Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" ogłasza przetarg
- Adres: 04-730 Warszawa, Al. Dzieci Polskich 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8151024 , fax. 022 8151015
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Al. Dzieci Polskich 20 20
04-730 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8151024, fax. 022 8151015
REGON: 00055796100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH W IP-CZD W WARSZAWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytwarzanych w IP-CZD w Warszawie, o kodach: 18 01 02* - w ilości 1 Mg, 18 01 02* - 4 Mg, 18 01 03* - 400 Mg, 18 01 82* - 2 Mg, 18 01 06* - 2 Mg, 18 01 08* - 40 Mg, 18 01 04 - 3 Mg, 18 01 07 - 1 Mg, 18 01 09 - 20 Mg. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90524000-6. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w formularzu ofertowym pola przeznaczonego do zaoferowania terminu płatności, Zamawiający przyjmie, że zaoferowany termin płatności wynosi 30 dni. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o miejscu i sposobie dalszego postępowania z odbieranymi odpadami zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. 2007, Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) - wg załącznika nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wys. 12 000 zł. Warunki wnoszenia i zwrotu wadium zawarte są w pkt. 12 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają decyzje / pozwolenia właściwego terytorialnie organu na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami medycznymi objętych przedmiotem zamówienia w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykonali bądź wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną lub dwie usługi polegające na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów medycznych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto; 8.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 8.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Aktualna decyzja / pozwolenie właściwego terytorialnie organu na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami medycznymi objętych przedmiotem zamówienia w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów. W przypadku posiadania decyzji / pozwolenia na zbieranie i transport odpadów objętych przedmiotem zamówienia, należy ją załączyć wraz z umową zawartą z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów objętych przedmiotem zamówienia (wymienione kody odpadów) oraz załączyć stosowne pozwolenia/decyzje tego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów. 5. Wykaz wykonanych / wykonywanych usług wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego
Dodano: 2016-06-30 - ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2016-06-28 - Odbiór i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytworzonych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym
Dodano: 2016-03-21 - Wywóz i utylizacja odpadów medycznych pochodzących z działalności usług medycznych oraz związanych z nimi badań
Dodano: 2016-03-10 - Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych wytworzonych przez Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku - postępowanie II.
Dodano: 2015-12-16 - Usługa załadunku, odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów pokonsumpcyjnych, medycznych oraz niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa Nr 98/2015/PN/INF
Dodano: 2015-12-10 - Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych wytworzonych przez Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku.
Dodano: 2015-10-22 - Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych na okres 36 miesięcy w podziale na trzy zadania
Dodano: 2015-09-17 - ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH POCHODZENIA MEDYCZNEGO
Dodano: 2015-09-15 - Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych na okres 36 miesięcy w podziale na trzy zadania
Dodano: 2015-08-11