Przetargi.pl
Usługa w zakresie promocji projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (fullback) oraz city lightach

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2012-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie promocji projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (fullback) oraz city lightach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu i ekspozycji reklamy projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (fullback) oraz city lightach, który realizowany jest przez Uniwersytet Śląski na podstawie umowy Nr UDA-POKL.04.01.01-00-215/08-00 z dnia 19.09.2008 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IV Szkolnictwo Wyższe, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A oraz 2B do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: część A: Plakaty reklamowe na citilightach, zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ część B: Reklamy na autobusach komunikacji miejskiej, zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ. 4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie projektów reklam i ich realizację oraz zakup mediów (powierzchni reklamowych) na potrzeby regionalnej kampanii promocyjnej, obejmującej swym zasiągiem województwo śląskie i opolskie. 5. W zakresie części A kampania prowadzona będzie za pomocą city lightów - oszklonych, podświetlonych paneli reklamowych, w których umieszczony jest plakat o wymiarach 180 x 120 cm. (wys. x szer.) - pion, w dwóch edycjach: 1) Pierwsza edycja: po zawarciu umowy przez okres 15 kolejnych dni od zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu oraz od 1 września 2012r. do 15 września 2012r. 2) Druga edycja: od 1 czerwca 2013r. do 15 czerwca 2013r. oraz od 1 września 2013r. do 15 września 2013r. 6. Miejscowości, w których będą rozmieszczone city lighty oraz ich ilości w poszczególnych edycjach określa poniższe zestawienie: I edycja: Miasto/Liczba city lightów (sztuki): Górnośląski Okręg Przemysłowy/40, Opole/15, Częstochowa/7, Bielsko-Biała/8. Razem: 70. II edycja: Miasto/Liczba city lightów (sztuki): Górnośląski Okręg Przemysłowy/18, Opole/10, Częstochowa/7. Razem: 35. 7. City lighty powinny być zlokalizowane w centrach miast oraz w pobliżu dużych centrów handlowych (nie mogą być zlokalizowane na peryferiach miast) na przystankach komunikacji miejskiej, muszą być w dobrym stanie technicznym tj. nie mogą mieć zniszczonej konstrukcji, muszą być stabilne, nie stopione/przypalone, szyby nie rozbite, nie mogą być porysowane bądź poniszczone zbędnymi malunkami (np. graffiti). 8. W zakresie części B kampania prowadzona będzie za pomocą fullbacków, tj. reklam umieszczanych na pełnym tyle autobusów komunikacji miejskiej, wykonanych z folii monomertycznej w części blaszanej burty oraz z folii półprzepuszczalnej One Way Vision (OWV) na szybie pojazdu w dwóch edycjach: 1) Pierwsza edycja: po zawarciu umowy przez okres 30 kolejnych dni od zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu oraz od 1 września 2012r. do 30 września 2012r. 2) Druga edycja: od 1 czerwca 2013r. do 30 czerwca 2013r. oraz od 1 września 2013r. do 30 września 2013r. 9. Miejscowości, w których będą rozmieszczone fullbacki oraz ilości autobusów w poszczególnych edycjach określa poniższe zestawienie: I edycja: Miasto/Liczba nośników (ilość autobusów): Bielsko-Biała/2, Rybnik/2, Opole/2, Częstochowa/2, Oświęcim/Wadowice/2, Kędzierzyn Koźle/2, Górnośląski Okręg Przemysłowy (Katowice, Bytom, Piekary Śląskie, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Będzin, Tychy, Gliwice, Zabrze)/8, Razem: 20. II edycja: Miasto/Liczba nośników (ilość autobusów): Bielsko-Biała/2, Rybnik/2, Częstochowa/2, Opole/Kędzierzyn/2, Wadowice/Kęty/Andrychów/ Oświęcim /2, Razem: 10. 10. Autobusy, na których umieszczone będą reklamy komunikacji miejskiej muszą być w dobrym stanie technicznym: sprawne, nieskorodowane. Trasa autobusów komunikacji miejskiej musi: wynosić min. 4 km, przecinać centrum miasta i posiadać co najmniej jeden przystanek w centrum miasta bądź przy dużym centrum handlowym, autobus na danej linii musi kursować min. 1 raz na godzinę we wszystkie dni robocze i przynajmniej raz na dwie godziny w weekendy i święta w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach