Przetargi.pl
Usługa w zakresie: Organizacja, obsługa logistyczno-techniczna i przeprowadzenie, w trybie grupowym, spotkania integracyjnego, dla uczestników projektu i ich bliskich pn. W stronę samodzielności i niezależności, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 72A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4438251 , fax. 0-18 4442717
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Kilińskiego 72A 72A
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4438251, fax. 0-18 4442717
    REGON: 49193321100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie: Organizacja, obsługa logistyczno-techniczna i przeprowadzenie, w trybie grupowym, spotkania integracyjnego, dla uczestników projektu i ich bliskich pn. W stronę samodzielności i niezależności, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja, obsługa logistyczno-techniczna i przeprowadzenie, w trybie grupowym, spotkania integracyjnego pn. W stronę samodzielności i niezależności dla uczestników projektu i ich bliskich, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zamówienie realizowane będzie w formie zajęć integracyjnych,usług w 4-ech zakresach tematycznych, które stanowią łączne zadanie: Liczba uczestników: 116 osób. Program zajęć ma obejmować: 6 godzin zajęć (1 godzina = 60 min.). Miejsce realizacji: miejscowość na terenie Województwa Małopolskiego oddalona o max. 50 km od Nowego Sącza Termin realizacji: do 22 czerwca 2012 r. w wybranym i uzgodnionym z Zamawiającym dniem tygodnia z wyłączeniem sobót i niedziel. Harmonogram godzinowy: 10.00 - 10.30 - zajęcia organizacyjne 10.30 - 13.00 - zajęcia integracyjne w grupach (zadanie I- III) 13.00 - 14.00 - wspólny obiad 14.00 - 15.30 - zajęcia integracyjne wspólne (zadanie IV) 15.30 - 16.00 - podsumowanie, zakończenie Zadanie 1. Zajęcia integracyjne dla osób niepełnosprawnych i ich bliskich, w trybie grupowym. 1. Liczba uczestników zajęć: 65 osoby niepełnosprawne, w stopniu niepełnosprawności od lekkiego do znacznego oraz do 20 osób towarzyszących. 2. Program zajęć ma obejmować: 2,5 godzin zajęć (1 godzina = 60 min.). 3. Zakres zadania: a) gry i zabawy ruchowe, rywalizacje zespołowe typu: przeciąganie liny, węzeł gordyjski, rozpoznawanie smaków z zamkniętymi oczami, napełnianie beczek wodą za pomocą dzbanków, terenowy tor przeszkód na quadach, zajęcia linowe, strzelanie z łuku; b) Metody: gry, zabawy, ćwiczenia grupowe, symulacje, inscenizacje, odgrywanie ról. 4. Minimum 3 typy zajęć o których mowa w pkt. 3. Zadanie 2. Zajęcia integracyjne dla osób bezrobotnych i ich bliskich, w trybie grupowym. 1. Liczba uczestników zajęć: 12 osób bezrobotnych oraz do 4 osób towarzyszących. 2. Program zajęć ma obejmować: 2,5 godzin zajęć (1 godzina = 60 min.). 3. Zakres zadania: a) gry i zabawy ruchowe, rywalizacje zespołowe typu: sztafeta, balonowy mecz, terenowy tor przeszkód na quadach, zajęcia linowe, strzelanie z łuku; b) Metody: gry, zabawy, ćwiczenia grupowe, symulacje, inscenizacje, odgrywanie ról. 4. Minimum 3 typy zajęć o których mowa w pkt. 3. Zadanie 3. Zajęcia integracyjne dla osób będących wychowankami placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, wraz z osobami bliskimi, w trybie grupowym. 1. Liczba uczestników zajęć: 13 osób - wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych oraz do 2 osób towarzyszących. 2. Program zajęć ma obejmować: 2,5 godzin zajęć (1 godzina = 60 min.). 3. Zakres zadania: a) gry i zabawy ruchowe, rywalizacje zespołowe typu: sztafeta, balonowy mecz, terenowy tor przeszkód na quadach, zajęcia linowe, strzelanie z łuku; b) Metody: gry, zabawy, ćwiczenia grupowe, symulacje, inscenizacje, odgrywanie ról. 4. Minimum 3 typy zajęć o których mowa w pkt. 3. Zadanie 4. Zajęcia integracyjne wspólne. 1. Liczba uczestników zajęć: 115 osób - wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, osoby niepełnosprawne, osoby bezrobotne, wraz z osobami bliskimi. 2. Program zajęć ma obejmować: 1,5 godzin zajęć (1 godzina = 60 min.). 3. Zakres zadania: a) gry i zabawy ruchowe, rywalizacje zespołowe typu: konkurs piosenki, kalambury, koło fortuny, mega puzzle, pantonima; b) Metody: gry, zabawy, ćwiczenia grupowe, symulacje, inscenizacje, odgrywanie ról. 4. Minimum 2 typy zajęć o których mowa w pkt. 3. UWAGI OGÓLNE DO WSZYSTKICH ZADAŃ: 1. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji, obsługi logistyczno-technicznej i przeprowadzenia spotkania w ramach w/w Projektu, których ilość została określona w SIWZ. Zajęcia integracyjne są prowadzone w zakresach tematycznych, które stanowią jednolite zadanie, wg wymogów Zamawiającego oraz w orientacyjnych terminach określonych w SIWZ. Zakres organizacji, obsługi logistyczno-technicznej obejmuje: a) Zapewnienie miejsca spotkania przez Organizatora w porozumieniu z Zamawiającym, w odległości nie większej niż 50 km od Nowego Sącza - miejsce powinno być przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, b) ubezpieczenie spotkania, c) zapewnienie stołów i ław w ilości odpowiadającej ilości uczestników, d) zapewnienie toalet (uwzględniając toalety przystosowane do osób niepełnosprawnych) w ilości adekwatnej dla ilości uczestników, e) zapewnienie ogólnodostępnych koszy na śmieci, f) zapewnienie zabezpieczenia medycznego imprezy, g) zapewnienie ochrony podczas zajęć, gwarantującej bezpieczeństwo uczestników (min. 2 pracowników ochrony), h) zapewnienie zabezpieczenia przeciwpożarowego, i) zapewnienie min. 1 osoby prowadzącej i moderującej całość imprezy oraz min. 8 animatorów,instruktorów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w zakresie będącym przedmiotem usługi, j) zapewnienie niezbędnych do realizacji zajęć rekwizytów i materiałów w ilości adekwatnej do liczby uczestników, k) zapewnienie min. 115 kompletów materiałów wykorzystywanych podczas zajęć, które przejdą na własność uczestników, l) zapewnienie 2 daniowego obiadu (zupa i drugie danie) oraz deseru, ciepłych i zimnych napoi typu kawa, herbata, soki, woda mineralna, owoce różnego rodzaju, paczkowanych słodyczy typu cukierki, ciasta, herbatniki, markizy, wafle, itp. dla każdego uczestnika - menu zostanie podane do akceptacji Zamawiającemu, m) wykonawca zapewni umieszczenie w lokalnej prasie (min. jedna z lokalnych pozycji) relacji ze spotkania integracyjnego wraz z fotoreportażem, n) wykonawca zapewni uprzątnięcie miejsca imprezy po jej zakończeniu. 2. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: wstępne programy szczegółowych zajęć z uwzględnieniem czasu trwania sporządzone odrębnie dla każdego z zadań. Programy zajęć muszą uwzględniać zakres merytoryczny poszczególnych zajęć opisanych w SIWZ . 3. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu zajęć do akceptacji obejmującego termin i program szczegółowy spotkania. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia uczestnikom dyplomów uczestnictwa, których kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekazane zostaną Zamawiającemu. Wzór i ologowanie dyplomu zostanie ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 5. Wykonawca zapewni uczestnikom transport z opiekunem z Nowego Sącza, Piwnicznej Zdrój, Muszyny, Stróż na miejsce realizacji spotkania integracyjnego i z powrotem wraz z osobami bliskimi (transport z Nowego Sącza musi uwzględniać przewóz wózków inwalidzkich). 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika zajęć ubezpieczenie NNW w trakcie jego trwania, a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5.000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji spotkania. 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji (w tym również fotograficznej): zbiorcza lista obecności; rejestr wydanych dyplomów; potwierdzenie skorzystania z usługi transportowej; potwierdzenie wykonania usługi wyżywienia; ankiety ewaluacyjne i inne. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wzór ww listy Zamawiający udostępni Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w zajęciach w tym kompleksową opiekę medyczną, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały z całości dokumentacji spotkania w terminie 7 dni od jego zakończenia, w tym min. 50 zdjęć. Dokumentacja powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, zakładka - Zasady promocji. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć także w przypadku innej od wymienionej w SIWZ liczby osób. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników poszczególnych zadań. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które uczestniczyły w zajęciach na podstawie przekazanej imiennej listy uczestników. 11. Zastosowane metody muszą uwzględniać specyfikę grup docelowych. 12. Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (koordynator) - sprawującą nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za organizację zajęć, odpowiedzialną za informowanie uczestników o planowanych zajęciach, ściśle współpracującą z osobą wyznaczoną po stronie Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowanie miejsca zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji), tj. umieszczania informacji: Projekt W stronę samodzielności i niezależności jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Programu Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 14. Wykonawca ma umożliwić pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji zajęć oraz poddać się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzielać stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jej żądanie. 15. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom zajęć informacji na temat współfinansowania przedmiotowych zajęć przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie potwierdzającego wykonanie w/w wymagania. 16.Wykonawca wystawi fakturę,rachunek po zakończeniu realizacji usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-ns.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach