Przetargi.pl
USŁUGA W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ DZIERŻAWY POJEMNIKÓW

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ DZIERŻAWY POJEMNIKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie dotyczy wykonania usługi odbioru, załadunku, dowozu do miejsca składowania i przekazania do zagospodarowania lub składowania odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych oraz zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, a także odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 4352 Giżycko oraz dzierżawy pojemników na odpady komunalne niesegregowane i kompletów na odpady segregowane, oraz pojemników na zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia i odpadów wielkogabarytowych. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub kilka części zamówienia - zadania od 1 do 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania: a.Zadanie nr 1 - wywóz odpadów komunalnych oraz dzierżawa pojemników w m. Ełk (WKU), b.Zadanie nr 2 - wywóz odpadów komunalnych oraz dzierżawa pojemników w m. Gołdap. 3.Kod CPV określający przedmiot zamówienia - 90511000-2 usługi wywozu odpadów 4.Kody odpadów odbieranych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: Lp.Określenie odpadu Kod odpadu 1Odpady niesegregowane (zmieszane odpady komunalne 20 03 01 2Papier i tektura 20 01 01 3Szkło 20 01 02 4Tworzywo sztuczne 20 01 39 5Gruz ceglany 17 01 02 6 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórki i remontów 17 01 01 7.Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia innych niż wymienione odpady o kodzie 17 01 0617 01 07 8.Komunalne odpady wielkogabarytowe 20 03 07 5.Wymagane ilości pojemników do wydzierżawienia oraz szacunkowe miesięczne ilości odpadów. A.Dla części I Tab. 1 Ilości pojemników, ich umiejscowienie oraz szacunkowa ilość odpadów Część zamówienia / MiejscowośćLokalizacja pojemników Rodzaj odpadów Rodzaj i ilość pojemników na odpady Częstotli-wość wywozu Szacunkowa ilość odpadów w miesiącu I Ełk ul. Kościuszki (WKU) Ełk ul. Kościuszki (WKU) Odpady zmieszane 1100 1 szt. 1 x tydzień 1,00 MG B.Dla części II Tab. 2 Ilości pojemników, ich umiejscowienie oraz szacunkowa ilość odpadów Część zamówienia / Miejscowość Lokalizacja pojemników Rodzaj odpadów Rodzaj i ilość pojemników na odpady Częstotli-wość wywozu Szacunkowa ilość odpadów w miesiącu [MG] II Gołdap (kompleksy wojskowe) Kompleks wojskowy przy ulicy Wolności Odpady zmieszane KP7 1 szt. 1100 7 szt Na zgłoszenie telefoniczne Kierownika SOI 6,0 Frakcja sucha 1100 1 szt. 0,5 Frakcja mokra 1100 1 szt. 0,5 Kompleks wojskowy przy ul. Partyzantów Odpady zmieszane KP7 4 szt. 1100 7 szt. 11,0 Frakcja sucha 1100 1 szt. 0,5 Frakcja mokra 1100 1 szt. 0,5 Kompleks wojskowy Boktuny Odpady zmieszane 1100 2 szt. 1,0 Kompleks wojskowy przy ulicy Wolności Odpady wielkoga-barytowe KP 7 1 szt. Na zgłoszenie telefoni-czne 4 MG w czasie trwania umowy Wszystkie kompleksy Zmieszane od- pady z betonu z betonu,gruzu ceglanego,od- padów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia KP7 1 szt. Na zgłoszenie elefoni-czne 6 MG w czasie trwania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 3 730,00 zł. 2.Zamawiający żąda na poszczególne zadania wadium w kwotach: a.dla zadania nr 1 - 230,00 zł, b.dla zadania nr 2 - 3 500,00 zł. 3.Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 4.Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP O/Okr./Olsztyn nr 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem: Wadium - post. nr 132/2014 usługa wywozu odpadów komunalnych oraz dzierżawy pojemników), b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i kserokopia dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7.Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału i kopii (przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą). 8.Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: a.zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b.określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, c.termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1)począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2)aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d.wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, e.oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, f.klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 9.Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: a.zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b.określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie - wysokość musi być równa kwocie wadium, c.termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1)począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2)aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d.wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9.Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach