Przetargi.pl
Usługa w zakresie ochrony obiektu, mienia i osób na terenie budynku Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37

Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Krotoszyńska 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5918415 , fax. 062 5928165
  • Data zamieszczenia: 2011-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim
    ul. Krotoszyńska 37 37
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5918415, fax. 062 5928165
    REGON: 00056951000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie ochrony obiektu, mienia i osób na terenie budynku Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługobiorca zobowiązuje się do wykonywania usługi: a) w dni robocze od godz. 700 do 1600 przez dwóch umundurowanych pracowników ochrony, wyposażonych w pistoletowy miotacz gazu obezwładniającego, pałki typu tonfa i kajdanki, a od godz. 1600 do 700 przez jednego umundurowanego pracownika ochrony, wyposażonego w pistoletowy miotacz gazu obezwładniającego, pałkę typu tonfa i kajdanki, b) w dni wolne i ustawowo wolne od pracy od 700 do 700 dnia następnego przez jednego umundurowanego pracownika ochrony, wyposażonego w pistoletowy miotacz gazu obezwładniającego, pałkę typu tonfa i kajdanki, c) zgodnie z powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz wewnątrzzakładowymi zarządzeniami obowiązującymi u Zamawiającego, d) wszyscy pracownicy ochrony muszą mieć prawo dostępu do informacji niejawnych, przynajmniej o klauzulach zastrzeżone oraz odbyć przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych na koszt Wykonawcy. Wykonawca musi poinformować Zamawiającego w przypadku zmiany na danym stanowisku pracownika ochrony, celem uzupełnienia wszelkiej dokumentacji dotyczącej nowego pracownika, np. dotyczącej dostępu do informacji niejawnych, czy przeszkolenia z zakresu informacji niejawnych. Wykonawca musi zapewnić zastępstwo pracownika ochrony w przypadku urlopu lub nieobecności spowodowanej innymi przyczynami. Zastępujący pracownik musi posiadać takie same uprawnienia, kwalifikacje i wyposażenie jak pracownik stanu stałego, tj. opisane powyżej, Zakres czynności i obowiązków dla pracownika ochrony: - używanie przydzielonego przez Zamawiającego wyposażenia w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, - pełnienie ochrony zgodnie z grafikiem, a w razie nie stawienia się zmiennika powiadomienie Zamawiającego oraz Wykonawcy o zaistniałym fakcie z jednoczesnym pozostaniem na posterunku do czasu przybycia zmiennika, - informowanie przełożonego oraz przedstawiciela Prokuratury o istotnych dla ochrony zdarzeniach w chronionym obiekcie, - każdorazowe przyjmowanie i zdawanie ochrony potwierdzone wpisem do Dziennika Zmiany, - zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących Prokuratury i chronionego obiektu, - sprawdzanie każdorazowo stanu zabezpieczeń drzwi oraz kontrolowanie pomieszczeń w chronionym budynku, - zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych do biurowca o ustalonych godzinach, - monitorowanie obiektu za pomocą zainstalowanego w obiekcie systemu monitoringu, - pełnienie służby obchodowej w chronionym obiekcie, - dokonywanie oględzin chronionego obiektu w tym po raz pierwszy od godz. 7:00 każdego dnia pracy (obchód), - przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń biurowych oraz dokonywanie ich ewidencjonowania w książce ewidencji kluczy, - wydawanie i odbieranie przepustek, - w przypadku ujawnienia pożaru natychmiastowe przystąpienie do akcji ratowniczo-gaśniczej, wezwanie straży pożarnej, policji i powiadomienie kierownictwa chronionego obiektu, a nadto podjęcie działań w celu zabezpieczenia obiektu przed dalszymi skutkami zdarzenia, - przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz utrzymywanie należytego porządku w zajmowanym pomieszczeniu ochrony, - asystowanie podczas wykonywania jednorazowych czynności usługowych przez pracowników firm zewnętrznych w obrębie budynku Prokuratury. Ponadto pracownik ochrony musi: 1. posiadać co najmniej licencje pracownika ochrony fizycznej I stopnia, 2. być w pełni sprawnym fizycznie i psychicznie, niekaranym sądownie, 3. posiadać aktualne przeszkolenie z zakresu informacji niejawnych oraz dopuszczenie do informacji o klauzuli co najmniej zastrzeżone, 4. posiadać znajomość struktury organizacyjnej Zamawiającego, 5. reagować na wszelkie zjawiska niszczenia i uszkadzania mienia Zamawiającego, 6. posiadać znajomość norm prawa wewnętrznego regulujących ochronę i zabezpieczenie mienia, bezpieczeństwa pożarowego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, 7. posiadać znajomość lokalizacji głównych wyłączników prądu oraz sieci wodno - kanalizacyjnej, 8. współdziałać ze wskazanym pracownikiem Zamawiającego w zakresie bieżącej eliminacji nieprawidłowości i zagrożeń dla bezpieczeństwa obiektu, mienia i osób, 9. pełnić służbę w czystym i schludnie wyglądającym mundurze, 10. posiadać podczas pełnienia służby identyfikator imienny przypięty do górnej części munduru w sposób umożliwiający jego odczytanie, 11. prowadzić dokumentację w postaci: a) książki przebiegu służby, b) książki ewidencji kluczy w strefie bezpieczeństwa, c) książki ewidencji kluczy od pomieszczeń służbowych i działów Prokuratury, d) książki ewidencji wydawanych przepustek, e) książki ewidencji pojazdów służbowych, f) książki depozytów broni i amunicji, g) książki kwitów depozytowych, h) planu ochrony obiektu 12. Pracownik ochrony w ramach oględzin chronionego obiektu jest zobowiązany patrolować rejon budynku Prokuratury przy ul. Krotoszyńskiej 37 zwracając szczególną uwagę na: a) fizyczne zabezpieczenia pomieszczeń służbowych, magazynowych oraz na stan terenów przyległych (ogrodzenia, bramy, wejścia, kosze, oświetlenie, itp.), a także na zabezpieczenie zaparkowanych pojazdów służbowych, b) nie dopuszczanie do przebywania na terenie obiektu i w jego pobliżu osób nietrzeźwych, spożywających alkohol, zakłócających porządek pracy itp., 13. Pracownik ochrony w ramach ochrony pomieszczenia - garażu o powierzchni 98,10m2 - zobowiązany jest wezwać patrol policji lub straż pożarną w przypadku włączenia się odpowiedniego alarmu. Szczegółowy tryb działań pracowników ochrony: 1) ustalanie uprawnień osób do przebywania na obszarze chronionym, 2) wzywanie osób do opuszczenia obszaru chronionego w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na tym terenie, 3) ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia w celu niezwłocznego wydania tych osób Policji, 4) Pracownik ochrony, na żądanie osoby, w stosunku do której podjął czynności o których mowa w punkcie 2 i 3, zobowiązany jest: a) podać swoje imię i nazwisko oraz dokument identyfikacyjny, potwierdzający uprawnienia do podjęcia czynności, b) podać podstawę prawną i przyczynę kontroli - czynności, c) z dokonanych czynności legitymowania, zastosowania środków przymusu bezpośredniego sporządzić szczegółową notatkę służbową, w której należy podać: - dane personalne osoby, - datę, godzinę i miejsce zdarzenia, - przyczynę podjęcia czynności, - datę i godzinę poinformowania oraz przekazania osoby Policji, a także informację o udzieleniu pomocy przedlekarskiej i jej zakresie. 5) sprawdzanie stanu fizycznego zabezpieczenia chronionych obiektów, pojazdów a także miejsc zagrożonych pożarem lub narażonych na zniszczenie lub uszkodzenie; 6) udzielanie pomocy przedmedycznej osobie, która ma widoczne obrażenia ciała lub utraciła przytomność, a w razie potrzeby wezwanie pomocy lekarskiej, 7) zdawanie i przyjmowanie raportu pomiędzy zmiennikami i udokumentowanie tej czynności w książce przebiegu służby, 8) stosowanie się do odpowiednich przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. 97.114.740 z poźn. zmianami oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Termin realizacji umowy: od 01.09.2011 r. do 31.08.2013 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach