Przetargi.pl
Usługa w zakresie: Zorganizowanie, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie, w trybie indywidualnym zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych oraz w trybie grupowym gimnastyki ogólnorozwojowej dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 72A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4438251 , fax. 0-18 4442717
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Kilińskiego 72A 72A
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4438251, fax. 0-18 4442717
    REGON: 49193321100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie: Zorganizowanie, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie, w trybie indywidualnym zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych oraz w trybie grupowym gimnastyki ogólnorozwojowej dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I: Zorganizowanie i przeprowadzenie w trybie grupowym zajęć gimnastyki ogólnorozwojowej dla 48 osób niepełnosprawnych. 1. Liczba uczestników zajęć: 48 osób (26 kobiety) osoby niepełnosprawne sprawne ruchowo o stopniu niepełnosprawności od lekkiego do znacznego. 2. Liczba grup: 4 grupy: I gr. - 13 osobowa, II gr. - 10 osobowa, III gr. - 12 osobowa- 2K (WTZ Stróże) i IV gr. - 13 osobowa- 12K (SOSW Tęcza i POW Muszyna). 3. Program zajęć ma obejmować: 12 godzin zajęć gimnastyki na sali. 4. Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 5. Termin realizacji: do 30 października 2012 r. (Grupa III - nieobecni -wakacje WTZ- w terminie od 15 lipca do 15 sierpnia; Grupa IV - 9 os. Tęcza nieobecni - wakacje - w terminie do 31 sierpnia ) 6. Zakres zadania: a) Założenia gimnastyki ogólnorozwojowej to poprawa kondycji fizycznej, zajęcia powinny odbywać się na sali gimnastycznej, zaleca się prowadzenie zajęć w formie gier i zabaw. b) Zakres tematyczny zajęć: - zabawy lub gry o charakterze ożywiającym - ćwiczenia wzmacniające - ćwiczenia równoważne - ćwiczenia relaksacyjne - ćwiczenia rozciągające c) Metody: gry, zabawy, ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, symulacje, inscenizacje, odgrywanie ról d) Harmonogram zajęć: - zajęcia 2 razy w tygodniu x 6 tygodni = 12 godz. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia min. 1 sali gimnastycznej z wyposażeniem wykorzystywanym podczas zajęć. Sala powinna mieścić min.13 osób (1 grupa). 8. Wykonawca zapewnia 2 opiekunów osób niepełnosprawnych w trakcie gimnastyki (na grupę). 9. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia uczestnika podczas każdego cyklu w min. 0,5 litra wody mineralnej w plastikowej butelce. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia uczestników w ręcznik kąpielowy o wielkości 70x140 cm o gramaturze min. 550 gr. 11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, transportu uczestnikom zajęć na trasie: miejsce zamieszkania (teren Powiatu Nowosądeckiego) - miejsce realizacji zajęć i miejsce realizacji zajęć - miejsce zamieszkania (teren Powiatu Nowosądeckiego) lub zwrot kosztów dojazdu na ww trasach na podstawie biletu bądź pisemnego oświadczenia. 12. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia min. 2 trenerów z uprawnieniami do prowadzenia zajęć z zakresu rekreacji ruchowej i posiadających doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu rekreacji ruchowej dla osób niepełnosprawnych. Zadanie II: Zorganizowanie i przeprowadzenie w trybie indywidualnym 10 cykli zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych dla 51 osób niepełnosprawnych. 1. Liczba uczestników: 52 osób (29 kobiety) osoby niepełnosprawne sprawne ruchowo o stopniu niepełnosprawności od lekkiego do znacznego. 2. Liczba grup: 5 grup: I gr. - 9 osobowa, II gr. - 8 osobowa, III gr. - 11 osobowa, IV gr. - 13 osobowa (WTZ Stróże), V gr. - 10 osobowa (SOSW Tęcza) 3. Każdy cykl ma obejmować realizację do 5 wybranych zabiegów fizjoterapeutycznych z poniższych, zgodnie z zaleceniami lekarskimi: - masaż ogólny, - magnetoterapia - jonoforeza - laseroterapia - ultradźwięki - lampa sollux - elektroterapia - kinezyterapia - diadynamik. z uwzględnieniem poniższego podziału na rodzaj zabiegów: Grupa I a) Masaż, lampa sollux, magnetoterapia, laseroterapia - 1 os. b) Kinezyterapia, masaż - 1 os. c) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux, diadynamik, laseroterapia - 1 os. d) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux, laseroterapia, ultradźwięki - 1 os. e) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux, laseroterapia - 1 os. f) Jonoforeza, laseroterapia - 1 os. g) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux - 1 os. h) Kinezyterapia, masaż, magnetoterapia, elektroterapia, diadynamik - 1 os. i) Masaż, lampa sollux, magnetoterapia, elektroterapia - 1 os. Grupa II a) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux, laseroterapia, ultradźwięki - 2 os. (R) b) Kinezyterapia, masaż, magnetoterapia, elektroterapia, laseroterapia - 1 os. c) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux, magnetoterapia, laseroterapia - 1 os. d) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux, magnetoterapia - 1 os. e) masaż, lampa sollux, jonoforeza - 1 os. f) masaż, lampa sollux, magnetoterapia, diadynamik, laseroterapia - 1 os. g) masaż - 1 os. Grupa III a) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux, laseroterapia, ultradźwięki - 4 os. b) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux, laseroterapia - 1 os. c) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux - 2 os. d) masaż, lampa sollux, jonoforeza - 1 os. e) masaż - 1 os. f) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux, laseroterapia, ultradźwięki - 1 os. g) Kinezyterapia, magnetoterapia, diadynamik, laseroterapia, ultradźwięki - 1 os. Grupa IV WTZ Stróże a) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux, laseroterapia, ultradźwięki - 6 os. b) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux - 1 os. c) Kinezyterapia, masaż - 2 os. d) masaż, lampa sollux, magnetoterapia, laseroterapia - 1 os. e) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux, magnetoterapia - 2 os. f) Masaż, lampa sollux, magnetoterapia, ultradźwięki - 1 os. Grupa V SOSW Tęcza a) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux, laseroterapia, ultradźwięki - 5 os. b) Kinezyterapia, masaż, lampa sollux - 1 os. c) Kinezyterapia, masaż - 1 os. d) masaż, ultradźwięki - 1 os. e) Kinezyterapia - 1 os, f) Masaż - 1 os. (P) 4. Miejsce realizacji: Nowy Sącz lub miejscowość na terenie Powiatu Nowosądeckiego. 5. Termin realizacji: do 30 października 2012 r. (Grupa IV - nieobecni -wakacje WTZ- w terminie od 15 lipca do 15 sierpnia; Grupa V - 9 os. Tęcza nieobecni - wakacje - w terminie do 31 sierpnia ) 6. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia uczestników w ręcznik kąpielowy o wielkości 70x140 cm o gramaturze min. 550 gr. 7. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia uczestnika podczas każdego cyklu w min. 0,5 litra wody mineralnej w plastikowej butelce. 8. Wykonawca zapewnia 2 opiekunów osób niepełnosprawnych w trakcie zabiegów (na grupę). 9. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia transportu uczestnikom zajęć oraz opiekunom na trasie: miejsce zamieszkania (teren Powiatu Nowosądeckiego) - miejsce realizacji zajęć i miejsce realizacji zajęć - miejsce zamieszkania (teren Powiatu Nowosądeckiego) lub zwrot kosztów dojazdu na ww trasach na podstawie biletu bądź pisemnego oświadczenia. 10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia min. 2 fizjoterapeutów z uprawnieniami do prowadzenia zabiegów i posiadających doświadczenie w prowadzeniu zabiegów fizjoterapeutycznych dla osób niepełnosprawnych. Obowiązki wykonawcy: OGÓLNE DO WSZYSTKICH ZABIEGÓW FIZJOTERAPEUTYCZNYCH I RAHABILITACYJNYCH: 1. Zajęcia gimnastyki ogólnorozwojowej i cykl zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych mają zakończyć się badaniem ewaluacyjnym, przeprowadzonym w formie pisemnej, badającym subiektywną ocenę uczestników w zakresie poprawy kondycji fizycznej. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć, zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych metodą e- learning. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowanie, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie, w trybie indywidualnym zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych oraz w trybie grupowym gimnastyki ogólnorozwojowej w ramach ww Projektu, których ilość została określona w SIWZ. Zabiegi są prowadzone w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadanie, wg wymogów Zamawiającego oraz w terminach określonych w SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne programy, które muszą uwzględniać zakres merytoryczny poszczególnych zajęć opisany w SIWZ. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramów zajęć do akceptacji obejmujących termin i program merytoryczny. 6. Wykonawca zapewnienia wykwalifikowaną kadrę oraz opiekunów posiadających odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom zajęć informacji na temat współfinansowania przedmiotowych zajęć przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie potwierdzające wykonanie ww wymagania. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia ubezpieczenie NNW w trakcie jego trwania, a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5 000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć i zabiegów. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji odrębnie dla każdego zadania (w tym również fotograficznej): dzienna lista obecności dla każdego uczestnika; dziennik zajęć zawierający listę obecności oraz wymiar godzin; lista osób, które rozpoczęły zajęcia i zabiegi; lista osób, które ukończyły zajęcia i zabiegi; lista osób, które nie ukończyły zajęć i zabiegów; rejestr dokumentów potwierdzających ukończenie zabiegów i zajęć; potwierdzenie odbioru usługi transportu na zajęcia i zabiegi; karta pacjenta; protokół z realizacji zajęć i zabiegów, potwierdzenie korzystania z usługi cateringowej, potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu, arkusze badań ewaluacyjnych i inne. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wzór ww listy Zamawiający udostępni Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w zajęciach i zabiegach, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 11. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały z dokumentacji zajęć w terminie 7 dni od zakończenia każdego z zadań. Dokumentacja zajęć powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, zakładka - Zasady promocji. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć i zabiegów także w przypadku innej od wymienionej w SIWZ liczby osób. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników poszczególnych zajęć i zabiegów. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które uczestniczyły w zajęciach i zabiegach na podstawie przekazanej imiennej listy uczestników. 13. Zastosowane metody muszą uwzględniać specyfikę grup docelowych. 14. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć i zabiegów, a także bieżącego informowania osoby wyznaczonej po stronie Zamawiającego o każdej nieobecności osoby, która planowo powinna uczestniczyć w zajęciach. 15. Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (koordynator) - sprawującą nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za organizację zajęć i zabiegów, informowanie o planowanych zajęciach, ściśle współpracuje z osobą wyznaczoną po stronie Zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowanie miejsca zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji), tj. umieszczania informacji: Projekt W stronę samodzielności i niezależności jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Programu Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 17. Wykonawca umożliwi pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji zajęć i zabiegów oraz podda się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzieli stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jego żądanie. 18. Po zakończeniu poszczególnych zajęć Wykonawca zobowiązany jest wystawić dla każdego uczestnika: zaświadczenie z informacją w jakich zabiegach brał udział (rodzaj i ilość), których wzór i logowanie zostanie ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 19. Wykonawca wystawi fakturę,rachunek po zakończeniu każdej z części zamówienia,zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-ns.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach