Przetargi.pl
Usługa w zakresie ochrony osób i mienia

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "EKOM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48303 Nysa, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 435 8418 , fax. (077) 435 8605
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "EKOM" Sp. z o.o.
    ul. Piłsudskiego 32
    48303 Nysa, woj. opolskie
    tel. (077) 435 8418, fax. (077) 435 8605
    REGON: 53102096800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego - inne usługi publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie ochrony osób i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona budynku i obiektów należących do Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „EKOM” Sp. z o.o., tj.: 1) wykonanie usługi ochrony fizycznej i monitoringu osób i mienia na następujących obiektach: - budynek biurowy PGK „EKOM” Sp. z o.o., zlokalizowany: ul. Piłsudskiego 32; 48 – 303 Nysa; - obiekt: Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), zlokalizowany: ul. Saperska 5-5A, 48 – 300 Nysa 2) wykonanie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na następujących obiektach: - obiekt: Zakład Higieny Komunalnej (ZHK) PGK „EKOM” Sp. z o.o., zlokalizowany: ul. Piłsudskiego 63; 48 – 303 Nysa; - obiekt: Regionalne Centrum Gospodarki Odpadami (RCGO) Nysa w Domaszkowicach, zlokalizowany: Domaszkowice 156; 48 – 303 Nysa; - obiekt: Cmentarz Komunalny, zlokalizowany: ul. Złotogłowicka 1; 48 – 300 Nysa; 2. System ochrony obejmuje: 1) Budynek biurowy PGK EKOM: – monitoring osób i mienia znajdujących się w budynku za pomocą wewnętrznej sieci GSM wraz z systemem alarmowym stanowiącym własność Zamawiającego, w godzinach: – w dni robocze: 20.00 – 6.30 (10,5 godz.) – w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach: 7.00 – 7.00 (24 godz.) – przewidywana ilość godzin: 5355 rbh/rok. 2) Obiekt PSZOK na ul. Saperskiej: – monitoring osób i mienia znajdujących się na terenie obiektu za pomocą wewnętrznej telewizji przemysłowej wraz z systemem alarmowym stanowiącym własność Zamawiającego, w godzinach: – w dni robocze: 18.00 – 6.30 (12,5 godz.) – w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach: 7.00 – 7.00 (24 godz.) – przewidywana ilość godzin: 5880 rbh/rok. 3) Obiekt ZHK: – ochrona fizyczna osób i mienia w obiekcie oraz na terenie przyległym wraz ze wspomagającą wewnętrzną telewizją przemysłową, w godzinach: – w dni robocze w godzinach: 21.00 – 6.30 (9,5 godz.); – w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach: 7.00 – 7.00 (24 godz.) – przewidywana ilość godzin: 5101 rbh/rok. 4) Obiekt RCGO Domaszkowice: – ochrona fizyczna osób i mienia w obiekcie oraz na terenie obiektów zlokalizowanych na wydzielonym terenie wraz z przyległym terenem, w godzinach: – w dni robocze w godzinach: 19.00 – 7.00 (12 godz.); – w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach: 7.00 – 7.00 (24 godz.) – przewidywana ilość godzin: 5736 rbh/rok. 5) Cmentarz Komunalny: – ochrona fizyczna osób i mienia w obiekcie oraz na terenie przyległym, w godzinach: – w dni robocze i w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach: 21.00 – 7.00 (10 godz.) – przewidywana ilość godzin: 3660 rbh/rok. 3. Dozór na obiektach (ZHK, RCGO i Cmentarz) odbywa się przy pomocy patroli obchodowo – pieszych. W ramach zadań zleconych (bez dodatkowych opłat) Wykonawca dokona bieżącej naprawy, konserwacji i kontroli przy obsłudze monitoringu (budynek biurowy PGK EKOM) oraz przy obsłudze telewizji przemysłowej (obiekt z budynkiem ZHK), w związku z powyższym niezbędna jest umiejętność obsługi przez pracowników ochrony ww. urządzeń. 4. Grupa interwencyjna (własna) Wykonawcy (za który Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat), w skład którego wchodzą minimum 2 osoby wraz z samochodem, przyjeżdżać będzie na każdy sygnał alarmowy wyemitowany przez system monitoringu lub pracowników ochrony obiektów: – budynku biurowego PGK EKOM zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 32; 48 – 303 Nysa w czasie nie dłuższym niż 10 minut, – obiektu Zakładu Higieny Komunalnej PGK „EKOM” Sp. z o.o., zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 63; 48 – 303 Nysa oraz do obiektu Cmentarz Komunalny, zlokalizowanego przy ul. Złotogłowicka 1; 48 – 300 Nysa, jak również do obiektu PSZOK zlokalizowanego na ul. Saperskiej 5-5A, 48 - 300 w czasie nie dłuższym niż 12 minut, – obiektu Regionalnego Centrum Gospodarki Odpadami, zlokalizowanym w Domaszkowicach 156; 48 – 303 Nysa w czasie nie dłuższym niż 15 minut. 5. Przewóz i ochrona „inkasa” 6. Usługę będącą przedmiotem zamówienia należy wykonać według obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 r., Nr 114, poz. 740 z późn. zm.) i wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ochrony obiektów i mienia należącego do PGK EKOM znajdującego się na obszarach będących pod zarządem PGK EKOM przed każdą formą usiłowania jego zagarnięcia lub zniszczenia poprzez podjęcie interwencji w przypadku zagrożenia mienia oraz powiadomienia o tym fakcie stosownych organów i osób upoważnionych Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Policją oraz osobami upoważnionymi Zamawiającego, w zakresie niezbędnym do utrzymania porządku i bezpieczeństwa na chronionych obszarach. 9. Zadania, obowiązki i odpowiedzialność pracowników Wykonawcy w ochronie osób i mienia siedziby PGK EKOM oraz obiektów będących w zarządzie PGK EKOM wraz z przyległym do tych obiektów zostały określone przez Zamawiającego we Wzorze umowy, który stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących w ochranianym obiekcie, oraz stosowania się do poleceń właściwego pracownika Zamawiającego. 11. W chronionych obiektach Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listy obecności osób ochraniających obiekt, potwierdzane na bieżąco przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 12. Każdy potencjalny Wykonawca zainteresowany udziałem w przetargu powinien zaznajomić się ze specyfiką budynków i obiektów będących przedmiotem przetargu poprzez przeprowadzenie wizji terenowej, w celu uzyskania informacji dla poprawnego przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie spowoduje odrzucenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. O/Nysa nr rachunku: 61 1050 1490 1000 0005 0292 3600 z dopiskiem: wadium na „Usługa w zakresie ochrony osób i mienia – PGK EKOM Sp. z o.o." 5. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 8 ust. 2 SIWZ, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie PGK EKOM z siedzibą, przy ul. Piłsudskiego 32, 48 – 303 Nysa, w sekretariacie, mieszczącym się na I piętrze, najpóźniej do momentu składania ofert. Sekretariat czynny jest codziennie w godz. 7.00 – 14.30. 7. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie z uwzględnieniem art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 9. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Nie wniesienie wadium we wskazanym terminie skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a). 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach, gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 3. Posiadają wiedzę i doświadczenie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie później niż na dzień składania ofert wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej: - jedno zamówienie o wartości nie niższej niż 300.000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych), - trwające nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - którego przedmiotem był lub jest monitoring osób i mienia znajdujących się w budynku za pomocą wewnętrznej sieci GSM oraz telewizji przemysłowej wraz z systemem alarmowym, ochrona fizyczna osób i mienia w obiekcie oraz na terenie przyległym wraz ze wspomagającą wewnętrzną telewizją przemysłową oraz ochrona fizyczna osób i mienia w obiekcie oraz na terenie przyległym. - przewóz i ochrona „inkaso”

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną