Przetargi.pl
Usługa windykacji bezpośredniej należności na rzecz wierzyciela jakim jest Miasto Słupsk

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Tuwima
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 82 93 , fax. 59 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2017-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 82 93, fax. 59 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Spółka prawa handlowego zarzadca nieruchomości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa windykacji bezpośredniej należności na rzecz wierzyciela jakim jest Miasto Słupsk
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi windykacji bezpośredniej w imieniu i na rzecz Miasta Słupska wierzytelności z tytułu opłat czynszowych i innych opłat, w tym eksploatacyjnych, odszkodowań korzystanie z lokali mieszkalnych i socjalnych, lokali użytkowych, garaży, powierzchni reklamowych, pomieszczeń dodatkowych, tymczasowych i zamiennych oraz terenów. Usługa będzie prowadzona na mieniu Miasta Słupska. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - należności objęte prawomocnym nakazem zapłaty przed postępowaniem egzekucyjnym, o wartości wierzytelności: 3.810.855,47 zł, ilość wierzytelności: 190. - należności objęte prawomocnym nakazem zapłaty po bezskutecznej egzekucji komorniczej, o wartości wierzytelności: 13.625.947,14 zł, ilość wierzytelności: 1011. 3. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany do: a) wysyłki monitów i wezwań do zapłaty, b) wykonywania wizyt w terenie, c) pobierania środków pieniężnych od dłużnika tytułem spłaty zadłużenia na drukach ścisłego zarachowania, d) przedstawienia dłużnikowi propozycji spłaty należności (w całości lub w ratach), e) nadzór nad realizacją ugód i harmonogramów spłaty zadłużenia, f) monitorowania realizacji przyjętych warunków spłaty należności (a w szczególności ich terminowości). g) poinformowania Zleceniobiorcy o dokonanych przez dłużników wpłatach w okresach miesięcznych do 15 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. h) sporządzanie zestawień i sprawozdań z podjętych czynności, wraz z wysokością pobranych środków finansowych, terminami wpłat i aktualizacją listy zadłużenia i) sporządzanie notatek i wywiadów środowiskowych określających sytuację materialną i społeczną dłużnika, i przekazania ich Zamawiającemu w cyklach miesięcznych, j) osobistego wstawiennictwa u Zleceniodawcy celem omówienia sytuacji finansowej dłużników oraz skuteczności podjętych działań windykacyjnych w krotności określonej w ofercie wykonawcy, w terminach uzgodnionych ze Zleceniodawcą. 4. Zleceniodawca zobowiązuje się do współpracy ze Zleceniobiorcą w zakresie obsługi przekazanych wierzytelności, a w szczególności do przekazywania Zleceniobiorcy wszelkich dokumentów i informacji niezbędnych do realizacji usługi oraz do nie podejmowania żadnych działań wobec dłużnika w okresie ważności zlecenia. 5. Usługi będą świadczone w wyłączeniem dochodzenia zapłaty na drodze postępowania sądowego oraz prowadzenia postępowania egzekucyjnego przez organy egzekucyjne. 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004r. nr 100, poz. 1024), tj. przy zastosowaniu: - posiadanej przez Wykonawcę opracowanej procedury przetwarzania i opracowywania danych osobowych wraz zabezpieczenia serwera, - prowadzonej przez Wykonawcę korespondencji z dłużnikami, zawierającej informacje o źródle długu, prowadzonej procedurze windykacyjnej oraz nie zawierającej informacji niezgodnych z prawem. Prowadzona przez Wykonawcę korespondencja powinna być stosownie chroniona, - prowadzenia przez Wykonawcę ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych. 7. Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załączniki nr 2 do SIWZ. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 15. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79940000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach