Przetargi.pl
Usługa wdrożenia i utrzymania centralnego systemu wydruku w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego

Urząd Lotnictwa Cywilnego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-247 Warszawa, ul. Marcina Flisa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5207421 , fax. 22 5207386
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Lotnictwa Cywilnego
    ul. Marcina Flisa 2 2
    02-247 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5207421, fax. 22 5207386
    REGON: 01526681200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wdrożenia i utrzymania centralnego systemu wydruku w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1.umożliwieniu Zamawiającemu wykonywania kopii, wydruków oraz skanowania dokumentów na 22 sztukach fabrycznie nowych, nie używanych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2014 roku, wielofunkcyjnych urządzeniach dostarczonych i zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego o parametrach technicznych określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, 2.dostawie i wdrożeniu systemu składającego się z modułu autoryzującego do urządzeń oraz modułu zarządzającego oraz raportowego, 3.integracji z oferowanym przez Wykonawcę systemem zarządzania, raportowania i obliczania kosztów w zakresie zliczania ilości wydruków, sieciowych urządzeń drukujących będących w posiadaniu Zamawiającego. 4.zapewnieniu pełnej obsługi serwisowej opisanej w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane w okresie: od dnia podpisania umowy przez okres określony w ofercie, ale nie krócej niż przez 36 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru uruchomienia całości systemu przez obydwie strony lub do wyczerpania środków finansowych Zamawiającego przeznaczonych na realizację tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w formach wskazanych w art.45 ust.6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowy okres świadczonej usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach