Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
- Data zamieszczenia: 2013-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14 14
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
REGON: 00051406400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/postepowania-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach szkół wyższych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wsparcia technicznego dla licencji oprogramowania Oracle dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa wsparcia technicznego dla licencji oprogramowania Oracle dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kul.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia technicznego dla sprzętu serwerowego i sieciowego firmy Hewlett-Packard (oznaczenie sprawy: PN/37-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-06-16 - Usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania oraz sprzętu serwerowego (oznaczenie sprawy: PN/29-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-04-26 - Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla systemu telekomunikacyjnego Open Stage Voice (Hipath8000) w wersji 6.0 oraz Hipath4000 w wersji 6.0 wraz z aplikacjami towarzyszącymi Xpressions V7 Itar4.04 i Biling Online
Dodano: 2013-11-27 - Usługa wsparcia technicznego dla licencji oprogramowania Oracle dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2013-11-12 - Usługa wsparcia technicznego dla licencji oprogramowania Oracle dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2013-10-11 - Zapewnienie świadczenia usługi wsparcia urządzeń sieciowych Cisco OP-IV.272.100.2013.PW
Dodano: 2013-08-12 - usługi wsparcia OP-IV.272.88.2013.PW
Dodano: 2013-07-16 - zapewnienie świadczenia usługi wsparcia urządzeń sieciowych Cisco i dostawa licencji dostępowych CAL oraz licencji Microsoft Windows Server w podziale na części [OP-IV.272.44.2012.PW]
Dodano: 2012-05-16 - Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla firewalla Juniper SSG 550 i przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych.
Dodano: 2010-12-21 - Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla systemu telekomunikacyjnego Hipath 4000, Hipath 8000, aplikacji Xpressions, Itar, Biling Online, firewalla Juniper SSG 550 oraz przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych.
Dodano: 2010-11-26