Przetargi.pl
Usługa w zakresie specjalistycznego transportu dla studentów UAM z niepełnosprawnością narządu ruchu na zajęcia objęte planem studiów

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8294440 , fax. 61 8294012
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8294440, fax. 61 8294012
    REGON: 1293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie specjalistycznego transportu dla studentów UAM z niepełnosprawnością narządu ruchu na zajęcia objęte planem studiów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie specjalistycznego transportu dla studentów UAM z niepełnosprawnością narządu ruchu na zajęcia objęte planem studiów. Transport realizowany będzie na terenie Miasta Poznania, a w wyjątkowych sytuacjach do 10 km poza granie administracyjne Poznania, z miejsca zamieszkania studenta do miejsca pobierania nauki i z powrotem, a także między budynkami dydaktycznymi UAM. Usługi objęte przedmiotem umowy odbywać się będą zgodnie z planem przejazdów, który Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy na semestr zimowy 2017/2018, do 15.02.2018 r. na semestr letni 2017/2018 oraz do 15.10.2018 r. na semestr zimowy 2018/2019. Godziny przejazdów mogą ulec zmianie, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie. Odwołanie planowanego przewozu nastąpi najpóźniej dzień przed planowanym przewozem do godz. 17.00. Wszelkie propozycje zmian w grafiku tras muszą być akceptowane przez pracownika Biura Pełnomocnika Rektora UAM ds. Studentów Niepełnosprawnych. Realizacja umowy następować będzie zgodnie z „Regulaminem korzystania z usług transportowych przez osoby niepełnosprawne będące studentami UAM” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przewidywana łączna ilość km do przejechania to 43.500 km w okresie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość zrealizowanych na podstawie niniejszej umowy usług w całym okresie jej obowiązywania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z tym całkowita wartość umowy może być niższa od jej wartości maksymalnej wskazanej w ofercie. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy wartością całkowitą, wynikającą z zsumowania cen usług częściowych wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy, a maksymalną wartością umowy. Przewidywana ilość kilometrów przejechanych w okresie: 2 stycznia - 31 stycznia 2018 roku: 1400 km/ tygodniowo x 4 tygodnie = 5.600 km, 1 lutego - 21 lutego 2018 roku: 500 km/tygodniowo x 3 tygodnie = 1.500 km, 22 lutego - 21 czerwca 2018 roku: 1200 km/tygodniowo x 17 tygodni = 20.400 km, 22 czerwca - 4 lipca 2018 roku: 500 km/tygodniowo x 2 tygodnie = 1.000 km, 2 października - 30 listopada 2018 roku: 1200 km/tygodniowo x 9 tygodni = 10.800 km, 3 grudnia – 21 grudnia 2018 roku: 1400 km/tygodniowo x 3 tygodnie = 4.200 km. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości kilometrów w danym miesiącu/semestrze. Zamawiający wymaga, aby przewóz osób niepełnosprawnych następował dwoma specjalistycznymi pojazdami, mogącymi pomieścić min. 2 wózki inwalidzkie oraz 5 osób. Oba pojazdy muszą posiadać podnośnik/windę umożliwiający/ą bezpieczne ulokowanie w busie osoby na wózku. Kierowca pojazdu specjalistycznego zapewnia pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu przewożonym osobom niepełnosprawnym. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przewożonym osobom odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny oraz wygody i należytej obsługi. W przypadku wystąpienia dwóch różnych tras np. o tej samej godzinie odjazdu z miejsca zamieszkania na uczelnie, Wykonawca zapewni możliwość skorzystania z drugiego busa. W przypadku awarii pojazdów Wykonawca dysponuje busami zastępczymi, także przystosowanymi do przewozu osób z niepełnosprawnością. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym dojazd busa z siedziby Wykonawcy do pierwszego miejsca wykonywania usługi oraz powrót busa do siedziby Wykonawcy. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60171000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23.11.2017r. godz. 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych UAM (pok. 303) a kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy winni posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz.U.2013.1414 tj.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2.Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 2a do SIWZ (Jeżeli dotyczy) 3. Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 2b (Jeżeli dotyczy) 4. zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów , o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 5. Dowód wniesienia wadium 6. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach