KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Aleje Racławickie 14
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
ul. Aleje Racławickie 14
20-950 Lublin, woj. lubelskie
REGON: 000514064 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wdrożenia normy ISO/IEC 27001 lub równoważnej w zakresie zarządzania infrastrukturą i systemami informatycznymi Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa wdrożenia normy ISO/IEC 27001 lub równoważnej w zakresie zarządzania infrastrukturą i systemami informatycznymi Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79410000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:d.1) posiadanie doświadczenia:Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5-ciu lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – w tym okresie należycie wykonał co najmniej:- jedną usługę na wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem w oparciu o Normę standaryzującą systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji w organizacji liczącej minimum 100 pracownikówlub- jedną usługę o wartości minimum 50 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) polegającą na audycie, wdrożeniu lub utrzymaniu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w oparciu o Normę standaryzującą systemy zarządzania* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.d.2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału, winien wykazać, że dysponuje odpowiednim pod względem kwalifikacji potencjałem kadrowym, zdolnym do realizacji zamówienia, który uczestniczyć będzie w realizacji zamówienia, w tym:- minimum dwóch audytorów wiodących Normy, którzy posiadają aktualną certyfikację audytora wiodącego organizacji zarządzającej Normą standaryzującą systemy zarządzaniaoraz- minimum jednego Project Managera, posiadającego aktualną certyfikację upoważniającą do samodzielnego prowadzenia projektów w ramach jednej z metodyk, których korzysta Zamawiający tj. PMBok lub AgilePMInformacje na temat warunku dysponowania osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia należy złożyć wraz z ofertą na wzorze wykaz osób - załącznik nr 6 do SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną