Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 31-047 Kraków, ul. Sarego 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2588120 lub -133 , fax. 012 285 67 33
- Data zamieszczenia: 2010-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Sarego 2 2
31-047 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 2588120 lub -133, fax. 012 285 67 33
REGON: 00007972800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izoo.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wdrożenia modułu Webinar wraz z licencją oraz usługa wdrożenia modułu streamingu audio-wideo (z obsługą protokołu RTSP) wraz z licencją. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: W Części A: Temat 1: Licencja na wieczyste użytkowanie modułu Webinar z możliwością nagrywania i archiwizowania. Temat 2: Usługa wdrożenia (instalacji, uruchomienia) oraz integracji platformy typu LMS z modułem Webinar. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 8 do SIWZ.W Części B: Temat 1: Licencja wieczysta na zakup modułu do przekazywania danych w czasie rzeczywistym (RTSP) z prowadzonych badań (np. realizowanych przy pomocy aparatury laboratoryjnej) wraz z archiwizacją i tworzeniem repozytorium. Temat 2: Usługa wdrożenia (instalacji, uruchomienia) oraz integracji platformy typu LMS z modułem RTSP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych) dla części A, oraz 1700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych) dla części B Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej z następujących form: przelewem na konto Zamawiającego w BGŻ S.A. O/W Kraków 91 2030 0045 1110 0000 0034 2720. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; a) gwarancjach bankowych; b) gwarancjach ubezpieczeniowych; c) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki określone w art. 46 ustawy Pzp powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy - Pzp powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. Gwarancje i poręczenia muszą obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku gdy w dokumentach gwarantujących zobowiązania wadialne nie będą spełnione wskazane powyżej wymogi, Zamawiający uzna, Wykonawca nie wniósł wadium i wykluczy Wykonawcę z postępowania. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii gwarancji poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Koniecznym jest zdeponowanie oryginału gwarancji u Zamawiającego tj. w Sekretariacie Dyrektora Instytutu, Balice - budynek pałacu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izoo.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i wdrożenie systemu ERP. 2. Przeprowadzenie szkoleń z dziedziny IT dla administratorów systemu informatycznego.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego
Dodano: 2015-04-21 - aktywacja i wdrożenie funkcjonalności Budżetowania i Kontrolingu, opartych na oprogramowaniu ASIMS+, wraz z elementami elektronicznego obiegu dokumentów - KC-zp.272-470/14
Dodano: 2014-09-04 - Dostawa oprogramowania wraz z usługą wdrożenia dodatkowej funkcjonalności systemu informatycznego dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/63/2013
Dodano: 2013-08-23 - rozbudowa posiadanego przez Krakowskie Centrum Rehabilitacji Zintegrowanego Systemu Informatycznego Szpitala - InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. o: - funkcję HL7 do modułu laboratorium, - moduł - obsługa kodów kreskowych w części medycznej.
Dodano: 2012-08-08 - Rozbudowa funkcjonalności Szpitalnego Systemu Informacyjnego InfoMedica.
Dodano: 2012-08-03 - Wykonanie usługi integracji oprogramowania MediCom System RSI/PACS z oprogramowaniem InfoMedica dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/1/UE/RSI/2012
Dodano: 2012-01-19 - Wdrożenie usług elektronicznych wraz ze szkoleniami w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w ramach projektu pn. Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
Dodano: 2011-10-04 - Opracowanie i wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów z elementami zarządzania informacją w ramach modułów: baza nadawców klientów, ewidencja umów, ewidencja faktur, zarządzanie budżetem, zarządzanie urlopami, kalendarz, komunikator, system poleceń, delegacje dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
Dodano: 2010-10-07 - Usługę wdrożenia modułu Webinar wraz z licencją oraz usługę wdrożenia modulu streamingu audio-wideo (z obsługą protokołu RTSP) wraz z licencją.
Dodano: 2010-04-23