Przetargi.pl
Usługa wsparcia technicznego dla systemu HP ArcSight

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 02-390 Warszawa, ul. Grójecka 186
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5726254, 5726256 , fax. 022 5726305
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Grójecka 186 186
    02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5726254, 5726256, fax. 022 5726305
    REGON: 01544738200015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wsparcia technicznego dla systemu HP ArcSight
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Maintenance licencji oprogramowania HP ArcSight. 2. Wsparcie techniczne i merytoryczne w postaci puli 50 godzin od dnia podpisania umowy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Centrala NFZ w Warszawie posiada następujące licencje systemu HP ArcSight: ArcSight ESM Mgr. w/ /sw Connectors W/Oracle DB (AMC-001) ilość 1 ArcSight Console (ACN-000) ilość 3 ArcSight Web (ABR-000) ilość 5 Monitored Network Security Server Event Source (DEV-NSS-000) ilość 110 ArcSight FlexAgent Kit (AGT-FLX-0100) ilość 1. Oczekiwana usługa wsparcia technicznego obejmuje: - dostawę aktualnego maintenace do w/w licencji na cały 2013 rok - stałe monitorowanie on-line poprawności funkcjonowania całego systemu HP ArcSight w Centrali NFZ przez dedykowany wykwalifikowany zespół ze strony potencjalnego Wykonawcy usługi (dedykowanych, przeszkolonych inżynierów legitymujących się stosownymi certyfikatami), bieżącym informowaniu administratora SMB o wykrytych problemach NFZ oraz naprawie problemów, które mogą być usunięte bez angażowania administratorów NFZ; - cykliczne raportowanie (w miesięcznych interwałach czasowych) o stanie całości systemu SMB; - usługa będzie świadczona w systemie 5 dni roboczych w godzinach 8-16; - gwarancję wykrywania wszelkich problemów w systemie bezpieczeństwa w Centrali NFZ. Prace te powinny mieć charakter analityczno-konsultingowym - mające na celu stała pomoc pracownikom NFZ w procesie monitorowania bezpieczeństwa i reagowania na wszystkie incydenty w oparciu o środowisko HP ArcSight : - dostarczenie usługi rozszerzającej obecnie eksploatowane mechanizmy funkcjonalne systemu ArcSight ESM; Świadczenie usług wsparcia utrzymaniowego dla rozbudowywanej części systemu HP ArcSight. (Objęcie monitorowaniem on-line poprawności funkcjonowania całego systemu HP ArcSight w Centrali NFZ przez dedykowany wykwalifikowany zespół w celu zapewnienia funkcjonowania wszystkich elementów SMB oraz podjęcia stosownych reakcji w przypadku niewłaściwego działania)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: AZP-2611-11/13
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach