Przetargi.pl
Usługa w zakresie opieki pielęgniarskiej

Dom Pomocy Społecznej w Szczurkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-210 Szczurkowo, Szczurkowo 25
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7622575 , fax. 89 7622575
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Szczurkowie
    Szczurkowo 25 25
    11-210 Szczurkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7622575, fax. 89 7622575
    REGON: 00089775700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie opieki pielęgniarskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pielęgniarskie. Usługi świadczone będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 7.00 oraz w dni wolne od pracy od godziny 7.00 do godziny 19.00 i od godziny 19.00 do godziny 7.00 oraz przez 26 dni roboczych w godz. 7.00 do 15.00, w okresie od 15.02.2010 do 31.12.2010 r. (tj. w łącznej ilości 6.088 godzin)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy: 1.1. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2. Sposób spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy Pzp: 2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przedmiot zamówienia wchodzi w zakres działalności Wykonawcy oraz podmiot posiada koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, a także w zakresie ochrony fizycznej; 2.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: 2.2.1. wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres wykonywanej działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, której wartość jest nie mniejsza niż: 50 000,00; 2.2.2. pracownicy Wykonawcy posiadają uprawnienia do realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia dla osób przewidzianych do realizacji usługi. 2.3. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00. 2.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w punktach 2.1 - 2.3 zostaną spełnione, jeżeli spełnia je chociaż jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy). 3.2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA ZŁOŻENIA DO OFERTY NIŻEJ WYMIENIONYCH: 1. Oświadczeń: 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2. oświadczenia: 1.2.1. zawierającego wykaz usług oraz zatrudnionych pracowników wraz z podaniem posiadanych uprawnień - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Dokumentów: 2.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.2. Kopię ważnej polisy ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej Wykonawcy, na świadczenia zdrowotne, oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania świadczeń zdrowotnych. 3. Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. 4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, poświadczone przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki/zamowienia_publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach