Przetargi.pl
Usługa w zakresie obsługi dwóch mostów zwodzonych w ciągach dróg powiatowych ulic Studziennej o numerze JNI 1029064 i Mostowej o numerze JNI 1029065 zarządzanych przez Prezydenta Miasta Elbląg

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2014-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie obsługi dwóch mostów zwodzonych w ciągach dróg powiatowych ulic Studziennej o numerze JNI 1029064 i Mostowej o numerze JNI 1029065 zarządzanych przez Prezydenta Miasta Elbląg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: Usługa w zakresie obsługi dwóch mostów zwodzonych w ciągach dróg powiatowych ulic Studziennej o numerze JNI 1029064 i Mostowej o numerze JNI 1029065 zarządzanych przez Prezydenta Miasta Elbląg Przedmiot główny:CPV: 63.71.23.10-9 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie eksploatacji mostów Przedmiotem i zakresem niniejszego zamówienia jest obsługa dwóch mostów zwodzonych w ciągu dróg powiatowych:a. nr 2101N ulica Studzienna o numerze JNI 1029064, długość całkowita obiektu 84,51 m (1031,02 m2 powierzchnia całkowita obiektu), b. nr 2058N ulica Mostowa o numerze JNI 1029065, długość całkowita obiektu 84,51 m (540 m2 powierzchnia całkowita obiektu) wraz z utrzymaniem obiektów oraz terenu obejmującego plac wokół mostów tj. wszelkie dojścia do poszczególnych obiektów z terenem zielonym oraz obiektów budowlanych tj. wieży sterowniczej, agregatorni i innych pomieszczeń związanych z obsługiwanymi obiektami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zawarte są w załącznikach od nr 1 do nr 3 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a.obsługa (otwieranie-zamykanie mostów), b.konserwacja (smarowanie, uzupełnianie olejów, drobne naprawy), c.konserwacja instalacji elektrycznych (mostów, świateł nawigacyjnych, sygnalizacji drogowej, iluminacji mostów), d.dokonywanie bieżących oraz okresowych przeglądów mechanizmów i innych elementów obiektów (poza przeglądami gwarancyjnymi), e.podpisanie umowy lub umów na serwis obiektów zwodzonych z firmami zewnętrznymi obsługującymi Zamawiającego w ramach obowiązków gwarancyjnych, bądź z innymi uprawnionymi do ww. serwisów, f.utrzymanie czystości i porządku we wszystkich pomieszczeniach obsługiwanych obiektów, na obiektach oraz na terenach przyległych do nich w okresie całorocznym (Załącznik graficzny nr 5 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ), g.utrzymanie w pełnej gotowości zespołu prądotwórczego przeznaczonego do awaryjnego otwierania mostu, h.utrzymanie w sprawności technicznej elementów sterowniczych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, systemu nagłaśniania oraz telewizji przemysłowej, i. wyposażenie pracowników w telefony komórkowe, jednolite ubrania robocze oraz kamizelki odblaskowe z napisem obsługa mostu. 3.Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody w stosunku do osób trzecich powstałe w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia. - Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200 000,00zł. na powyższą usługę. -Jeżeli termin objęcia ochroną ubezpieczeniową upływa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć termin ubezpieczenia i przedstawić Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200 000,00zł. na powyższą usługę. -Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu najpóźniej wciągu 7 dni od daty podpisania umowy polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej dotyczącej przedmiotu umowy w wysokości 50 % wartości usług brutto, objętych przedmiotem umowy, z okresem ubezpieczenia obejmującym okres wykonania umowy. -Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z wykonywaniem usług, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych i statków. -W przypadku nie przedstawienia dokumentów, o których mowa w tirecie 2 i 3 Zamawiający może zawrzeć polisę na koszt Wykonawcy lub od umowy odstąpić z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 5.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637123109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach