Przetargi.pl
Usługa wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Software Solution Gmbh, do zlecania i przygotowywania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego. Nr sprawy AZP 241-73/13

Świętokrzyskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 3674280 , fax. (041) 36 74 071
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
    ul. Artwińskiego 3 3
    25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 3674280, fax. (041) 36 74 071
    REGON: 00126323300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Software Solution Gmbh, do zlecania i przygotowywania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego. Nr sprawy AZP 241-73/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę w okresie 12 miesięcy (od dnia podpisania umowy) usług wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Cato Software Solutions Gmbh, do zlecania i przygotowywania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego, nazywanej dalej systemem. W ofercie należy uwzględnić, wsparcie dla systemu w zakresie oprogramowania objętego licencjami dla interfejsów: 1) CDI (Cato Data Import) umożliwiającego przeniesienie stanu magazynowego z systemu szpitalnego do systemu CATO w sposób automatyczny, 2) CDE Plany Terapii (Cato Data Export Therapy Plans) powinno rozpocząć się od dnia 26.03.2014 r. Wymagania dotyczące wsparcia serwisowego a) Zakres wsparcia serwisowego: i) Modyfikacje systemu uwzględniające zmieniające się przepisy ogólne, rozporządzenia, ustawy, obowiązujące wykładnie prawne lub zalecenia jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia wraz z oddziałami, Ministerstwo Zdrowia). ii) Aktualizacje systemu wprowadzające nowe funkcjonalności i usuwające jego usterki, tj. zgłoszone przez Zamawiającego a wcześniej zweryfikowane wstępnie pod kątem zasadności, ograniczenia w realizacji funkcjonalności systemu występujące na każdej stacji roboczej pracującej w systemie oraz wynikające z przyczyn zawinionych przez producenta oprogramowania CATO. iii) Usuwanie błędów systemu tj. usterek uniemożliwiających korzystanie przez Zamawiającego z funkcjonalności systemu lub powodujących nieprawidłowe przetwarzanie danych przez system na każdej stacji roboczej pracującej w systemie. iv) Usuwanie awarii systemu tj. zgłoszonego przez Zamawiającego (a wcześniej zweryfikowanego pod kątem zasadności), całkowitego zaniku wszystkich funkcjonalności systemu na każdej stacji roboczej pracującej w systemie. v) Odtwarzanie danych systemu po awarii z ostatniej, nieuszkodzonej kopii bezpieczeństwa posiadanej przez Zamawiającego. vi) Konsultacje telefoniczne. vii) Zdalna diagnostyka za pośrednictwem bezpiecznego łącza serwisowego. b) Warunki świadczenia wsparcia serwisowego: i) Przystąpienie do usunięcia awarii systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 4 godzin. ii) Usunięcie awarii systemu w czasie nieprzekraczającym 1 dnia roboczego. iii) Przystąpienie do usunięcia błędu systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 2 dni roboczych. iv) Usunięcie błędu systemu w czasie nieprzekraczającym 5 dni roboczych. v) Przystąpienie do usunięcia usterki systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 10 dni roboczych. vi) Usunięcie usterki systemu w czasie nieprzekraczającym 30 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach, za obopólną zgodą, termin ten może ulec wydłużeniu. vii) Gotowość do świadczenia konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 07:00 -15:00. viii) Gotowość do świadczenia zdalnej diagnostyki w dni robocze w godzinach 07:00 -15:00. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz zasady współpracy Wykonawcy i Zamawiającego określa projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Oferta równoważna jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z oferta szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualne wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.onkol.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach