Przetargi.pl
USŁUGa WPROWADZANIA I ANALIZY DANYCH DO SYSTEMU POLTAX, CZM I EGAPOLTAX ORAZ USŁUGI BIUROWE W ZAKRESIE ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW EGZEKUCYJNYCH. Postępowanie Nr 78A/2012

Urząd Skarbowy Warszawa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 2D
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5336660, 5336904 , fax. 022 5336786
  • Data zamieszczenia: 2012-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Warszawa Wola
    ul. Powstańców Śląskich 2D 2D
    01-381 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5336660, 5336904, fax. 022 5336786
    REGON: 01203779000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGa WPROWADZANIA I ANALIZY DANYCH DO SYSTEMU POLTAX, CZM I EGAPOLTAX ORAZ USŁUGI BIUROWE W ZAKRESIE ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW EGZEKUCYJNYCH. Postępowanie Nr 78A/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Części I - XIII: usługa wprowadzania i analizy danych do systemu POLTAX Rodzaj i szacowana ilość formularza z danymi do wprowadzenia do systemu POLTAX w każdej z trzynastu części. Lp. Rodzaj formularza z danymi do wprowadzenia do systemu POLTAX Przewidywana ilość deklaracji do wprowadzenia (szt.) 1 2 3 1. PIT-37, CIT-8, PIT-36L 4400 2. PIT-36 600 3. PIT/0, PIT/D,PIT-ZG/CIT8/0, PIT/B, PIT-M,PIT/D,PIT-2K 3300 4. PIT-38, PIT-8B,PIT-8C, PIT-8S, PIT-11, PIT-40 7500 5. VAT-7, VAT-7K, VAT-12 3000 6. WNS-ZW 400 (Ilość formularzy może ulec zmianie w zależności od faktycznego wpływu formularzy o ok. 10%). CZĘŚĆ XIV i XV -usługa wprowadzania i analizy danych do podsystemu POLTAX- CZM Rodzaj i szacowana ilość formularza z danymi do wprowadzenia do podsystemu POLTAX - CZM w każdej z części. Rodzaj formularza: akt notarialny Szacowana ilość formularzy z danymi do wprowadzenia po podsystemu POLTAX-CZM: ok. 5000 szt. Dokumenty wprowadzane do systemu ze względu na swoja różnorodność tzn. ilość stron jednego dokumentu (aktu notarialnego), wielkość analizowanych danych i wprowadzanych danych stanowią znaczną rozbieżność pod względem czasu potrzebnego do wprowadzenia do systemu 1 sztuki aktu notarialnego. Do wyliczenia wartości zamówienia należy uwzględnić całokształt wszystkich czynników wpływających na wartość jednej roboczogodziny w realizowanej części zamówienia w okresie 02.04.2012 - 31.07.2012 uwzględniając: - dokumenty mogą być wprowadzane do systemu komputerowego w godzinach pracy urzędu tj. 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku, z pominięciem wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy tj. - 9 kwietnia 2012 poniedziałek 2 dzień świąt Wielkanocnych - 1 maja 2012 Wtorek 1 Maja - Święto Pracy - 3 maja 2012 Czwartek Święto Konstytucji 3 Maja - 7 czerwca 2012 Czwartek Boże Ciało - wielkości zmówienia wynosi orientacyjnie 664 roboczogodziny w okresie 02.04.2012-31.07.2012 CZĘŚĆ XVI - usługa wprowadzania i analizy danych do podsystemu EGAPOLTAX oraz usługa pomocy biurowej w zakresie archiwizowania dokumentacji egzekucyjnej. A) Rodzaj i szacowana ilość formularza z danymi do wprowadzenia do podsystemu EGAPOLTAX. Rodzaj formularza: tytuł wykonawczy Szacowana ilość formularzy z danymi do wprowadzenia po systemu EGAPOLTAX-: ok. 24000 szt. Dokumenty wprowadzane do systemu ze względu na swoja różnorodność tzn. ilość słów wprowadzanych jako opis tytułu wykonawczego, stanowią znaczną rozbieżność pod względem czasu potrzebnego do wprowadzenia do systemu 1 sztuki tytułu wykonawczego. Do wyliczenia wartości zamówienia należy uwzględnić całokształt wszystkich czynników wpływających na wartość jednej roboczogodziny w realizowanej części zamówienia w okresie 02.04.2012 - 31.07.2012 uwzględniając: - dokumenty mogą być wprowadzane do systemu komputerowego w godzinach pracy urzędu tj. 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku, z pominięciem wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy tj. - 9 kwietnia 2012 poniedziałek 2 dzień świąt Wielkanocnych - 1 maja 2012 Wtorek 1 Maja - Święto Pracy - 3 maja 2012 Czwartek Święto Konstytucji 3 Maja - 7 czerwca 2012 Czwartek Boże Ciało - wielkości zmówienia wynosi orientacyjnie 664 roboczogodziny w okresie 02.04.2012-31.07.2012 B) Usługi pomocy biurowej w zakresie archiwizacji dokumentacji egzekucyjnej. Usługi pomocy biurowej w zakresie archiwizowania są ściśle powiązane z czynnością wprowadzania danych do systemu EGAPOLTAX Usługa archiwizowania obejmuje: a) Tworzenie spisów archiwalnych tytułów wykonawczych )wprowadzanie dokumentów zgodnie z pkt. 2.3A) b) Zapisywanie tytułów wprowadzonych numerycznie do stworzonych arkuszy kalkulacyjnych c) Drukowanie spisów oraz tworzenie teczek d) Przygotowanie teczek przenoszonych do archiwum Usługa pomocy biurowej w zakresie archiwizowania dokumentacji egzekucyjnej powinna być skalkulowana jako wartość jednej roboczogodziny z usługą wprowadzania i analizy danych do podsystemu EGAPOLTAX, ponieważ obie te usługi (czynności) wzajemnie się uzupełniają. 3. Usługi czynności wprowadzania i analizy danych do systemu POLTAX, CZM, EGAPOLTAX oraz czynność pomocy biurowej w zakresie archiwizacji dokumentacji ze względu na uwarunkowania techniczne i tajemnice skarbową będą świadczone w godzinach pracy Urzędu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zabezpieczy dla Wykonawcy/ów sprzęt informatyczny wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Wprowadzane dokumenty muszą znajdować się w siedzibie zamawiającego, zabronione będzie przemieszczanie dokumentów udostępnianych wykonawcom oraz udostępnienia oprogramowania, licencji i sprzętu niezbędnego do wykonania usługi (licencje programów) bez zgody Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje szkoleń z zakresu działania i obsługi programu POLTAX natomiast dopuszcza wsparcie w trakcie wykonywania usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach