Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5349259, 5349169 , fax. 022 5349341
- Data zamieszczenia: 2015-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. Kasprzaka 18/20 18/20
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5349259, 5349169, fax. 022 5349341
REGON: 01751079400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wsparcia procesu przekazywania danych do Systemu Informacyjnego o Infrastrukturze Szerokopasmowej (SIIS) oraz procesu czyszczenia danych zebranych w SIIS za 2014 rok - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia procesu przekazywania danych do Systemu Informacyjnego o Infrastrukturze Szerokopasmowej (SIIS) oraz procesu czyszczenia danych zebranych w SIIS w 2014 roku, w wymiarze do 1850 roboczogodzin (przy czym 1 godzina rozumiana jest jako 60 minut). 1. Wsparcie zespołu Zamawiającego w czasie inwentaryzacji w 2015 roku w zakresie bieżącego wyjaśniania z przedsiębiorcami nieprawidłowości w przekazywanych danych do SIIS, udzielania wsparcia w przygotowaniu danych do SIIS, bieżącej weryfikacji danych ładowanych do SIIS, w szczególności opracowanie metodyki postępowania w czasie trwania inwentaryzacji. (100 roboczogodzin) 2. Weryfikację (w tym weryfikacje jakościową i ilościową) stanu jakości danych pozyskanych w procesie inwentaryzacji infrastruktury teleinformatycznej oraz usług świadczonych w sieciach szerokopasmowej transmisji danych w Polsce zgodnych z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych (Dz.U. z 2014 r., poz. 276) (http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2014/276). (40 roboczogodzin) 3. Przeprowadzenie analiz porównawczych danych zgodnych z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych (Dz.U. z 2014 r., poz. 276) (http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2014/276) pomiędzy operatorami dla aktualnej inwentaryzacji oraz inwentaryzacji z lat poprzednich. (80 roboczogodzin) 4. Przeprowadzenie analiz porównawczych dla danych przekazanych w ramach inwentaryzacji infrastruktury i usług szerokopasmowych i danych przekazanych w ramach sprawozdawczości rocznej na podstawie art. 7 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 243 z późn. zm.). Porównanie będzie obejmowało lata 2011 - 2014. (80 roboczogodzin) 5. Wsparcie w obszarze czyszczenia i poprawy danych zbieranych w ramach inwentaryzacji zgodnej z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych (Dz.U. z 2014 r., poz. 276) (http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2014/276). (400 roboczogodzin) 6. Wsparcie w zakresie przygotowania ustandaryzowanego, wyczyszczonego i wzbogaconego zakresu danych wsadowych obejmujących dane z inwentaryzacji zgodne z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych (Dz.U. z 2014 r., poz. 276) (http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2014/276) w postaci bazodanowej uzgodnionej z Zamawiającym. (100 roboczogodzin) 7. Optymalizacja i tuning raportowej bazy danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w tym: indeksowanie informacji w bazach UKE, przygotowanie agregatów oraz analiz pod zoptymalizowane raportowanie. (70 roboczogodzin) 8. Przygotowanie raportów na temat węzłów i usług szerokopasmowej transmisji danych. (50 roboczogodzin) 9. Wsparcie w zakresie wyznaczenia wskaźnika dostępności usług szerokopasmowych dla użytkowników indywidualnych na podstawie danych zebranych w ramach inwentaryzacji w 2014 roku. Wyznaczanie wskaźnika odbędzie się w oparciu o metodologię opracowaną przez UKE, która będzie dostępna po podpisaniu umowy z Wykonawcą. (100 roboczogodzin) 10. Utrzymanie zbioru reguł biznesowych czyszczenia i naprawy danych oraz optymalizacja zbioru reguł i kodu dla reguł biznesowych, (100 roboczogodzin) w tym: a) analiza raportów z reguł poprawności danych zastosowanych w SIIS 5.x dla poszczególnych podmiotów, b) bieżące monitorowanie działania istniejących reguł poprawności danych, c) aktualizacja parametrów bieżących reguł poprawności danych, d) dodawanie/usuwanie i weryfikacja nowych reguł poprawności danych. 11. Wsparcie w procesie planowania i organizacji prac w zakresie zadań ujętych w przedmiocie zamówienia. (40 roboczogodzin) 12. Wsparcie w ramach uzgodnień projektowych Zamawiającego z Instytutem Łączności (IŁ) w zakresie kolejnej wersji SIIS. (50 roboczogodzin) 13. Uczestnictwo w spotkaniach w ramach projektu SIIS w tematyce usług szerokopasmowej transmisji danych oraz zapewnienie wsparcia merytorycznego dla zespołu Zamawiającego podczas tych spotkań. (50 roboczogodzin) 14. Szkolenia i warsztaty dla pracowników Zamawiającego w zakresie zdefiniowanym w przedmiocie zamówienia, jak również w zaproponowanych rozwiązaniach technologicznych. (150 roboczogodzin) 15. Przygotowanie narzędzia do zautomatyzowanego testowania formularzy sprawozdawczych w systemie SIIS lub rozwój istniejącego narzędzia. (60 roboczogodzin) 16. Przygotowanie scenariuszy i przypadków testowych dla aktualnej platformy SIIS. (80 roboczogodzin) 17. Opracowanie dokumentacji analizy niskopoziomowej do procesów standaryzacji, czyszczenia i tworzenia ujednoliconego zbioru danych. (100 roboczogodzin) 18. Przygotowanie filmów o charakterze instruktażowym dla podmiotów przygotowujących dane do SIIS. (200 roboczogodzin) Roboczogodziny niewykorzystane lub brakujące w danym zadaniu mogą być przesuwane pomiędzy zadaniami, zarówno w sytuacji kiedy zadanie zostanie zrealizowane z wykorzystaniem mniejszej liczby roboczogodzin niż ta, która została przewidziana dla danego zadania lub kiedy zabrakło liczby roboczogodzin do realizacji danego zadania. Po zakończeniu prac w danym miesiącu następuje odbiór prac, podpisanie protokołu odbioru i płatność za usługę (1 godzina rozumiana jest jako 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w umowie stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości - 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100 groszy), zgodnie z punktem 10 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość merytoryczna oferty
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie wykonania prac związanych z okresową weryfikacją państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju - nr ref: BO-ZP.2610.22.2016.KN-PRG
Dodano: 2016-07-27 - Dostęp do bazy danych zawierających informacje o spółkach, ich wyniki finansowe oraz wskaźniki
Dodano: 2016-06-21 - Wykonanie elektronicznej ewidencji organizacji ruchu dla dróg publicznych kategorii gminnej na terenie m. st. Warszawy dla dzielnicy Bemowo, w zgodzie ze strukturą systemu eDIOM wraz ze skaningiem laserowym oraz objazdem video i przekazaniem tych danych zamawiającemu
Dodano: 2016-06-09 - Opracowanie wektorowej warstwy niestabilnych elementów proekologicznych EFA na potrzeby Systemu LPIS
Dodano: 2016-04-15 - Obsługa informatyczna Instytutu Żywności i Żywienia oraz Poradni Chorób Metabolicznych Instytutu Żywności i Żywienia
Dodano: 2015-05-27 - Dostarczenie danych o preferencjach obywateli Polski, Norwegii, Szwecji, Białorusi odnośnie transgranicznych obszarów chronionych (Puszczy Białowieskiej oraz Fulufjellet/Fulufjället) w drodze realizacji badania sondażowego za pomocą narzędzia programowego
Dodano: 2015-04-08 - Zakup danych (zobrazowań satelitarnych) do pomiarów interferometrycznych InSAR.
Dodano: 2015-02-17 - Usługa przygotowania i wdrożenia zbioru narzędzi do przeprowadzania analiz przestrzennych oraz poprawy danych przestrzennych
Dodano: 2014-12-12 - Zebranie i przygotowanie materiałów dla opracowania wytycznych do sporządzenia programów monito-ringu jednolitych części wód podziemnych (JCWPd) znajdujących się w strefie oddziaływania : Część I - wrocławskiej aglomeracji miejsko-przemysłowej w granicach obszaru metropolitalnego. Część II - szczecińskiej aglomeracji miejsko-przemysłowej w granicach obszaru metropolitalnego.
Dodano: 2014-07-18 - Świadczenie usług wsparcia procesu czyszczenia danych w ramach inwentaryzacji infrastruktury oraz usług szerokopasmowych
Dodano: 2014-06-16