Przetargi.pl
Usługa w zakresie obsługi dwóch mostów zwodzonych w ciągu dróg powiatowych ulic Studziennej o numerze JNI 1029064 i Mostowej o numerze JNI 1029065 zarządzanych przez Prezydenta Miasta Elbląg

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2019-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie obsługi dwóch mostów zwodzonych w ciągu dróg powiatowych ulic Studziennej o numerze JNI 1029064 i Mostowej o numerze JNI 1029065 zarządzanych przez Prezydenta Miasta Elbląg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Usługa w zakresie obsługi dwóch mostów zwodzonych w ciągu dróg powiatowych ulic Studziennej o numerze JNI 1029064 i Mostowej o numerze JNI 1029065 zarządzanych przez Prezydenta Miasta Elbląg Przedmiot główny: CPV: 63.71.23.10-9 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie eksploatacji mostów Przedmiotem i zakresem niniejszego zamówienia jest obsługa dwóch mostów zwodzonych w ciągu dróg powiatowych: a. nr 2101N ulica Studzienna o numerze JNI 1029064, długość całkowita obiektu 84,51 m (1031,02 m2 powierzchnia całkowita obiektu) oraz b. nr 2058N ulica Mostowa o numerze JNI 1029065, długość całkowita obiektu 84,51 m (540 m2 powierzchnia całkowita obiektu) wraz z utrzymaniem obiektów oraz terenu obejmującego plac wokół mostów, tj. wszelkie dojścia do poszczególnych obiektów z terenem zielonym oraz obiektów budowlanych, tj. wieży sterowniczej, agregatowni i innych pomieszczeń związanych z obsługiwanymi obiektami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zawarte są w załącznikach od nr 1 do nr 7 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a. obsługa (otwieranie-zamykanie mostów), b. konserwacja (smarowanie, uzupełnianie olejów), c. konserwacja instalacji elektrycznych (mostów, świateł nawigacyjnych, sygnalizacji drogowej, iluminacji mostów), d. dokonywanie bieżących oraz okresowych przeglądów mechanizmów i innych elementów obiektów, e. podpisanie umowy lub umów na serwis obiektów zwodzonych z firmami zewnętrznymi uprawnionymi do ww. serwisów, f. utrzymanie czystości i porządku we wszystkich pomieszczeniach obsługiwanych obiektów, na obiektach oraz na terenach przyległych do nich w okresie całorocznym (Załącznik graficzny nr 5 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ), g. utrzymanie w pełnej gotowości zespołu prądotwórczego przeznaczonego do awaryjnego otwierania mostu, h. utrzymanie w sprawności technicznej elementów sterowniczych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, systemu nagłaśniania oraz telewizji przemysłowej, i. wyposażenie pracowników w telefony komórkowe, schludne jednolite ubrania robocze oraz kamizelki odblaskowe z napisem „obsługa mostu” oraz bieżąca naprawa uszkodzonych elementów w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia Zamawiającego w formie pisemnej, e-mailem lub telefonicznie zgodnie z załącznikiem nr 1 (pkt 2 ppkt g) do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Czas wykonania bieżącej naprawy uszkodzonych elementów stanowi jednocześnie jedno z kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody w stosunku do osób trzecich powstałe w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia. - Wykonawca ma obowiązek posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł na okres obowiązywania przedmiotu zamówienia. - Jeżeli termin objęcia ochroną ubezpieczeniową upływa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć termin ubezpieczenia i przedstawić Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł na powyższą usługę. - Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z wykonywaniem usług, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych i statków. - W przypadku nie przedstawienia dokumentów, o których mowa w tiret 2 Zamawiający może zawrzeć polisę na koszt Wykonawcy lub od umowy odstąpić z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 7. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a) obsługa urządzeń związanych z otwieraniem i zamykaniem mostów, zespołu prądotwórczego, systemu nagłośnienia oraz zapór drogowych, b) wykonywanie pozostałych prac związanych z eksploatacją i utrzymaniem bieżącym zgodnie z przedmiotem zamówienia, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 9. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712310-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95 1020 1811 0000 0902 0334 1138 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną