Przetargi.pl
USŁUGA W ZAKRESIE PRZYJĘCIA DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH ORAZ NIESEGREGOWANYCH Z TERENU GMINY UŚCIE GORLICKIE NA DRUGIE PÓŁROCZE 2020

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-316 Wysowa-Zdrój, Wysowa-Zdrój
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 53 32 007 , fax. 18 35 32 007
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Wysowa-Zdrój 69
    38-316 Wysowa-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 53 32 007, fax. 18 35 32 007
    REGON: 49000023300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA W ZAKRESIE PRZYJĘCIA DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH ORAZ NIESEGREGOWANYCH Z TERENU GMINY UŚCIE GORLICKIE NA DRUGIE PÓŁROCZE 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    USŁUGA W ZAKRESIE PRZYJĘCIA DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH ORAZ NIESEGREGOWANYCH Z TERENU GMINY UŚCIE GORLICKIE NA DRUGIE PÓŁROCZE 2020. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa w zakresie przejęcia do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych segregowanych oraz niesegregowanych z terenu Gminy Uście Gorlickie na drugie półrocze 2020 r.” Odpady segregowane: Zadaniem Wykonawcy będzie odbieranie i dalsze zagospodarowanie odpadów segregowanych z terenu gminy Uście Gorlickie. Zagospodarowanie odpadów powinno uwzględniać hierarchię postępowania z odpadami, o której mowa w Dziale II, Rozdział 2 Ustawy o odpadach (Dz.U. z 2016, poz. 1987 z późn. zmianami). Pozostałości z sortowania odpadów i odpady biodegradowalne, powinny trafiać do instalacji zgodnie z aktualną uchwałą Sejmiku Województwa. 1. Usługa w zakresie przyjęcia z terenu gminy Uście Gorlickie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów segregowanych obejmuje następujące frakcje odpadów: a) Odpady z papieru w tym z tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury (kod odpadu: 20 01 01 i 15 01 01) – w workach LDPE koloru niebieskiego, oznaczonych napisem PAPIER, b) Odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe (kod odpadu: 15 01 04, 15 01 02, 15 01 05, 20 01 39) – w workach LDPE koloru żółtego, oznaczone napisem METAL I TWORZYWA SZTUCZNE, c) Odpady ze szkła białego (bezbarwnego) oraz ze szkła kolorowego (kod odpadu: 15 01 07) – w workach LDPE koloru zielonego, oznaczone napisem SZKŁO. 2. W/w odpady segregowane będą gromadzone w workach plastikowych przechowywanych przez wytwórców odpadów. Odpady segregowane będą odbierane od ich wytwórców przynajmniej raz w miesiącu poprzez zbiórkę wzdłuż głównych dróg. Worki dostarcza Wykonawca usługi w ramach niniejszego zadania. 3. Zlecenie obejmuje również minimum jednokrotne przeprowadzenie w okresie obowiązywania umowy w terminach ustalonych z Zamawiającym zbiórki: zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon. Odpady te będą odbierane poprzez zbiórkę wzdłuż głównych dróg: a. odpady wielkogabarytowe i zużyte opony (kod odpadu 20 03 07), b. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod odpadu 20 01 36). 4. Przewidywana trasa jednorazowego przejazdu śmieciarki na terenie gminy Uście Gorlickie wyniesie ok. 100 km. Liczba osób objętych systemem zbiórki odpadów – ok. 6000. Liczba firm – około 30. 5. Zlecenie obejmuje również odbiór odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych : a. przeterminowane i zużyte leki (kod odpadu 20 01 31), b. zużyte baterie ( kod odpadu 20 01 33). 6. Przewidywana łączna ilość wszystkich w/w odpadów do odebrania ok. 125 Mg (ton) Rzeczywista ilość odpadów może się zmienić w stosunku do wielkości zakładanych w zależności od stopnia segregacji jaki się uda osiągnąć. 7. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości odpadów przewidzianych do zebrania, długość trasy jednorazowego przejazdu samochodu-śmieciarki oraz liczba osób objętych systemem zbiórki odpadów są ilościami szacunkowymi, pomocnymi w sporządzeniu oferty przetargowej. 8. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną ilość odebranych odpadów. Odpady zmieszane. 1. Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) – kod odpadu 20 03 01, w ilości ok. 600 Mg (ton) będą odbierane z wszystkich nieruchomości z terenu gminy Uście Gorlickie. Rzeczywista ilość odpadów zmieszanych może się różnić od wielkości zakładanych w zależności od stopnia segregacji jaki się uda osiągnąć. Odpady zmieszane będą gromadzone w plastikowych pojemnikach dostarczonych przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia o pojemności: a. 1100 l w ilości ok. 400 szt. rozmieszczonych w około 80 miejscach (gniazdach) b. 120 l w ilości ok. 60 szt. rozmieszczonych w małych firmach. 2. Przewidywana trasa jednorazowego przejazdu śmieciarki na terenie gminy Uście Gorlickie wyniesie ok. 150 km. Liczba osób objętych systemem zbiórki odpadów – ok. 6000. Liczba firm – około 30. Ilości mogą się zmieniać w trakcie trwania umowy o wartości wynikające z naturalnej migracji ludności i firm. 3. Zamawiający wskaże lokalizację poszczególnych pojemników, a Wykonawca zabezpieczy ich dostarczenie i rozmieszczenie. Odpady zmieszane do tych pojemników będą dostarczać ich wytwórcy we własnym zakresie. Zadaniem Wykonawcy będzie opróżnianie tych pojemników co najmniej raz w tygodniu i dalsze zagospodarowanie odpadów w instalacjach zgodnie z aktualną uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego” to jest: a) w instalacjach regionalnych b) w instalacjach przewidziane do zastępczej obsługi regionu c) w instalacjach zagospodarowujących odpady biodegradowalne 4. Odbieranie i wywóz odpadów z PSZOKU. 5. Odbieranie odpadów od wytwórców i ich zagospodarowanie powinno się odbywać zgodnie z przepisami „Ustawy o odpadach” i zgodnie z aktualnym Planem Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. 6. Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych powinien się odbywać z częstotliwością zgodną z zadeklarowaną ofertą , jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu 7. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) Sprzątanie miejsc, z których są odbierane odpady, jeśli wysypały się one z pojemników lub zostały złożone w ich sąsiedztwie (w odległości 10 m od skrajnego pojemnika) albo miejsca te zostały zanieczyszczone przez wykonawcę w inny sposób, pod rygorem zastosowania kar wynikających zarówno z zapisów SIWZ jak i złożonej oferty. b) Sporządzanie raz na miesiąc sprawozdania wg załączonego wzoru, informującego Zamawiającego jakie odpady i w jakiej ilości zostały wysegregowane z odpadów odebranych od Zamawiającego i gdzie te odpady trafiły w następnym etapie gospodarki odpadami. Dotyczy to również odpadów biodegradowalnych wysegregowanych odpadów zmieszanych i pozostałości po segregacji odpadów przekazywanych do składowania. Sprawozdanie to powinno być załączone do każdej faktury (nie wiem czy to jeszcze jest konieczne). c) Ważenie na swojej wadze ilości odebranych odpadów i przekazywanie Zamawiającemu bieżącej informacji o czasie i wynikach ważenia. Wynik ważenia ma być niezwłocznie w dniu ważenia przekazany Zamawiającemu w postaci pliku wygenerowanego wprost z systemu informatycznego wagi na adres e-mail: zgkim@usciegorlickie.pl Oryginały kwitów wagowych mają być dołączone co miesiąc do faktur. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnej zmiany miejsca ważenia na wagę w firmie MTM w Uściu Gorlickim W takim wypadku Wykonawca nie ma obowiązku informowania na bieżąco Zamawiającego o wynikach ważenia. d) Dostarczenie Zamawiającemu i zainstalowanie na wskazanym komputerze programu umożliwiającego śledzenie trasy przejazdu i parametrów pracy śmieciarki w czasie rzeczywistym, ewentualnie podanie adresu strony internetowej za pomocą której można realizować ten cel i haseł dostępu do niej. 8. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości odpadów przewidzianych do zebrania, ilość niezbędnych pojemników, długość trasy jednorazowego przejazdu samochodu-śmieciarki oraz liczba osób objętych systemem zbiórki odpadów są ilościami szacunkowymi, pomocnymi w sporządzeniu oferty przetargowej, zaś wskazanie lokalizacji poszczególnych pojemników nastąpi w oparciu o dane adresowe nieruchomości. 9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną ilość odebranych odpadów. Ogólne wymagania Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania usługi. Przed sporządzeniem oferty przez Wykonawcę zaleca się: 1)Dokładne i staranne zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualnych zaświadczenia i zezwoleń właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o odpadach oraz innymi właściwymi przepisami prawa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. aktualne zaświadczenia i zezwoleń właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o odpadach oraz innymi właściwymi przepisami prawa 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach