Przetargi.pl
USŁUGA W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA POTRZEB WOJSKA NA TERENIE BEMOWA PISKIEGO W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE WRAZ Z ICH OBSŁUGĄ SERWISOWĄ.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog-gizycko.ezamawiajacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA POTRZEB WOJSKA NA TERENIE BEMOWA PISKIEGO W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE WRAZ Z ICH OBSŁUGĄ SERWISOWĄ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest usługa sanitarna polegająca na zabezpieczeniu pobytu Batalionowej Grupy Bojowej wojsk NATO w kompleksie wojskowym Bemowo Piskie w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich kompleksową obsługą serwisową, w okresie od dnia 01.08.2019 r. do dnia 31.12.2019 r. 1. W ramach zamówienia Zamawiający określa następujący zakres usługi: Kompleksowa usługa sanitarna polega na utworzeniu i zabezpieczeniu ciągłego funkcjonowania węzła sanitarnego składającego się z: a) Trzech kontenerów sanitarnych 5 stanowiskowych, umywalkowo – prysznicowych, z których każdy wyposażony jest w 5 umywalek i 5 stanowisk prysznicowych. b) Jednego kontenera umywalkowego 12 stanowiskowego, wyposażonego w 12 umywalek. c) Jednego kontenera sanitarnego 14 stanowiskowego WC wyposażonego w 14 kabin WC. Uwaga: Ustala się dwukrotny w ciągu doby serwis wszystkich elementów węzła. 2. Miejsce wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia: Lokalizacją węzła sanitarnego jest zaplecze kontenerowe Batalionowej Grupy Bojowej NATO znajdujące się na terenie kompleksu wojskowego Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące poszczególnych elementów węzła sanitarnego. 3.1 Kontenery sanitarne 5_stanowiskowe (3 szt. ) 3.1.1 każdy z oferowanych kontenerów powinien być wyposażony w: a) 5 umywalek i pięć natrysków. Natryski muszą znajdować się w niezależnych kabinach zapewniających prywatność użytkowników; b) przeciwpoślizgową podłogę; c) lustro nad każdą umywalką; d) wieszaki na ubranie; e) dozowniki mydła w płynie; f) podajniki ręczników papierowych; g) bojler elektryczny do podgrzewania wody, lub inny system podgrzewania wody; h) instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo prądowe; i) zewnętrzne źródło zasilania w energię elektryczną – agregat prądotwórczy j) hermetyczne oświetlenie wewnętrzne; k) zbiornik na czystą wodę i nieczystości płynne; Dopuszcza się stosowanie zbiorczych zbiorników dla całego węzła sanitarnego; 3.1.2 Obsługa serwisowa kontenerów sanitarnych umywalkowo – prysznicowych obejmuje: a) ustawienie kontenera w sposób stabilny, aby nie zagrażał bezpieczeństwu osób korzystających z kontenera; b) całkowite opróżnianie zbiornika z nieczystości płynnych, c) uzupełnianie na bieżąco zbiornika wody, d) posprzątanie kontenera wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych kontenera przy każdym serwisie; e) zmycie i dezynfekcję kontenera wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; f) usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu; g) bieżące uzupełnianie mydła w płynie i ręczników papierowych; h) zapewnienie zasilania kontenerów w energię elektryczną z agregatów prądotwórczych (wraz z zabezpieczeniem w paliwo i inne materiały eksploatacyjne), zapewniającego ciągłą pracę węzła; Zamawiający dopuszcza zastosowanie jednego agregatu prądotwórczego o mocy zapewniającej ciągłe funkcjonowanie całego węzła; i) ciągła obsługa kontenerów sanitarnych wraz z urządzeniami zasilającymi przez wykwalifikowany personel Wykonawcy; j) bieżące usuwanie wszelkich niesprawności kontenera lub jego wyposażenia. 3.2 Kontener sanitarny umywalkowy 12_stanowiskowy (1 szt.) 3.2.1 Oferowany kontener powinien być wyposażony w: a) 12 umywalek; b) lustro nad każdą umywalką; c) przeciwpoślizgową podłogę; d) wieszak na ubranie; e) dozowniki mydła w płynie; f) podajniki ręczników papierowych; g) bojler elektryczny do podgrzewania wody, lub inny system podgrzewania wody; h) instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo prądowe; i) zewnętrzne źródło zasilania w energię elektryczną – agregat prądotwórczy j) hermetyczne oświetlenie wewnętrzne; k) zbiornik na czystą wodę i nieczystości płynne; Dopuszcza się stosowanie zbiorczych zbiorników dla całego węzła sanitarnego; 3.2.2 Obsługa serwisowa kontenera sanitarnego - umywalkowego obejmuje: a) ustawienie kontenera w sposób stabilny, aby nie zagrażał bezpieczeństwu osób korzystających z kontenera; b) całkowite opróżnianie zbiornika z nieczystości płynnych, c) uzupełnianie na bieżąco zbiornika wody, d) posprzątanie kontenera wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych kontenera przy każdym serwisie; e) zmycie i dezynfekcję kontenera wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; f) usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu; g) bieżące uzupełnianie mydła w płynie i ręczników papierowych; h) zapewnienie zasilania kontenera w energię elektryczną z agregatu prądotwórczego (wraz z zabezpieczeniem w paliwo i inne materiały eksploatacyjne), zapewniającego ciągłą pracę węzła; Zamawiający dopuszcza zastosowanie jednego agregatu prądotwórczego o mocy zapewniającej ciągłe funkcjonowanie całego węzła; i) ciągła obsługa kontenera sanitarnego wraz z urządzeniami zasilającymi przez wykwalifikowany personel Wykonawcy; j) bieżące usuwanie wszelkich niesprawności kontenera lub jego wyposażenia. 3.3 Kontener sanitarny WC 14_stanowiskowy (1 szt.) 3.3.1 Oferowany kontener powinien być wyposażony w: a) 14 kabin WC – każda wyposażona w toaletę oraz umywalkę; b) przeciwpoślizgową podłogę; c) dozowniki mydła w płynie; d) podajniki papieru toaletowego; e) bojler elektryczny do podgrzewania wody, lub inny system podgrzewania wody; f) instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo prądowe; g) zewnętrzne źródło zasilania w energię elektryczną – agregat prądotwórczy h) hermetyczne oświetlenie wewnętrzne; i) zbiornik na czystą wodę i fekalia; Dopuszcza się stosowanie zbiorczych zbiorników dla całego węzła sanitarnego; 3.3.2 Obsługa serwisowa kontenera WC obejmuje: a) ustawienie kontenera w sposób stabilny, aby nie zagrażał bezpieczeństwu osób korzystających z kontenera; b) całkowite opróżnianie zbiornika (szamba) z fekalii, c) uzupełnianie na bieżąco zbiornika wody, d) posprzątanie kontenera wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych kontenera przy każdym serwisie; e) zmycie i dezynfekcję kontenera wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; f) usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu; g) bieżące uzupełnianie mydła w płynie i papieru toaletowego; h) zapewnienie zasilania kontenera w energię elektryczną z agregatu prądotwórczego (wraz z zabezpieczeniem w paliwo i inne materiały eksploatacyjne), zapewniającego ciągłą pracę węzła; Zamawiający dopuszcza zastosowanie jednego agregatu prądotwórczego o mocy zapewniającej ciągłe funkcjonowanie całego węzła; i) ciągła obsługa kontenera sanitarnego wraz z urządzeniami zasilającymi przez wykwalifikowany personel Wykonawcy; j) bieżące usuwanie wszelkich niesprawności kontenera lub jego wyposażenia. 4. Dodatkowe wymagania związane z urządzeniami sanitarnymi niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia: 4.1 Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą być wyposażone w kompletne, sprawne wyposażenie zapewniające ich bezawaryjne, bezpieczne użytkowanie. 4.2 Oprócz czynności serwisowych wymienionych powyżej Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania właściwego stanu ogólnego wszystkich urządzeń objętych przedmiotem zamówienia oraz utrzymywania porządku w obrębie 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych poszczególnych urządzeń; 4.3 Przed rozpoczęciem eksploatacji węzła Wykonawca przedstawi dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność) dotyczące następujących badań kontenerów sanitarnych: a) pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń elektroenergetycznych; b) rezystancji izolacji; c) zabezpieczeń różnicowo-prądowych 4.4 Wszelkie tabliczki informacyjne wymagane przepisami muszą być wykonane w języku angielskim. 4.5 Wykonawca, w okresie realizacji zamówienia, zapewni prawidłowe i ciągłe funkcjonowanie wszystkich urządzeń niezależnie od warunków atmosferycznych (m.in. zabezpieczenie przed zamarznięciem instalacji wodnych i kanalizacyjnych poszczególnych urządzeń). 5. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia stawiane Wykonawcy: 5.1 Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny oraz dysponować przeszkolonym personelem pozwalającym na pełną realizację wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zawartą umową, przy zachowaniu terminowości, należytej staranności oraz profesjonalizmu. 5.2 Wykonawca zobowiązany jest do ustawiania urządzeń sanitarnych i pełne ich przygotowanie w terminie wynikającym z zawartej umowy - od dnia 01.08.2019 r. do dnia 31.12.2019 r. 5.3 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania pracownikiem z biegłą znajomością języka angielskiego celem roboczych kontaktów z użytkownikami. 5.4 Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) Przyjmowanie od Zamawiającego dyspozycji w zakresie dostawy urządzeń sanitarnych, ich serwisowania oraz odbioru – 1 osoba; b) Nadzór i koordynacja pracy pracowników Wykonawcy realizujących przedmiot zamówienia – 1 osoba; c) Prace związane z budową węzłów sanitarnych, takie jak montaż węzłów sanitarnych podłączanie kontenerów sanitarnych do sieci energetycznych i sieci wodno – kanalizacyjnych - co najmniej 1 osoba; Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy przekazać Zamawiającemu wykaz osób realizujących czynności wymienione powyżej wraz z oświadczeniem o ich zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę (wzór oświadczenia – załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia i z serwisowaniem urządzeń: 1) Godziny wykonywania zabiegów serwisowych ustalane będą w trybie roboczym pomiędzy bezpośrednim użytkownikiem poszczególnych węzłów a Wykonawcą. 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika – rejestru wszystkich czynności serwisowych. Wzór tego dokumentu Zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy. 7. Inne postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wskaże na terenie kompleksu wojskowego JW 2098 w Bemowie Piskim hydrant, z którego Wykonawca będzie bezpłatnie czerpał wodę na zabezpieczenie funkcjonowania węzła a także studzienkę ściekową do której Wykonawca dokonywał będzie zrzutu ścieków pochodzących z węzła. 2) Ceny oferowane przez Wykonawcę muszą zawierać wszystkie składniki kosztów związane z wykonaniem usługi, a w szczególności z wynajęciem przenośnych urządzeń sanitarnych, dostarczeniem i ustawieniem ich przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wraz z serwisem początkowym, bieżącym wykonywaniem usług serwisowych przez wykwalifikowany personel Wykonawcy, a po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia odbiór urządzeń wraz z uprzątnięciem terenu. 3) Wykonana usługa, w tym każdorazowa realizacja poszczególnych jej elementów składowych musi być potwierdzona protokołem odbioru, wystawionym na podstawie dziennika – rejestru, podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. Protokół odbioru jako załącznik do prawidłowo wystawionej faktury VAT stanowić będzie podstawę do ustalenia wartości usługi. Brak protokołu podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy będzie równoznaczny z niewykonaniem usługi. 4) Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo przeprowadzenia kontroli świadczonej Usługi. 5) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt realizacji umowy, w tym w szczególności za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznanie się z zapisami „wzoru umowy”, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy dostarczenie wniosku (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do kontaktów. 7) Wykonawca (Podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) ,,Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, zero groszy); Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 59/2019 – usługa zabezpieczenia potrzeb wojska w urządzenia sanitarne”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 6.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 6.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 6.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 6.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 6.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 6.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 7. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 7.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, 7.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej siwz, 7.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy; 2. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); 3. Dowód wniesienia wadium; 4. Zestawienie cenowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach