Urząd Miasta Zielonka ogłasza przetarg
- Adres: 05-220 Zielonka, ul. Lipowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 613 913 , fax. 227 819 989
- Data zamieszczenia: 2020-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Zielonka
ul. Lipowa 5
05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
tel. 227 613 913, fax. 227 819 989
REGON: 69291401200000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad modernizacją ul. Polnej i przebudową ul. Młodzieżowej i Nauczycielskiej w Zielonce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad modernizacją ul. Polnej oraz przebudową ul. Młodzieżowej i Nauczycielskiej w Zielonce". Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) nadzór nad modernizacją ul. Polnej w Zielonce. 2) nadzór nad przebudową ul. Młodzieżowej i Nauczycielskiej w Zielonce. W specjalnościach: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - w instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Dokumentacja projektowa znajduje się na stronie: bip.zielonka.pl w zakładce zamówienia publiczne, rok 2020, postępowanie nr 1 i nr 3 – Modernizacja ul. Polnej w Zielonce oraz Przebudowa ul. Młodzieżowej i Nauczycielskiej w Zielonce. 2. Po analizie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia stwierdza się, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -(wzór załącznik nr 6 do SIWZ); 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, ze realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu weryfikacji, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa stadionu piłkarskiego w zakresie trybuny wschodniej i zachodniej przy ul. Struga w Radomiu
Dodano: 2024-04-08 - Usługi nadzoru inwestorskiego i doradztwa formalnego w związku z projektem pn. Budowa sieci Internetu szerokopasmowego na terenie Gminy Żabia Wola dofinansowanym ze środków Funduszu Szerokopasmowego
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją I Etapu robót budowlanych inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku przy ul. Wejnerta 27 w Warszawie, na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy”.
Dodano: 2024-03-29 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa budynku dydaktycznego WNoZiNS przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie” realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-03-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa Ośrodka Kultury w Książenicach.
Dodano: 2024-03-21 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej – 14 części
Dodano: 2024-03-07 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową odwodnienia miejscowego drogi powiatowej Nr 1823W ul. Suwalnej w Legionowie
Dodano: 2024-02-28 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową odcinków dróg powiatowych oraz skrzyżowań
Dodano: 2024-02-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych drogowych w Mieście i Gminie Czerwińsk nad Wisłą
Dodano: 2024-02-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją "Modernizacja układu drogowego w Milanówku"
Dodano: 2024-01-17