguracji i obsłudzę systemu SAP V.6.00; 7) Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia liczby zamawianych godzin serwisowych; 8) wykonywaniu wszelkich prac programistycznych, na które składać się mogą np. raporty, rozszerzenia obecnych funkcjonalności, nowe funkcjonalności, interfejsy do migracji danych z i do systemu SAP V.6.00; 9) wykonywanie na bieżąco dokumentacji systemu SAP wszelkich wprowadzonych zmian w systemie SAP w tym także instrukcji dla końcowych użytkowników i dostarczanie aktualnej dokumentacji zamawiającemu; 10) wsparciu przy migracji systemu SAP V.6.00 do nowszych wersji; 11) wsparciu technicznym przy przenoszeniu systemu SAP V.6.00 do nowego środowiska serwerowego w razie wystąpienia takiej potrzeby; 12) Wykonawca będzie dokonywał raz w roku lub na żądanie, przeglądu funkcjonowania systemu SAP V.6.00 (tzw. Kontrola Utrzymania Jakości Systemu) pod kątem identyfikacji rzeczywistych i potencjalnych problemów (między innymi w zakresie obsługi systemu, danych transakcyjnych, danych podstawowych, planowanej migracji do wyższej wersji systemu, planowanej aktualizacji lub zmiany bazy danych). 6. Strony ustalają klasyfikację błędów według 4 priorytetów zgłoszeń. Priorytet zgłoszenia nadawany jest przez MCUS i przypisywany w systemie serwisowym wykonawcy. Wykonawca ma prawo - po uzgodnieniu z MCUS - do weryfikacji i zmiany priorytetu w przypadku, gdy nie są spełnione przyjęte dla niego kryteria w systemie serwisowym wykonawcy. Ustala się następujące czasy reakcji Wykonawcy na zgłoszone zlecenia wsparcia przez zamawiającego: Zgłaszany priorytet Opis stanu Czas reakcji * Czas usunięcia błędu ** Wysoki System nie pracuje, brak możliwości pracy z systemem dla wszystkich użytkowników Do 0,5 godziny Nieprzerwanie aż do usunięcia usterki Średni Znaczące przestoje w pracy systemu i lub znaczne zakłócenie procesów biznesowych. Do 2 godzin Maksymalnie do 24 godzin Niski Zakłócenie procesów biznesowych i lub niemożliwość pracy dla kilku użytkowników Do 8 godzin Maksymalnie do 2 dni roboczych Prace Planowe System działa stabilnie. Prace dotyczą rozwoju działającego systemu SAP. Do 24 godzin W terminie ustalonym pomiędzy stronami * Czas Reakcji - czas, jaki upływa pomiędzy zgłoszeniem awarii lub problemu przez Zamawiającego, a rozpoczęciem wykonywania procedury naprawczej przez wykonawcę; Czas reakcji liczony jest w godzinach pracy zgodnie z pkt. 7. ** Czas usunięcia błędu - nieprzekraczalny czas usunięcia awarii lub realizacji zlecenia (w zależności od rodzaju zgłoszenia) od momentu zgłoszenia problemu lub awarii przez zamawiającego do momentu usunięcia awarii lub odbioru zlecenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722270002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach