Przetargi.pl
USŁUGA WPROWADZANIA DANYCH - KONWERSJI KARTKOWYCH KATALOGÓW BIBLIOTECZNYCH

Dom Żołnierza Polskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Stefana Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6824-913 , fax. 022 6824559
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Żołnierza Polskiego
    ul. Stefana Banacha 2 2
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6824-913, fax. 022 6824559
    REGON: 01016514700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA WPROWADZANIA DANYCH - KONWERSJI KARTKOWYCH KATALOGÓW BIBLIOTECZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest usługa wprowadzania danych - konwersji kartkowych katalogów bibliotecznych, w Centralnej Bibliotece Wojskowej, mieszczącej się w Warszawie przy ul. Ostrobramskiej 109 w podziale na 10 części (każda z wymienionych części obejmuje 1000 sztuk opisów bibliograficznych - rekordów w bazie): a) Część pierwsza: wprowadzanie danych -1000 rekordów (od 1 do 1000) b) Część druga: wprowadzanie danych -1000 rekordów (od 1001 do 2000) c) Część trzecia: wprowadzanie danych -1000 rekordów (od 2001 do 3000) d) Część czwarta: wprowadzanie danych -1000 rekordów (od 3001 do 4000) e) Część piąta: wprowadzanie danych -1000 rekordów (od 4001 do 5000) f) Część szósta: wprowadzanie danych -1000 rekordów (od 5001 do 6000) g) Część siódma: wprowadzanie danych -1000 rekordów (od 6001 do 7000) h) Część ósma: wprowadzanie danych -1000 rekordów (od 7001 do 8000) i) Część dziewiąta: wprowadzanie danych -1000 rekordów (od 8001 do 9000) j) Część dziesiąta: wprowadzanie danych -1000 rekordów (od 9001 do 10000) Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: - wprowadzanie danych, (72.31.20.00-5) - przetwarzanie tekstu, (79.55.20.00-8) - maszynopisanie komputerowe, (79.55.10.00-1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYKONAWCY ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać warunki wynikające z art. 22 ustawy Pzp, co potwierdza się złożeniem oświadczenia( zał. nr 2 do SIWZ) 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - oświadczenie, załącznik nr 2 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego(KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (osoby prowadzące działalność gospodarczą); - upoważnieniepełnomocnictwo do reprezentowania firmy, podpisywania oferty i innych dokumentów ofertowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów; (osoby prowadzące działalność gospodarczą); - zaświadczenie o ukończonych przynajmniej studiach licencjackich z zakresu informacji naukowej albo bibliotekoznawstwa (osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ; - zaświadczenia o ukończonych przynajmniej studiach licencjackich z zakresu informacji naukowej albo bibliotekoznawstwa przez każdą osobę przewidzianą do wykonania zamówienia (dotyczy firm i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą) - oświadczenie o posiadaniu sprzętu komputerowego z licencjonowanym oprogramowaniem w ilości równej ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia - zał. nr 3 SIWZ (wszyscy) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy), tj. przedstawią: oświadczenie zał. nr 2 do SIWZ Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy, co do sposobu jej przygotowania oraz warunków realizacji zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki WYKONAWCA spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert wyłącznie na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, po wezwaniu ZAMAWIAJĄCEGO, skutkować będzie wykluczeniem WYKONAWCY z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5 WYKONAWCY muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: A) firmy i osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu określonym w zał. nr 2 do SIWZ), 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych - uprawnień (na formularzu określonym w załączniku nr 3) Do wykazu, zał. nr 3, należy dołączyć kserokopie dokumentów poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: a) dyplom ukończenia przynajmniej studiów licencjackich z zakresu informacji naukowej albo bibliotekoznawstwa, b) oświadczenie, że osoba posiada wiedzę z zakresu nauk wojskowych - niezbędną do posługiwania się Słownikiem Języka Haseł Przedmiotowych Nauk Wojskowych- w celu prawidłowego przedmiotowania/klasyfikowania opisywanych prac (załącznik nr 4 SIWZ ), 4) oświadczenie o posiadaniu sprzętu komputerowego z licencjonowanym oprogramowaniem - zał. nr 5 SIWZ 5) podpisaną umowę (załącznik nr 6a) B) osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej: 1) oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu określonym w zał. nr 2 do SIWZ), 2) dyplom ukończenia przynajmniej studiów licencjackich z zakresu informacji naukowej albo bibliotekoznawstwa (kserokopia) 3) oświadczenie, że osoba posiada wiedzę z zakresu nauk wojskowych - niezbędną do posługiwania się Słownikiem Języka Haseł Przedmiotowych Nauk Wojskowych- w celu prawidłowego przedmiotowania/klasyfikowania opisywanych prac (załącznik nr 4 SIWZ ) 4) oświadczenie o posiadaniu sprzętu komputerowego z licencjonowanym oprogramowaniem - zał. nr 5 SIWZ; 5) podpisaną umowę (załącznik nr 6b) 1. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ. 2. W przypadku nie złożenia zastrzeżenia, o którym mowa w art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY może udostępnić ofertę wraz z załącznikami zainteresowanym WYKONAWCOM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.dzp.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach