Ministerstwo Sportu i Turystyki ogłasza przetarg
- Adres: 00-082 Warszawa, ul. Senatorska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 24 42 225 , fax. 22 24 43 218
- Data zamieszczenia: 2019-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Sportu i Turystyki
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 24 42 225, fax. 22 24 43 218
REGON: 14021714200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.msit.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wsparcia eksperckiego w ramach projektu POPC „Otwarte dane plus” – Projekt modernizacji rejestrów w turystyce. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia eksperckiego w ramach projektu POPC „Otwarte dane plus” – Projekt modernizacji rejestrów w turystyce. Zakres zamówienia obejmuje : 1. zaprojektowanie Architektury API dla baz danych MSiT; 2. pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, polegające na nadzorze budowy API dla baz danych MSiT; 3. wykonanie Audytu bezpieczeństwa informatycznego dostarczonych rozwiązań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku Nr 2 do SIWZ (Dokumentacja projektowa). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72224100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przed upływem terminu na składanie ofert zobowiązany jest złożyć: 1) Ofertę sporządzoną i wypełnioną wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) oświadczenie składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (odpowiednio Rozdział IV, V SIWZ); 3) szczegółowy opis oferowanego przez Wykonawcę planu wykonania przedmiotu zamówienia (W przypadku nie złożenia lub złożenia niekompletnego opisu Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia/uzupełnienia dokumentu zgodnie z. art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowaną usługę określonych przez Zamawiającego wymagań. Uzupełniony opis nie będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty przez Zamawiającego, w kryterium „Jakość” Wykonawca otrzyma 0 punktów.); 4) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 5) inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA: pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) c) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa, d) zestawienie produktów równoważnych zastosowanych przez Wykonawcę ze wskazaniem opisu i ich certyfikatów potwierdzających, że w zakresie równoważności odpowiadają one wymaganiom Zamawiającego - w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych UWAGA: w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, niezłożenie wraz z ofertą Wykonawcy dokumentów, o których mowa powyżej, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. e) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup systemu zaawansowanej ochrony stacji użytkowników i serwerów dla IPN wraz z jego wdrożeniem.
Dodano: 2018-06-22 - Dostawa systemu do zarządzania urządzeniami mobilnymi - MDM wraz z wdrożeniem
Dodano: 2018-06-07 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ W ZAKRESIE DORADZTWA PODCZAS WDRAŻANIA SYSTEMU UDOSTĘPNIANIA ZASOBÓW NAUKOWYCH, DORADZTWA PRZY OPRACOWANIU DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ ORAZ NADZORU PODCZAS DOSTAWY SPRZĘTU IT W RAMACH PROJEKTU PT. „PORTAL BEZPIECZEŃSTWA I OBRONNOŚCI AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ”, FINANSOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO POLSKA CYFROWA, DZIAŁANIE 2.3.1 CYFROWA DOSTĘPNOŚĆ I UŻYTECZNOŚĆ INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
Dodano: 2017-03-07